2026-04-02, 14:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Viktor Lodin är värdefull när han spelar men värdelös (för FBK inte som person) när han inte spelar.

Om han lägger all energi på spelet så riskerar han inte att bli avstängd.
Det förstör för hela laget.

Ja i det fallet är det synd om Nicci.

Hoppas att de har det bra tillsammans och är snälla mot varandra!

(Ärligt talat känns det lite obehaglig när du skriver att du inte vill tänka tanken att Viktor inte är snäll hemma eftersom vi inte vet det.
Den typen av kommentarer har det sagts om många män men sedan visar sig sanningen vara tvärtom.)
Dessutom är det inte rättvist mot Nicci för hon har gång på gång glorifierat sina relationer och i efterhand har det kommit fram andra uppgifter.

Vi kan bara hålla tummarna för att det är på riktigt den här gången.
Det är det här som är så kul med sport, alla har olika känslor och uppfattningar. Själv gillar jag den tuffare hockeyn där mycket ligger på gränsen. Då blir det som det blir ibland. Vilket gör det ännu mer känsloladdat.

Jag skrev inte att jag inte vill tänka tanken. Jag skrev att det är inget jag funderar på, då det inte finns något som tyder på något dåligt.
Tro mig, kommer det signaler på nåt annat då kommer även jag tycka annat.
Att man inte vet vad som händer innanför väggarna duger inte för mig.

För min del känns det rättvist att dela den glädjen både hon och han känner med varann och sina flickor.
Citera
2026-04-02, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Har de dragit in unga tjejer i podden och pratar sex med dom? Låter ju inte klokt.
Nä det är inte klokt , var tvungen att gå in och lyssna 2 min då jag fick till mig att det är lillebror Es tjejkompisar 🫣
Det ända N och J gör är att flammsa och tramsa och skämma ut den stackars tjejen som säger gång på gång " jag och E är bara kompisar , vi är som syskon inget annat "
Men ändå ska hon tjata på henne och J hänger på " vi håller alla tummar för att det blir ni 2 osv .
Vad är det dom inte förstår el kan läsa av .
Här sitter en tjej på 17 år gästar sin bästa kompis mamma och hans syster som tjatar om att dom ska bli ihop . Och tjejen säger nej och E har också bestämt sagt nej erkänner J .
Var tvungen att stänga av då jag bara blir irriterad.
2 vuxna människor borde veta bättre .
Är dom så här i en podd !
Hur funkar dom då i privata livet när folk säger nej , tjatar dom håll i huvudet tills folk säger Ja el blir förbannade undrar jag .
Reagera att deras gäster alltid är släkt med dom el nära vänner , det talar väl för att det faktiskt inte är några som är intresserade av att komma till deras podd 🤭🫣
Senast redigerad av Famlove 2026-04-02 kl. 14:46.
Citera
2026-04-02, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Det är det här som är så kul med sport, alla har olika känslor och uppfattningar. Själv gillar jag den tuffare hockeyn där mycket ligger på gränsen. Då blir det som det blir ibland. Vilket gör det ännu mer känsloladdat.

Jag skrev inte att jag inte vill tänka tanken. Jag skrev att det är inget jag funderar på, då det inte finns något som tyder på något dåligt.
Tro mig, kommer det signaler på nåt annat då kommer även jag tycka annat.
Att man inte vet vad som händer innanför väggarna duger inte för mig.

