2026-09-10, 22:34
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uThermal
Kanske gjorde den lite onödigt lång
å andra sidan tyckte jag att hans senaste hobby att bajsa ut statyer för 10 miljoner kronor var viktig o få med

En inspiration för alla oss benjoobangers!
Citera
2026-09-10, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldBiden
Men om Zeb ska fixa något med AI så behöver väl inte Benjo förstå?
Äh, helt omöjligt att få rätsida på det här utan mer insikt, Zeb måste spilla bönorna för oss!

Kan också hoppas Benjoo kör en pod med Zeb så småningom, tiden läker alla sår osv.

Vad ska han fixa med ai? Ska han vibecoda en LLM eller har missbrukaren gått och blivit utvecklare för att han lånat en macbook?
Citera
2026-09-10, 23:36
Medlem
Telepatisks avatar
Benjoos senaste klipp är ju fan obehagligt! Ångest på en helt ny nivå..

Tycker faktiskt synd om honom. Han kommer inte att klara att vara ren så länge, han har ju ett rejält missbruk (av anabola). Han lär ju må avsevärt mycket sämre snart tyvärr.

Han skulle behöva TRT nu samt SSRI + psykologsamtal, men jag tror att han är för korkad för att inse det sistnämnda.
Citera
2026-09-11, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Benjoos senaste klipp är ju fan obehagligt! Ångest på en helt ny nivå..

Tycker faktiskt synd om honom. Han kommer inte att klara att vara ren så länge, han har ju ett rejält missbruk (av anabola). Han lär ju må avsevärt mycket sämre snart tyvärr.

Han skulle behöva TRT nu samt SSRI + psykologsamtal, men jag tror att han är för korkad för att inse det sistnämnda.
Han kan väl bara gå till gymmet och träna?! Så som alla andra som har muskler gör! Han var i bra mycket bättre form när han var natty och tävlade, om man kollar tbx i tiden! Men Benjo vill inte lägga in det hårda jobbet på gymmet, han vill att knarket ska göra jobbet!
Citera
2026-09-11, 09:11
Medlem
https://youtu.be/ammzAMCsebs

En bonus banger på fredagen!

Inte min video, är gjord av Biohack by benjoo här på flashback
Citera
2026-09-11, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamtlanningen
Benjoo i senaste: "Jag är ingen lättlurad person.".

- Blåst på lägenhet i Spanien.
- Blåst på lägenhet i Vietnam.
- Blåst på Macbook av en missbrukare.
- Blåst av Tre att binda sig i fem år.

BENJAMIN DU LEVER INTE I VERKLIGHETEN!

Blåst av en romsk familj på uthyrning av sin gamla lägenhet i Sverige med 😂
Citera
2026-09-11, 09:38
Medlem
OldButBaldGuys avatar
Nu tycker jag att ni är precis så naiva som mäster-manipulatören Benjoo hoppas. Det finns inte en chans i helvete att han kommer kliva av testot helt. Däremot vill han gärna ge sken av det i hopp om att få fortsätta missbruka utan myndigheters inblandning. Det är ju faktiskt inte första gången han kliver av kurandet (utan att göra det, såklart).
Citera
2026-09-11, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldButBaldGuy
Nu tycker jag att ni är precis så naiva som mäster-manipulatören Benjoo hoppas. Det finns inte en chans i helvete att han kommer kliva av testot helt. Däremot vill han gärna ge sken av det i hopp om att få fortsätta missbruka utan myndigheters inblandning. Det är ju faktiskt inte första gången han kliver av kurandet (utan att göra det, såklart).

nä det är klart, jag tror hans plan är att faktiskt gå av ett tag (just nu) visa sina hemska testo värden få faktiskt svensk papper på att han får ta, sen blanda in sitt eget på sidan :P

Men alltså just nu är han "clean" (tror jag, vet såklart ej helt säkert!).
Citera
2026-09-11, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uThermal
Kanske gjorde den lite onödigt lång
å andra sidan tyckte jag att hans senaste hobby att bajsa ut statyer för 10 miljoner kronor var viktig o få med

den delen va nice, tyckte de bara spammen vid 2:50 va jobbig, resten va extremt bra
Citera
2026-09-11, 18:16
Medlem
Asså jag blir så sjukt provocerad av Benny Lönndwarf!! Varför fortsätter jag plåga mig själv med att kolla på hans idioti! Fan självskadebeteende!! Nån mer som känner likadant! Behöver fan snart en paus
Citera
2026-09-11, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
Asså jag blir så sjukt provocerad av Benny Lönndwarf!! Varför fortsätter jag plåga mig själv med att kolla på hans idioti! Fan självskadebeteende!! Nån mer som känner likadant! Behöver fan snart en paus

Ja, det är lite beroendeframkallande och se hans oändliga dumhet och frånkoppling av eget ansvar 😂

Man tror att han kan förändra sig någon gång 😂
Citera
2026-09-11, 18:48
Medlem
DonaldBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldButBaldGuy

Fast nu har han ju en motivation i form av körkotet, det verkar ändå ganska trovärdigt.
Men för en impulsmänniska som Benjoo kan jag tänka mig att han gör en kovändning inom ett par månader och drar tillbaka till Da Nang för att kura järnet igen. Om han nu inte slår igenom som Sveriges Joe Rogan - fast då sticker han nog bara till Bangkok istället.

Fördelen med Da Nang round 2 är att han hinner tänka ut vad han vill göra där i förväg.
Kanske kommer han på att man kan skapa vecko-loopar som content creator? Om man nu vill fylla ut varje dag.
Senast redigerad av DonaldBiden 2026-09-11 kl. 18:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in