2026-04-03, 15:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Absolut kul med en tuffare Spelstil!
Men att attackera på ett fult sätt när det inte är spel och dra på sig avstängning som skadar laget är mindre kul.
Viktor säger ju att han brinner för FBK men varför då försätta sitt lag i en dålig sits gång på gång?

Nicci och kärleken.
Tror absolut att hon är kär mm men tänk på hur många gånger som hon varit kär och även planerat barn och familj med tidigare relationer.

Alla unnar såklart Nicci att hon nu äntligen har hittat rätt men det behövs lite mer tid för att veta om det är stabilt eller bara lust och sex (som hon och hennes mamma oftast pratar om.)
Jag tycker helheten är kul, hela mixen. Alla toppelitlag har den typen av spelare i sitt lag. Det är mer eller mindre nödvändigt för att nå slutet. Och ibland blir det för mycket av det goda. Underbart enligt mig !! Kollar dessutom mer än gärna på NHL och då ligger ju ändå V i lä i jämförelse. Men gillar man det inte så gör man inte men det är ändå så här hockeyn ser ut.

Ja gud ja, säg dom som inte varit kära flertalet gånger innan dom hittar rätt. Ser inget unikt i det. Men dom andra förhållanden hon haft har ju liksom vart utdömda på förhand. Av mig iallafall.

Ja vill man ha mer tid innan man tror på dom så lär man ju få det per automatik kan man säga.
Citera
2026-04-03, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Det var väl du som skrev ett inlägg om att du soc-anmälde henne för nåt åtminstonde liknande?

Underhållande hur du håller koll på vad varje medlem skriver men du sitter o kallar alla andra läskiga.
Jag har orosanmält nicci för bland annat de ja. Att utsätta sitt barn för fara är skäl nog för att orosanmäla, hade du valt ett brutet ben eller att ditt barn dör för att du inte har orken nog att kolla upp vad som är bäst för ett såpass litet barn? Jag hade iaf valt ett levande barn, men de kanske bara är jag
Och eftersom du så gärna märker ord gång på gång så nej, jag menar inte att jag vill att det ska hända. Man vet ALDRIG när en olycka sker och de hoppas jag varenda människa är medveten om. Det är oansvarigt och vårdslöst beteende av en förälder att 1. Använda en olämplig stol, 2. Vara såpass självupptagen att man gör det som är mest bekvämt för en själv och 3. Vända sin knappt fyllda 3 åring framåt. Isofix eller inte, ett sådant litet barn ska inte sitta framåtvänt.
Nu diskuterar jag inte med dig mer, för du vänder på allt man skriver, märker ord och verkar uppenbarligen inte ha ett liv.
Senast redigerad av Danielllleeeeee 2026-04-03 kl. 16:02.
Citera
2026-04-03, 16:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Majgull69
Har svårt att se att det är några som hänger ut sitt sexliv på det sättet N gör 🙈
Ahaa okej, ja men då förstår jag dig
Citera
2026-04-03, 16:57
Medlem
Citat:
Har svårt att se att det är några som hänger ut sitt sexliv på det sättet N gör 🙈

Visst är sex naturligt, men det finns något som heter ’too much information’. Det blir bara tjatigt när det ska ältas i varje poddavsnitt. Man undrar ju om de inte har något annat att prata om än N:s ex och sex? 🤔 Det är nästan fascinerande hur de orkar hålla liv i samma ämnen vecka efter vecka utan att tröttna själva.
Citera
2026-04-03, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kung-kingp
Visst är sex naturligt, men det finns något som heter ’too much information’. Det blir bara tjatigt när det ska ältas i varje poddavsnitt. Man undrar ju om de inte har något annat att prata om än N:s ex och sex? 🤔 Det är nästan fascinerande hur de orkar hålla liv i samma ämnen vecka efter vecka utan att tröttna själva.

Det pinsamma är att J & N alltid ramlar in på sig själva, svävar iväg när de har Q & A och avbryter/pratar i munnen på varandra som om det vore en tävling om vem som syns och hörs mest.
Har sagts förut. Klassiska narcissistiska personlighetsdrag från båda håll.
Citera
2026-04-03, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Det pinsamma är att J & N alltid ramlar in på sig själva, svävar iväg när de har Q & A och avbryter/pratar i munnen på varandra som om det vore en tävling om vem som syns och hörs mest.
Har sagts förut. Klassiska narcissistiska personlighetsdrag från båda håll.

Exakt. Stämningen blir så märklig när N uttrycker sig klumpigt och J hela tiden sitter på helspänn för att ‘rätta till’ henne.
Citera
2026-04-03, 17:37
Medlem
Citat:
Ja det var alltså du ja…ett ”ja” hade räckt
Tog dom inte det på allvar eller gör hon som hon vill ändå? Vad hände liksom?
Förstår du blir frustrerad om dina socanmälningar inte ger önskat resultat.

