2026-08-29, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
Upplever inte att Benjoo ljuger särskilt ofta. Dock ljuger han för sig själv hela tiden och övertalar sig om saker som inte stämmer, men jag upplever inte att han ljuger till sin publik medvetet.

Han har ljugit ett 20-tal gånger om att vara natty.

Benjoo har t.o.m en video som heter. "Jag ljög"
Citera
2026-08-29, 17:33
Medlem
Benjoo åker runt i världen och blir blåst på diverse olika sätt. Andra gången han blir blåst på boende utomlands.

Varför lär han sig aldrig? Och hur orkar han flytta runt konstant och bo andrahand? Eller till och med tredjehand?
Citera
2026-08-29, 17:41
Medlem
Sjukt att han åkte buss idag 🤯
Citera
2026-08-29, 18:26
Medlem
Har sett att ni skriver mycket om den här Sebastian mycket, vem är det egentligen? Har bara fått uppfattningen att han snott någon MacBook och leker att han ska bli någon kodare för han kan prompta chatgpt eller liknande.
Citera
2026-08-29, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintangel
Har sett att ni skriver mycket om den här Sebastian mycket, vem är det egentligen? Har bara fått uppfattningen att han snott någon MacBook och leker att han ska bli någon kodare för han kan prompta chatgpt eller liknande.

Gammal heroin missbrukare som blåst allt och alla, gjort en nykterist resa. Satt sina klor i Benjo som i en godartad vän, han kom ner till Vietnam fick en MacBook och sen stack för jobbmöjlighet i Sverige.
Citera
2026-08-29, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys

Det va ingen lögn. Han sa ju innan att han skulle säga att han va natty. Hur är det en lögn? Alla som tittade va med på det. Benjoo va med på det.

Lägg av
Citera
2026-08-29, 19:02
Medlem
När han säger han har adhd och dyslexi o därför inte kan alla ord o pratar som en 13-åring o fått hört att alla förstår vad han menar när han pratar som han gör.
Han är inte rasist men..säger han som jag ser ut och har svenska gener..sen blir de svammel om att träffa nån o få barn med...han säger gränsen för tjejer är 30..han är 30...jag undrar just hur hans spermier är i fortplantningssyfte...
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Otroligt content idag. När jag såg att videon skulle va nästan 30 minuter babblande vid stranden i slutet trodde jag det skulle vara nonsens om matthew principle och dedikering men noooope det va amazing. Benjo är med om mer kaos i sina mänskliga relationer varje dag än jag upplevt i hela mitt liv.

Brutna löften om upphämtning, bajshanddukar, vattenskador.
Citera
2026-08-29, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys

Dessutom handlade väl den videon om att han ljög om rattfyllan? Det är väl den enda gången som jag vet där Benjoo faktiskt ljugit.
Citera
2026-08-29, 20:10
Medlem
En rolig liten Benjoo-ism som dykt upp lite varstans är det han kallar "mixa". Alltså, att editera och klippa videos. Vart fan fick han termen "mixa" ifrån? Ingen kallar det mixa. Har aldrig hört någon kalla det mixa. Mixa är ju relaterat till musikproduktion. Det betyder inte att man klipper ihop videos.

Benjoo är väldigt autistisk när det kommer till sånna grejer. Han får för sig att saker funkar/heter på ett visst sätt, och sen så vägrar han släppa det.

Spelar absolut ingen roll, bara väldigt fascinerande.
Citera
2026-08-29, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frikortet
Gammal heroin missbrukare som blåst allt och alla, gjort en nykterist resa. Satt sina klor i Benjo som i en godartad vän, han kom ner till Vietnam fick en MacBook och sen stack för jobbmöjlighet i Sverige.
Zeb stack en liten runda till Sverige och sen till Torrevieja där Benjo är nu. Men Zeb verkar dragit vidare igen. Men lovat lille Benjo guld o gröna skogar i Torrevieja med sina kontakter Zeb han skaffa på ca en månad när han var där 😂
Citera
2026-08-29, 20:42
Medlem
Citat:
Det va ingen lögn. Han sa ju innan att han skulle säga att han va natty. Hur är det en lögn? Alla som tittade va med på det. Benjoo va med på det.

Lägg av

Återkom när du sett majoriteten av hans videos så kommer du förstå hur svävande Benjoo rör sig kring sanningen.
Citera
2026-08-29, 20:44
Medlem
Citat:
Dessutom handlade väl den videon om att han ljög om rattfyllan? Det är väl den enda gången som jag vet där Benjoo faktiskt ljugit.

Att han ställer allt på vågen då?
Gäller det även chips och godis?
Eller att han aldrig mer ska röka på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in