2026-09-17, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Tack! Var den första som jag tänkte på, kom ihåg rätt alltså

Och inte för att försvara Benjoo, men den jargong jag har med mina vänner är mkt grövre, skillnaden är dock att Hampus vad jag har sett aldrig delar ut tbx till Benjoo är bara åt ett håll.

Nu du mannen. Nu är det dags för en GIGA-VÅG-BOB-EDIT. Här har du:

https://hastebin.com/share/bivepizuzo.php

Allt från de klassiska "jag har vägt varje blåbär i 10 år" till mer generellt dravel om att väga mat. Vore kul med en edit som tar med allt.
Citera
2026-09-17, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Fan vad Benjoo gråter ut på Bob kanalen nu, tycker det var rätt av Tibian att sätta Benjoo lite på plats och säga att han lika gärna kunde blockerat honom direkt så som Benjoo hade gjort, men att han är större än så

Man kan ju tycka att Benjoo bara kunde ägt vad han sagt och säga att han ångrar det idag, men istället så ska han skylla ifrån sig på att han försökte "putta Hampus mot ett hälsosammare liv"

aa sure, i den videon där dom sitter och äter så kallar han basically Hampus för en smällfet loser som går på social bidrag och är för lat för att jobba och sover bort hela dagarna, det är varken ett skämt eller "en liten knuff" det kallas för vuxenmobbning och att slå nedåt på någon som redan är utsatt och som kanske mår dåligt över sin situation, man kan ha en gruffig jargong med boysen, men detta är något annat

Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
Nu du mannen. Nu är det dags för en GIGA-VÅG-BOB-EDIT. Här har du:

https://hastebin.com/share/bivepizuzo.php

Allt från de klassiska "jag har vägt varje blåbär i 10 år" till mer generellt dravel om att väga mat. Vore kul med en edit som tar med allt.

Herregud, tack

Har dock redan börjat nästa smått så det får nog bli nästa igen för det blir för mkt att pressa in det i ideen jag redan har.

Råkade få med ditt inlägg med razor ej meningen!
Citera
2026-09-18, 11:05
Medlem
Vad gissar ni andra byggare(kända) tycker om Benjoo?

Jag antar att de är livrädda att förknippas med honom. Eftersom de inte vågar vara öppna.
Citera
2026-09-18, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Vad gissar ni andra byggare(kända) tycker om Benjoo?

Jag antar att de är livrädda att förknippas med honom. Eftersom de inte vågar vara öppna.
Folk som är kända vet inte vem Benjo är.
" Gymbros" är sen gammalt att de inte vill förknippas med honom! Det har han själv erkänt. Att han inte är välkommet på ett gym i hela Skåne säger väl det mesta!
Citera
2026-09-18, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Herregud, tack

Har dock redan börjat nästa smått så det får nog bli nästa igen för det blir för mkt att pressa in det i ideen jag redan har.

Råkade få med ditt inlägg med razor ej meningen!
Kör så hårt det ryker ! Visningarna på senaste är dunder! Drömmen om att gå om Benjo är nära. Speciellt nu när han sitter o trycker i Lund och har NOLL video ideer. Dom senaste videona är bara monologer framför kameran, gäsp!
Citera
2026-09-18, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Folk som är kända vet inte vem Benjo är.
" Gymbros" är sen gammalt att de inte vill förknippas med honom! Det har han själv erkänt. Att han inte är välkommet på ett gym i hela Skåne säger väl det mesta!

Jag menar de som är halvkända. Han har ju varit med i både expressen och svt.
Så många har nog scrollat förbi honom någon gång.

De flesta byggarna i Sverige är väl inte speciellt kända heller?
Citera
2026-09-18, 13:03
Medlem
Citat:
Jag menar de som är halvkända. Han har ju varit med i både expressen och svt.
Så många har nog scrollat förbi honom någon gång.