Och hade jag svarat ett ja hade de inte räckt.
Jag skiter fullständigt i vad som hände eller inte, vill hon ha sitt barn skadat är de upp till henne, men då har socialtjänsten iaf kännedom om att hon inte bryr sig om sitt barns säkerhet. Tror inte de är speciellt gynnsamt för henne)
Jag kan iaf med gott samvete säga att mitt barn hade överlevt en potentiell krock.
Citera
2026-04-03, 18:56
Medlem
Citat:
Okej, du anmäler men skiter i om dom brydde sig eller inte…hm, okej. Ja men så kanske en del gör när man är orolig för någons barn.
Ja det är väl viktigast nånstans ändå att man med gott samvete tar hand om sitt eget barn på bästa sätt.

Komiskt att ingen håller med dig. Inte as konstigt.
Du som har koll på vad alla skriver har väl då oxå koll på att jag vet hur de funkar med en orosanmälan, vilket du inte verkar veta överhuvudtaget.
Va inte direkt så att jag förvänta mig att dom skulle ta c ifrån henne. Jag vet inte vad som sades på de mötet faktiskt, förhoppningsvis kanske dom informera henne men de verka inte hjälpa. Som sagt kommer inte vara gynnsamt för henne i framtiden🥰🥰🥰🥰🥰
Citera
2026-04-03, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Komiskt att ingen håller med dig. Inte as konstigt.
Du som har koll på vad alla skriver har väl då oxå koll på att jag vet hur de funkar med en orosanmälan, vilket du inte verkar veta överhuvudtaget.
Va inte direkt så att jag förvänta mig att dom skulle ta c ifrån henne. Jag vet inte vad som sades på de mötet faktiskt, förhoppningsvis kanske dom informera henne men de verka inte hjälpa. Som sagt kommer inte vara gynnsamt för henne i framtiden🥰🥰🥰🥰🥰
Du gjorde helt rätt som gjorde en soc anmälan. Folk tror att man gör det för att jävlas och har inte alls en tanke på att du gjorde det av omtanke kring C . För ingen vill väl att det ska hända något .
Reagera själv på senaste barn stolen dels pga att C sitter framåtvänd vilket man ej rekommenderar innan 4 års ålder helst 6 pga säkerhetsbältet / vikt och längd . Tyckte C såg väldigt ihop tryckt ut .
Själv undrar ja hur det är fatt om andra användare vet vad man gör och skriver privat . Åter igen avslöjar man sig
Senast redigerad av Famlove 2026-04-03 kl. 20:39.
Citera
2026-04-03, 20:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Du gjorde helt rätt som gjorde en soc anmälan. Folk tror att man gör det för att jävlas och har inte alls en tanke på att du gjorde det av omtanke kring C . För ingen vill väl att det ska hända något .
Reagera själv på senaste barn stolen dels pga att C sitter framåtvänd vilket man ej rekommenderar innan 4 års ålder helst 6 pga säkerhetsbältet / vikt och längd . Tyckte C väldigt i hop tryckt ut .
Själv undrar ja hur det är fatt om andra användare vet vad man gör och skriver privat . Åter igen avslöjar man sig
Allmänna råd eller rekommendationer är vägledning om hur man bör göra . Det är frivilligt att följa dem, och det finns inga straff för att låta bli.
Ser man något olagligt som dessutom är farligt så ringer man polisen. Har man tur får man effekt på studs.
Senast redigerad av Josefsmaria66 2026-04-03 kl. 20:35.
Citera
2026-04-03, 20:34
Medlem
Citat:
Vem gör ens det ! Känner ingen annan influensers el kändis som hänger ut sexlivet så som N gör . Hade jag varit V hade jag ej accepterat detta då han vill vara privat

Citat:
Ja sex är naturligt och man ska kunna prata om det !
Men det är sättet som dom pratar på som man reagerar över .
Att N är sexfixerad är helt klart .
Och hon har fortfarande ej släppt sina Ex, hade hon gjort det hade hon ej ältat A i 3 års tid .
Detta handlar ej om att bli sårad längre utan detta har blivit en besatt het

Citat:
Exakt. Stämningen blir så märklig när N uttrycker sig klumpigt och J hela tiden sitter på helspänn för att ‘rätta till’ henne.
Ja allt blir skumt och märkligt .
Undrar om N är så klumpig el om hon bara spelar . El om det blivit en vardag för J att sätta N på plats.

Citat:
Precis!!
Exakt ! Skrev det lite längre upp I tråden...
En kvinna som är nöjd el har ett bra sex liv behöver inte bekräfta det för andra .
En kvinna som får uppmärksamhet / närhet och kärlek av sin man .
Behöver inte söka det hos andra för att få uppmärksamhet el bekräftelse.
Därför undrar jag får hon inte tillräckligt med bekräftelse från V eftersom hon söker det hos andra .
Och ej kan släppa sina ex
Senast redigerad av Famlove 2026-04-03 kl. 20:37.
Citera
2026-04-03, 20:45
Medlem
Citat:
Men du är inte V och han flinar å skakar på huvudet å säger - Dom får göra sin grej, jag bryr mig inte.
Kan man komma närmare acceptans än så?
Nä jag är inte V !
Och hur fasiken vet du att V sakar på huvudet och säger att du får göra sin grej ?????🤔
Då han sagt gång på gång han vill inte blotta sitt liv offentlig el stå i rampljuset förutom på Isen .
Då har jag svårt att tro att gillar att hon pratar om deras sexliv .
El det kanske är en sjuk grej dom har ihop och går igång på detta vad vet jag !!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in