2025-09-25, 14:03
Medlem
Har N bror kommit in i tråden med tanke på att den håller josefsmaria om ryggen med allt?

Men ni, familjen H, ni pratar ju hela tiden om hur A aldrig vill veta av C och så vidare, samtidigt som N sagt att hon inte vill ha med honom att göra. Men N behöver ju inte ha med A att göra även om han blir skriven som pappa.

Så upp till bevis på att A inte bryr sig då. Istället för att sitta och säga det. Bjud in honom att bry sig. SÄG i eran podd. Andreas, jag / vi vill att du kommer och tar ansvar och blir en pappa till C!!

Visa att ni har rätt om att han vägrar genom att ni säger att ni vill att han blir en del av C liv så hon får träffa sin biologiska pappa!

Men tillåt mig gissa, dessa ord skulle ni aldrig våga säga så folk hör. Lilla N måste ju kunna fortsätta sin roll med stora offerkoftan på, för tänk vad hemskt det vore om A säger ok på det och Ns lögner får ljus på sig.
Citera
2025-09-25, 15:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tacosaurus
Frågan från första början är VARFÖR UPPGAV HON ALDRIG ANDREAS SOM FADER?
Precis ! Som du märker så fick du inget svar på detta !!!

Hade N velat att A skulle stå som pappa så hade hon uppgett det till skatteverket från början vilket hon ej gjort .

Kan man vara så egoistiskt mot sin egen dotter och bara tänka på sig själv undrar jag ? Det mest normala svaret är Nej

Det andra alternativet är att hon faktiskt varit otrogen .
N hade klamydia inte A och det är oxå bekräftat men försvann snabbt från sociala medier .

Såg att Några undrar varför det skrivs i tråden att hur kommer det sig att A gått på möten .

Men ändå ingen som vet vem han är .
Svaret på den frågan är ganska enkel har skrivit det förut men skriver det igen !!

A får inga papper från skatteverket går då in på sina sidor och ser att det inte finns något att bekräfta. Tar kontakt med myndigheterna först skatteverket sen soc .

Dom förklarar hur A ska göra . Dom båda blir kallade men det är bara A som dycker upp .

Dom tar kontakt med N som fortfarande inte vill tala om vem pappan är .
A i sin tur försöker få till ett möte dom kallar till ett nytt möte men N dycker inte upp .

A i sin tur blir desperat och vill göra allt i sin makt för att ta reda på om C är hans så han ber N om ett DNA-test och vägrar uppge han till skatteverket och soc därför vet dom ej vem som är pappa därför står fader okänd

Hade A vägrat skriva under som några få påstår så hade detta gått till ett domstolsbeslut

N skrek även ut på sociala medier hur dum A är som ber om ett test ! Varför är han dum för undrar jag . Är väl mer misstänksamt att N vägrar

OM N NU ÄR SÅ SÄKER VARFÖR INTE LÅTA A TA TESTET FÖR !!!

Och varför sitter man gång på gång och säger A hörde ej av sig A vill inte ha kontakt han bryr sig inte mm

När det finns 100 tals bevis på att han gjort det & Vill .

Som någon skrev bjud in han i podden och visa att ni vill mötas för att lösa detta för Cs skull .

Men tyvärr kommer det aldrig ske för N vill ej el så är hon så Rädd att sanningen kommer fram
Senast redigerad av Millan75 2025-09-25 kl. 15:33.
Citera
2025-09-25, 15:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Millan75

Hade N velat att A skulle stå som pappa så hade hon uppgett det till skatteverket från början vilket hon ej gjort .

Kan man vara så egoistiskt mot sin egen dotter och bara tänka på sig själv undrar jag ? Det mest normala svaret är Nej

N hade klamydia inte A och det är oxå bekräftat men försvann snabbt från sociala medier .

Såg att Några undrar varför det skrivs i tråden att hur kommer det sig att A gått på möten .

Svaret på den frågan är ganska enkel har skrivit det förut men skriver det igen !!

A får inga papper från skatteverket går då in på sina sidor och ser att det inte finns något att bekräfta. Tar kontakt med myndigheterna först skatteverket sen soc .

Dom förklarar hur A ska göra . Dom båda blir kallade men det är bara A som dycker upp .

A i sin tur försöker få till ett möte dom kallar till ett nytt möte men N dycker inte upp .

A i sin tur blir desperat och vill göra allt i sin makt för att ta reda på om C är hans så han ber N om ett DNA-test och vägrar uppge han till skatteverket och soc därför vet dom ej vem som är pappa därför står fader okänd

Hade A vägrat skriva under som några få påstår så hade detta gått till ett domstolsbeslut

N skrek även ut på sociala medier hur dum A är som ber om ett test ! Varför är han dum för undrar jag . Är väl mer misstänksamt att N vägrar

Och varför sitter man gång på gång och säger A hörde ej av sig A vill inte ha kontakt han bryr sig inte mm

Som någon skrev bjud in han i podden och visa att ni vill mötas för att lösa detta för Cs skull .

Men tyvärr kommer det aldrig ske för N vill ej el så är hon så Rädd att sanningen kommer fram

Tack för utförlig information. Exakt så min intuition sagt hur det legat till!