De flesta byggarna i Sverige är väl inte speciellt kända heller?
Dom byggarna som är halv kända och seriösa byggare, vill självfallet inte ha med Benjo att göra! Tror ingen i gymmet vill det ens, blir bara massa snack och ingen ordentlig träning. Benjo är känd för att träna "lamnt"
Expressen ngr sekunder. Och serien på Svt tror jag de flesta gått förbi. Men i lille Benjos huvud är han en känd influencer. Det enda han är känd för i verkligheten är att göra bort sig, gång på gång utan att ta lärdom av alla hans nederlag!
Citera
2026-09-18, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Dom byggarna som är halv kända och seriösa byggare, vill självfallet inte ha med Benjo att göra! Tror ingen i gymmet vill det ens, blir bara massa snack och ingen ordentlig träning. Benjo är känd för att träna "lamnt"
Expressen ngr sekunder. Och serien på Svt tror jag de flesta gått förbi. Men i lille Benjos huvud är han en känd influencer. Det enda han är känd för i verkligheten är att göra bort sig, gång på gång utan att ta lärdom av alla hans nederlag!

Benjoo är ändå en frisk fläkt i bodybuilding scenen som sprider sin skit.
Varenda kotte i skogen är ju coach nu och kränger sitt pulver och lovar guld och gröna skogar.
Sedan kommer Benjoo och berättar att han trycker gigantiskt mycket steroider utan en överdriven imponerande fysik.

De flesta tänker nog: om Benjoo ser ut sådär med steroider så tar nog majoriteten av fitness influencers steroider.
Citera
2026-09-18, 14:38
Medlem
Citat:
Benjoo är ändå en frisk fläkt i bodybuilding scenen som sprider sin skit.
Varenda kotte i skogen är ju coach nu och kränger sitt pulver och lovar guld och gröna skogar.
Sedan kommer Benjoo och berättar att han trycker gigantiskt mycket steroider utan en överdriven imponerande fysik.

De flesta tänker nog: om Benjoo ser ut sådär med steroider så tar nog majoriteten av fitness influencers steroider.

Påminner mycket om Jason Blaha , ej att förväxlas med Jason Genova.

Blaha har hängtuttar och atroferade armar men pumpar ut videos på youtube utan särskild insikt om hur han ser ut typ
Citera
2026-09-18, 14:59
Medlem
OldButBaldGuys avatar
Nu har jag knarkat Benjoo tillräckligt för ett tag. Det blir ett beroende. Som alla vet är beroenden sällan av godo. Det här blir min sista länk i ämnet (ända tills jag tar ett återfall): https://www.youtube.com/watch?v=mdkNca3q688

Vilken fin relation han och den dåvarande flickvännen tycks ha haft. Tänk om han inte hade valt att avsluta den, så annorlunda livet hade sett ut. I flera vloggar är det uppenbart att han innerligt saknar att ha en egen familj.
Citera
2026-09-18, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldButBaldGuy
Nu har jag knarkat Benjoo tillräckligt för ett tag. Det blir ett beroende. Som alla vet är beroenden sällan av godo. Det här blir min sista länk i ämnet (ända tills jag tar ett återfall): https://www.youtube.com/watch?v=mdkNca3q688

Vilken fin relation han och den dåvarande flickvännen tycks ha haft. Tänk om han inte hade valt att avsluta den, så annorlunda livet hade sett ut. I flera vloggar är det uppenbart att han innerligt saknar att ha en egen familj.

Han verkade vara betydligt mer sansad och förnuftig där. Har alla anabola knullat hans hjärna? Är det därför han är som han är nu?
Citera
2026-09-18, 15:26
Medlem
OldButBaldGuys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlanningen
Han verkade vara betydligt mer sansad och förnuftig där. Har alla anabola knullat hans hjärna? Är det därför han är som han är nu?

Jag tror att han alltid har haft en helt skev självbild och obefintlig självkänsla. När han avslutade relationen och bestämde sig för att satsa på bodybuilding (och youtube) tror jag att de kontrollmekanismer ett ordnat liv erbjöd upphörde att fungera. För det var ju där någonstans förfallet började accelerera.

Till skillnad från vad som tycks vara den allmänna uppfattningen här i tråden tror jag inte att missbruket har orsakat hans förfall. Utan dragningen åt det hållet har funnits hela tiden. Sedan kan säkerligen en artificiell hormonbalans förstärka vissa oönskade karaktärsdrag, men inte mer än så.

Relationen var hans ankare och livboj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in