2025-09-25, 19:34
Medlem
Är det vanligt att det tar så lång tid för att faderskapet etc fastställt? Hoppas alla parter nu kan lösa umgängen osv på bästa sätt för Chiara och att hon och Andreas med familj äntligen kan få en relation. Sorgligt att de förlorat så mycket tid tillsammans tycker jag.
Citera
2025-09-25, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Andreas inlägg på Instagram!!!! ÄNTLIGEN!!!
Jaaaa!!!!
Citera
2025-09-25, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tacosaurus
Jag hoppas A träffar en ny tjej framöver så C får ta del av en till mamma 🥰

Och nu när jag tänker på den idén så kommer ju även C få en till mormor och morfar isåfall 🥰

Men framförallt. Vilken fantastisk PAPPA ANDREAS kommer vara för C! Tvivlar inte en sekund på det. Förstå vad han längtat efter att få höra Chiara säga PAPPA till honom ❤️
Verkligen så glad❤️äntligen!!
Citera
2025-09-25, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhopptekopp
Nu har A lagt ut en text om att han är fastställd som pappa och att han längtar efter att få träffa C. Undra hur många sekunder det tar innan N får ett frispel på sina sociala medier….

Hon har slått i sina tår, så hon fick nog veta det innan oss🫣😅 Så skönt att läsa att äntligen har han rätt till umgänge dom de så fult berövade honom, äntligen!!❤️
Citera
2025-09-25, 19:40
Medlem
amiliasharborstes avatar
Celine har kommenterat på Andreas bild. Att chiara har en pappa som aldrig ger upp och att det kommer betyda mer än allt. Är inte hon och N vänner?
Citera
2025-09-25, 19:41
Medlem
Citat:
Nu har A lagt ut en text om att han är fastställd som pappa och att han längtar efter att få träffa C. Undra hur många sekunder det tar innan N får ett frispel på sina sociala medier….

Citat:

Citat:
Detta är obvoiusly anledningen till att Nicci har så bråttom med giftemål och att implementera att Viktor är pappa.

Citat:
Ursprungligen postat av Escamas
JAAA!!!

Citat:
Sett A's senaste inlägg?

Citat:
Ursprungligen postat av Snacki
ÄNTLIGEN säger han något!
Undrar hur N ska försöka ljuga sig ur detta när han äntligen sagt sin sanning och det som faktiskt är sanningen. ATT HAN BRYR SIG. Medan N med falsk mamma sagt annat.

Spännande!

🙏❤️
Ja, ÄNTLIGEN.....blir detta bekräftat.
Jag känner så med A och all den KAMP han utövat under 2 års tid mot alla odds. En oerhört skoningslös kamp som nu har visat sig vara värt varje sekund.

Det är så otroligt, rent ut sagt bedrövligt att det ska behöva gå till på detta sätt och att ett litet oskyldigt barn ska behöva hamna i kläm på grund av en Moders narcissistiska, milt uttryckt sjuka beteende.

Tiden som flytt går aldrig att få igen men Lyckligtvis finns nu en biologisk Pappa till C dokumenterat på papper och A ges nu möjligheten till att påbörja resan till ett kontinuerligt umgänge med sin underbara dotter. En resa som A kommer fortsätta att kämpa för.
C är pappa upp i dagen!!
❤️❤️
Citera
2025-09-25, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Är det vanligt att det tar så lång tid för att faderskapet etc fastställt? Hoppas alla parter nu kan lösa umgängen osv på bästa sätt för Chiara och att hon och Andreas med familj äntligen kan få en relation. Sorgligt att de förlorat så mycket tid tillsammans tycker jag.
Och vems fel tycker du det är? Ingen shade, genuint nyfiken eftersom de kört sitt narrativ som går stick i stäv mot vad han säger.
Jag tror mer på hans ord alla dagar i veckan än deras, som sagt, sanningen kommer ju alltid fram🙏
Citera
2025-09-25, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Hoppas för hans skull att att inte ska förbli singel iallafall 🙏

"Where focus goes energy flows", visst är det underbart!!?? 😄💖
Citera
2025-09-25, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Och vems fel tycker du det är? Ingen shade, genuint nyfiken eftersom de kört sitt narrativ som går stick i stäv mot vad han säger.
Jag tror mer på hans ord alla dagar i veckan än deras, som sagt, sanningen kommer ju alltid fram🙏

Jag har ingen aning, har ingen insyn så svårt att uttala mig. Kanske kommer vi får reda på mer framöver? Hoppas att allt blir bra i slutändan iaf!
Citera
2025-09-25, 19:51
Avstängd
Citat:

Citat:

Citat:
JAAA!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Snacki
ÄNTLIGEN säger han något!
Undrar hur N ska försöka ljuga sig ur detta när han äntligen sagt sin sanning och det som faktiskt är sanningen. ATT HAN BRYR SIG. Medan N med falsk mamma sagt annat.

Spännande!

Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Jaaaa!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
🙏❤️
Ja, ÄNTLIGEN.....blir detta bekräftat.
Jag känner så med A och all den KAMP han utövat under 2 års tid mot alla odds. En oerhört skoningslös kamp som nu har visat sig vara värt varje sekund.

Det är så otroligt, rent ut sagt bedrövligt att det ska behöva gå till på detta sätt och att ett litet oskyldigt barn ska behöva hamna i kläm på grund av en Moders narcissistiska, milt uttryckt sjuka beteende.

Tiden som flytt går aldrig att få igen men Lyckligtvis finns nu en biologisk Pappa till C dokumenterat på papper och A ges nu möjligheten till att påbörja resan till ett kontinuerligt umgänge med sin underbara dotter. En resa som A kommer fortsätta att kämpa för.
C är pappa upp i dagen!!
❤️❤️
JAAAAAAAA SOM VI HAR PÅPEKAT ATT HAN KÄMPAT .... vi som trodde på han från första stund att han kämpat i det tysta och gav aldrig upp .

Känner sån lycka för A och C men som han skrev det är långt ifrån över än. Han skriver att han sträcker ut handen för att hitta en lösning .

Och till er som sa att han sket i sitt barn och inte bryde sig . Hoppas ni skäms så inåt h..... Nu. !!!!

Grattis Andreas❣️ har trott på dej från första stund
Citera
2025-09-25, 19:56
Medlem
Vissa kommenterar som att nu passar de lägga ut när N gått ut med giftemål och graviditet.

Men kan N hindra honom fortfarande när han nu är fastställd som pappa
Citera
2025-09-25, 19:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Se där ja….det går till domstolen när man vägrar bekräfta 👍👍 Precis i den ordning som jag har beskrivit.
Varför gick det till domstol tror du inte pga A iallafall utan N . Och ingenting du har sagt har stämt . Du har sagt från dag 1 att Andreas ljuger och inte kämpat för C . Och att hans tystnad bevisar det osv
Måste svida på väldigt bra nu då inte VL kan bli pappa så som du önska sensat i går kväll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in