Vilken hemsk jävla familj det där är. Tänk att man bara kan med att ens tänka tanken till det men också då att faktiskt göra så med mot A och dessutom mot C. Fyfan!!!!!
Karma på dem där två, mamma och mormorn.
Citera
2025-09-25, 15:55
Medlem
Ärligt talat tror jag det bästa är att Andreas slipper den familjen.
Vem vet, han vill kanske inte göra nåt för han vill inte beblanda sig med familjen.
Det har nu gått 2 år och risken är att han inte hade kunnat uppodla en bra kontakt med C. Speciellt nu när det finns en annan kille som ska kalla sig s k pappa.
Han helt enkelt ignorera allt för att skydda sig själv.
Jag hade nog själv, tyvärr, valt bort mitt barn och fått leva med det. Det C inte vet har hon inget ont av.
Det är den hårda sanningen.
Citera
2025-09-25, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Själva förundersökningen ligger under sekretess och förmodar att den är det med anledning av att de inblandade är offentliga personer och att det finns/funnits en hotbild mot A.
När en dom (oavsett om den blir fällande eller friande) så fattar domstolen där och då ett beslut om handlingarna skall vara fortsatt sekretessbelagda eller ej. Det vet man först efter att en dom har klubbats.

I detta fall när det finns ett barn med i bilden (Dock inte fysiskt under själva händelsen, men efter) och eller om det föreligger någon fara för målsäganden så kan det möjligen bli så att de beslutar om fortsatt sekretess.

Annars gäller lagen om offentlig handling.

🙏😊
Ps. (Anar att det blev lite konstigt i inläggen för att jag citerade och märkte en del av texten och hela inlägget halkade med i mitt namn. Även det jag inte skrivit. 😅&#128517.

Ja det blev lite förvirrande för blev som svar
till mig men ändå inte😄

Tack för förklaring, skönt när folk svarar på det man frågar (ni som vet ni vet) istället för ett "katten runt het gröt och ickesvar".

Jag undrade mest för att om det inte går som N och J tänkt sig, då är risken stor att vi inte får veta sanningen från dem. För C skull kan jag förstå en del sekretess. Måste A vara tyst efter domen om det beläggs med sekretess och de fortsätter snacka skit och ljuga om honom?
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-09-25 kl. 17:28.
Citera
2025-09-25, 17:36
Medlem
Citat:

Är helt med på det du säger, skulle precis skriva något liknande när du skrev det 😃 Vi är fler som tänker i samma banor, dags att syna deras kort!

Men som du säger, de är alldeles för fega och så uppe i sig själv att det lär inte hända, tyvärr!!
Citera
2025-09-25, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snacki
Har N bror kommit in i tråden med tanke på att den håller josefsmaria om ryggen med allt?

Men ni, familjen H, ni pratar ju hela tiden om hur A aldrig vill veta av C och så vidare, samtidigt som N sagt att hon inte vill ha med honom att göra. Men N behöver ju inte ha med A att göra även om han blir skriven som pappa.

Så upp till bevis på att A inte bryr sig då. Istället för att sitta och säga det. Bjud in honom att bry sig. SÄG i eran podd. Andreas, jag / vi vill att du kommer och tar ansvar och blir en pappa till C!!

Visa att ni har rätt om att han vägrar genom att ni säger att ni vill att han blir en del av C liv så hon får träffa sin biologiska pappa!

Men tillåt mig gissa, dessa ord skulle ni aldrig våga säga så folk hör. Lilla N måste ju kunna fortsätta sin roll med stora offerkoftan på, för tänk vad hemskt det vore om A säger ok på det och Ns lögner får ljus på sig.

Spot on!! Så bra ide att bjuda in i podden, men det är de för fega för att göra (såklart ska han ha någon med sig eftersom dessa två är opålitliga enligt mig)!!

De borde låta honom göra dna-testet utan domstol, om de nu inte finns något att dölja🤔
Jag tror de tycker att han ser dum ut om det visar sig (vilket jag tror, men vet inte) att han är biologisk pappa.

För honom är det mer ett bevis att de inte kan rycka undan mattan på honom igen och förhala lidandet och umgänge. Om det visar sig att han är pappa men osäker efter anklagelser så kan de inte gaslighta honom lika lätt tänker jag.
Citera
2025-09-25, 18:40
Medlem
Citat:

Tack för utförlig information!

Får jag fråga, hur vet du allt detta? Du behöver inte svara, är bara glad att informationen kommer ut! Precis som jag har misstänkt att N och familjen H gör allt i sin makt för att ha ensamrätt till C.
Citera
2025-09-25, 18:52
Medlem
Nu har A lagt ut en text om att han är fastställd som pappa och att han längtar efter att få träffa C. Undra hur många sekunder det tar innan N får ett frispel på sina sociala medier….
Citera
2025-09-25, 18:52
Medlem
amiliasharborstes avatar
Andreas inlägg på Instagram!!!! ÄNTLIGEN!!!
Citera
2025-09-25, 18:54
Medlem
amiliasharborstes avatar
Detta är obvoiusly anledningen till att Nicci har så bråttom med giftemål och att implementera att Viktor är pappa.
Citera
2025-09-25, 18:56
Medlem
Se där ja….det går till domstolen när man vägrar bekräfta 👍👍 Precis i den ordning som jag har beskrivit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in