För min del känns det rättvist att dela den glädjen både hon och han känner med varann och sina flickor.
Har inte fått den uppfattningen av dej !! Att det som händer innanför väggarna duger ej för dej snarare tvärtom.
Då du är jäkligt snabb på att döma skvallra om en viss person som alla vet vem jag menar .
Om du inte vet vad som sker bakom väggarna, hur kan då du tala om el ge upplysningar om saker som endast A och N känner till .
Oh självklart förstår vi att du inte kan ta till dej el ens tänka tanken på att något är fel .
Då du är så övertygad att allt står rätt till och dyrkar marken N går på .
Spelar ingen roll hur mkt bevisning det finns att något inte står rätt till så är du snabb med att svara att v känner så el N gör si el J .
Och det handlar inte om att vi inte vill att N och V och småtjejerna ska ha det bra , för det vill vi alla 💕
Utan ibland måste man se förbi detta skådespeleri även om det är svårt
Citera
2026-04-02, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Exakt ! Han ville ju inte från början N har ju erkänt att hon fick tjata på han för att vara med . Hade varit bättre han stod på sig !!!
Nä han såg allt annat än road ut . Men det är klart vi får ju ej glömma att han tycker om att hänga med svärmor 🫣🤭
Kan man låsas inför kameran, kan man fejka sitt privatliv med !!

Pinsamt att ens behöva tjata på sin man. Han vågar väl helt enkelt inte gå emot svärmor och N. Hela den där lyckliga fasaden spricker totalt när man ser hur obekväm han faktiskt är. Han har nog insett sin plats och det är tydligen inte han som bestämmer.
Citera
2026-04-02, 15:19
Avstängd
Citat:
Har inte fått den uppfattningen av dej !! Att det som händer innanför väggarna duger ej för dej snarare tvärtom.
Då du är jäkligt snabb på att döma skvallra om en viss person som alla vet vem jag menar .
Om du inte vet vad som sker bakom väggarna, hur kan då du tala om el ge upplysningar om saker som endast A och N känner till .
Oh självklart förstår vi att du inte kan ta till dej el ens tänka tanken på att något är fel .
Då du är så övertygad att allt står rätt till och dyrkar marken N går på .
Spelar ingen roll hur mkt bevisning det finns att något inte står rätt till så är du snabb med att svara att v känner så el N gör si el J .
Och det handlar inte om att vi inte vill att N och V och småtjejerna ska ha det bra , för det vill vi alla 💕
Utan ibland måste man se förbi detta skådespeleri även om det är svårt
Jag bryr mig inte nämnvärt om din uppfattning om mig.

Jag utgår aldrig från att något är dåligt när det inte finns något som visar på det. Då funderar jag inte på det. Uttrycket ”man vet aldrig vad som händer bakom väggarna” är inget jag använder mig av till varenda person eller par man känner eller känner till. Det är mer passande när nåt framkommer vilket det gjorde med A. Han är ett as helt enkelt mot kvinnor.

När det gäller V och N så är det enda jag vet att dom har det väldigt bra och är lyckliga.
Båda är harmoniska och lever ett dramafritt liv gentemot varann. Klart man är glad för deras skull. Jag grämer mig inte som du gör över att dom är lyckliga och har hittat rätt i varann. Jag gläds åt det helt enkelt.
Skulle det mot förmodan framkomma något som visar motsatsen så kan du vara lugn att jag ändrar åsikt.
Senast redigerad av Josefsmaria66 2026-04-02 kl. 15:25.
Citera
2026-04-02, 15:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kung-kingp
Pinsamt att ens behöva tjata på sin man. Han vågar väl helt enkelt inte gå emot svärmor och N. Hela den där lyckliga fasaden spricker totalt när man ser hur obekväm han faktiskt är. Han har nog insett sin plats och det är tydligen inte han som bestämmer.
Är han en liten fegis tro?
Poddar är ju inte hans grej. Fattar man ju bara genom att veta hur han är.

Ja A:s fasad sprack ju rejält kan man lugnt säga
Citera
2026-04-02, 15:34
Medlem
Citat:
Jag bryr mig inte nämnvärt om din uppfattning om mig.

Jag utgår aldrig från att något är dåligt när det inte finns något som visar på det. Då funderar jag inte på det. Uttrycket ”man vet aldrig vad som händer bakom väggarna” är inget jag använder mig av till varenda person eller par man känner eller känner till. Det är mer passande när nåt framkommer vilket det gjorde med A. Han är ett as helt enkelt mot kvinnor.

