2026-04-02, 22:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
3 år är en lång tid och kan liknas vid både förtal och trakasserier om man återkommande sprider uppgifter om någon öppet på SM som kan få andra att se ner på personen – även om uppgifterna kan vara sanna.

Här har A varit förnuftig nog att hålla allt som hänt mellan honom och N privat och bortom sociala medier.

N med sin moders påhejande har däremot valt att oförsynt tjäna kosing på historien.
Kan det vara så? Att hon berättar allt för lite deg? Vad kan hon tänkas dra in på det? 🤔
Citera
2026-04-02, 22:56
Medlem
Citat:
3 år är en lång tid och kan liknas vid både förtal och trakasserier om man återkommande sprider uppgifter om någon öppet på SM som kan få andra att se ner på personen – även om uppgifterna kan vara sanna.

Här har A varit förnuftig nog att hålla allt som hänt mellan honom och N privat och bortom sociala medier.

N med sin moders påhejande har däremot valt att oförsynt tjäna kosing på historien.
Ja det är otroligt lång tid . Och likar både förtal och trakasserier som man sprider förstår att man vill dela en del när man precis gjort slut men att det fortsätter än i dag är aldrig ok
Det är bra att A aldrig har uttalat sig om N det kommer han långt med om han skulle ta detta vidare .
Självklart vill dom tjäna pengar på detta , N har ju även suttit i podden inte allt för för längesedan
Och berättat att hon tänker skriva en bok när allt är klart . Bjöd även in sig själv till tv4 för att berätta sin sanning. Det kallar jag inte för att msn gått vidare
Citera
2026-04-02, 23:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Ja det är otroligt lång tid . Och likar både förtal och trakasserier som man sprider förstår att man vill dela en del när man precis gjort slut men att det fortsätter än i dag är aldrig ok
Det är bra att A aldrig har uttalat sig om N det kommer han långt med om han skulle ta detta vidare .
Självklart vill dom tjäna pengar på detta , N har ju även suttit i podden inte allt för för längesedan
Och berättat att hon tänker skriva en bok när allt är klart . Bjöd även in sig själv till tv4 för att berätta sin sanning. Det kallar jag inte för att msn gått vidare
Den boken vill jag faktiskt läsa. Vad den nu ska handla om.
Även tv4 kan ju va intressant å se om hon dyker upp där 🤣
Jag är lika nyfiken som ni på vad hon har att säga även om det mesta hon har sagt redan har berättats av dig här
Senast redigerad av Josefsmaria66 2026-04-02 kl. 23:07.
Citera
2026-04-02, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Den boken vill jag faktiskt läsa. Vad den nu ska handla om.
Även tv4 kan ju va intressant å se om hon dyker upp där 🤣
Jag är lika nyfiken som ni på vad hon har att säga även om det mesta hon har sagt redan har berättats av dig här
Då är du nog rätt ensam av att läsa den ... räcker med den smörjan hon tar upp gång på gång så är inte intresserad av det .
Utan är mer intresserad av när hon ska lägga fullt fokus på sina barn och börja ta hand om dom själv tillsammans med V utan att mamma J är med
Och hur utveckling fortsätter mellan C Och A 🥰
Citera
2026-04-02, 23:17
Medlem
A har inte speciellt många följare på tiktok, själv visste jag inte ens att den fanns.
Ville med det säga att det inte är så konstigt att engagemanget är litet, jämfört med hans insta. Men vissa vill ju smutskasta så fort tillfälle ges.
Citat:
Ursprungligen postat av kung-kingp
För några månader sedan råkade J själv avslöja att hon läser på Flashback 😏 Och vem vet… kanske diskuterar hon här också 😁 Hon filmade svärsonens match på datorn, men glömde helt bort att Flashback-fliken syntes i webbläsaren. Storyn raderades i ren panik efter bara 5 minuter.

Det avsnittet lyssnade jag faktiskt på, N avslöjade att J är aktiv här med. Och att N inte orkar/bryr sig ej
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-04-02 kl. 23:23.
Citera
2026-04-02, 23:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
A har inte speciellt många följare på tiktok, själv visste jag inte ens att den fanns.
Ville med det säga att det inte är så konstigt att engagemanget är litet, jämfört med hans insta. Men vissa vill ju smutskasta så fort tillfälle ges.

Det avsnittet lyssnade jag faktiskt på, N avslöjade att J är aktiv här med. Och att N inte orkar/bryr sig ej.
Nä men dryga 8000 är väl inte fy skam…någon kunde väl ändå skrivit nånting. Han ber ju i princip om det, stackarn.

