Citat:
Ursprungligen postat av
Majgull69
Har svårt att se att det är några som hänger ut sitt sexliv på det sättet N gör 🙈
Vem gör ens det ! Känner ingen annan influensers el kändis som hänger ut sexlivet så som N gör . Hade jag varit V hade jag ej accepterat detta då han vill vara privat
Citat:
Ursprungligen postat av
kung-kingp
Visst är sex naturligt, men det finns något som heter ’too much information’. Det blir bara tjatigt när det ska ältas i varje poddavsnitt. Man undrar ju om de inte har något annat att prata om än N:s ex och sex? 🤔 Det är nästan fascinerande hur de orkar hålla liv i samma ämnen vecka efter vecka utan att tröttna själva.
Ja sex är naturligt och man ska kunna prata om det !
Men det är sättet som dom pratar på som man reagerar över .
Att N är sexfixerad är helt klart .
Och hon har fortfarande ej släppt sina Ex, hade hon gjort det hade hon ej ältat A i 3 års tid .
Detta handlar ej om att bli sårad längre utan detta har blivit en besatt het
Citat:
Ursprungligen postat av
kung-kingp
Exakt. Stämningen blir så märklig när N uttrycker sig klumpigt och J hela tiden sitter på helspänn för att ‘rätta till’ henne.
Ja allt blir skumt och märkligt .
Undrar om N är så klumpig el om hon bara spelar . El om det blivit en vardag för J att sätta N på plats.
Citat:
Ursprungligen postat av
Majgull69
Precis!!
Exakt ! Skrev det lite längre upp I tråden...
En kvinna som är nöjd el har ett bra sex liv behöver inte bekräfta det för andra .
En kvinna som får uppmärksamhet / närhet och kärlek av sin man .
Behöver inte söka det hos andra för att få uppmärksamhet el bekräftelse.
Därför undrar jag får hon inte tillräckligt med bekräftelse från V eftersom hon söker det hos andra .
Och ej kan släppa sina ex