När det gäller V och N så är det enda jag vet att dom har det väldigt bra och är lyckliga.
Båda är harmoniska och lever ett dramafritt liv gentemot varann. Klart man är glad för deras skull. Jag grämer mig inte som du gör över att dom är lyckliga och har hittat rätt i varann. Jag gläds åt det helt enkelt.
Skulle det mot förmodan framkomma något som visar motsatsen så kan du vara lugn att jag ändrar åsikt.
Snacka om dubbelmoralens morsa . V är inte så oskyldig precis el något helgon det lär nog N upptäcka .
Även han har behandlat kvinnor illa .
Om du inte känner dom el umgås med dessa 2 så kan du omöjligt veta att dom lever ett harmonisk liv el att det inte förekommer drama .
Citera
2026-04-02, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Verkligen. Jag tycker det är osmakligt rent allmänt att försöka tjata sig till en önskan trots att personen ifråga tydligt uttrycker att den inte vill.
Går inte ta miste på att V blev "övertalad" att medverka i podden och hans medverkan har ju dessutom genererat J & N mer pengar om man tittar på uppåt kurvan i lyssnarsiffror de avsnitt V var med.

Håller med dig. Hon får betydligt fler likes på TikTok och Instagram så fort V är med. Ändå påstår hon att hon gjort alla sina ’killar’ kända, när det i själva verket är han som håller henne relevant nu.
Citera
2026-04-02, 15:49
Avstängd
Citat:
Snacka om dubbelmoralens morsa . V är inte så oskyldig precis el något helgon det lär nog N upptäcka .
Även han har behandlat kvinnor illa .
Om du inte känner dom el umgås med dessa 2 så kan du omöjligt veta att dom lever ett harmonisk liv el att det inte förekommer drama .
Ja som jag skrev så är inte otrohet något att hylla, det är skit. Men vet du nåt annat som är av betydelse så dela gärna med dig, blir mycket lättare att förstå din frustration över deras kärlek till varann och barnen då.

Får jag reda på något som jag tror du skulle uppskatta att få veta så lovar jag att berätta det för dig.
Citera
2026-04-02, 15:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kung-kingp
Håller med dig. Hon får betydligt fler likes på TikTok och Instagram så fort V är med. Ändå påstår hon att hon gjort alla sina ’killar’ kända, när det i själva verket är han som håller henne relevant nu.
Det får hon absolut, det ser man tydligt. Jag är inte ett dugg förvånad faktiskt.
Kolla bara kommentarer och antal likes på tiktoken med V och den stora C.
Jag tycker själv dom är trevligare att titta på än bara henne liksom.
Citera
2026-04-02, 16:22
Medlem
Citat:
Är han en liten fegis tro?
Poddar är ju inte hans grej. Fattar man ju bara genom att veta hur han är.

Ja A:s fasad sprack ju rejält kan man lugnt säga

Tycker inte han är feg, men om poddar inte är hans grej borde J och N respektera det. Hon kör ju exakt samma mönster som med A, då var allt också ‘perfekt’ och de väntade barn. Det är därför hennes fasad spricker. Om A nu var så elak och misshandlade henne både psykiskt och fysiskt, varför postade hon då konstant att de var så lyckliga? Det går helt enkelt inte ihop.
Citera
2026-04-02, 16:35
Medlem
Citat:
Det får hon absolut, det ser man tydligt. Jag är inte ett dugg förvånad faktiskt.
Kolla bara kommentarer och antal likes på tiktoken med V och den stora C.
Jag tycker själv dom är trevligare att titta på än bara henne liksom.

Tråkigt att de raderar så mycket, det märks att de inte tål kritik. Många kommentarer ryker ju direkt om de inte passar in i deras 'perfekta' bild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in