Det avsnittet lyssnade jag med på, och hon sa att hon läser här ibland. Många som gör det så vrf skulle inte hon göra det? Det gör garanterat A också.
Citera
2026-04-02, 23:55
Medlem
Citat:
För några månader sedan råkade J själv avslöja att hon läser på Flashback 😏 Och vem vet… kanske diskuterar hon här också 😁 Hon filmade svärsonens match på datorn, men glömde helt bort att Flashback-fliken syntes i webbläsaren. Storyn raderades i ren panik efter bara 5 minuter.
OPS 🤭Då har hon gjort det 2 ggr även prics i början av deras förhållande. Då dom filmar när N klappar händerna hysteriskt och låtsas vara jätte intresserad även om hon är det såg det inte seriöst ut . Sen 2 dagar efter interjuvar dom V och J filmar det från datorn även då kunde man se att hon var inne på flashback. Men det kanske är samma ...
Och det avslöja N hos Björk och en podd då hon sitter i en säng .
Ja varför raderar man när du redan är avslöjad 😂🤣
Senast redigerad av Famlove 2026-04-02 kl. 23:58.
Citera
2026-04-03, 00:01
Medlem
Man undrar ju även lite vad hans lagkamrater tycker och hur snacket går 😅 Fy fan så pinsamt! Stackars V...
Citat:
Är han en liten fegis tro?
Poddar är ju inte hans grej. Fattar man ju bara genom att veta hur han är.

Ja A:s fasad sprack ju rejält kan man lugnt säga

Citat:
Precis. Får man tillräckligt med uppmärksamhet och bekräftelse i sitt privatliv så har man inget behov av att sitta och prata om det öppet i en podd.
Ingen där ute är väl intresserad av att höra att och när N klär sig "sexigt" inför V innan akten..... samtidigt som hon i nästa stund när eftergravid-snacket är igång sitter och tar sig själv på tittsen.

J upplevs även hon som något "sliskig" när ämnet sex förs på tal. De sitter och fnittrar som två skolflickor.
Undrar vad V och svärföräldrarna tycker och tänker om det där?😅
Citera
2026-04-03, 00:06
Medlem
Citat:
OPS 🤭Då har hon gjort det 2 ggr även prics i början av deras förhållande. Då dom filmar när N klappar händerna hysteriskt och låtsas vara jätte intresserad även om hon är det såg det inte seriöst ut . Sen 2 dagar efter interjuvar dom V och J filmar det från datorn även då kunde man se att hon var inne på flashback. Men det kanske är samma ...
Och det avslöja N hos Björk och en podd då hon sitter i en säng .
Ja varför raderar man när du redan är avslöjad 😂🤣

Hon är för gammal för sociala medier och har noll koll på vad hon egentligen lägger ut. Har man 30k följare borde man dubbelkolla innan man postar, så man slipper skämma ut sig och radera i ren panik.😅
Citera
2026-04-03, 00:07
Medlem
Citat:
Nä men dryga 8000 är väl inte fy skam…någon kunde väl ändå skrivit nånting. Han ber ju i princip om det, stackarn.

Det avsnittet lyssnade jag med på, och hon sa att hon läser här ibland. Många som gör det så vrf skulle inte hon göra det? Det gör garanterat A också.
Men då vänder vi på det N har 95.000 följare och bara 46 kommentarer.
Då borde väl ändå fler kommentera och gilla med de följarskaran hon har . Skamligt att så få skrivit 😁
Citera
2026-04-03, 00:14
Medlem
Tittar man på de senaste inläggen på TT, så undrar man ju hur gammal hon är.. Hålla på och "fjanta runt", hålla på med sitt hår, blinka m ena ögat och göra pussmun 🙈 Dags för henne att inse att, förutom att hon är gift, är hon också en småbarnsmamma och borde vilja vara en bra förebild för sina barn!
Citat:
Hon är för gammal för sociala medier och har noll koll på vad hon egentligen lägger ut. Har man 30k följare borde man dubbelkolla innan man postar, så man slipper skämma ut sig och radera i ren panik.😅
Citera
2026-04-03, 00:16
Avstängd
Citat:
Men då vänder vi på det N har 95.000 följare och bara 46 kommentarer.
Då borde väl ändå fler kommentera och gilla med de följarskaran hon har . Skamligt att så få skrivit 😁
Ja absolut kan vi vända på det. Vet inte riktigt varför du tycker vi ska göra det dock. Vet heller inte exakt vilket av alla hon har lagt upp du syftar på.
Jag själv syftade på det specifika där han för några dagar sen i princip ber om kommentarer men där ekar tomt. Var nog kanske 98 som hade klickat på hjärtat utan att han ber om det.
Jag tycker som jag skrev att över 8000 följare för A på TikTok är inte fy skam alls nämligen.
N däremot har väl nästan ”överdrivet” många följare, eller?
Senast redigerad av Josefsmaria66 2026-04-03 kl. 00:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in