Citat:
Ursprungligen postat av
buffalo3tys
Som jag fattar det är alla livrädda för att ha samröre med Benjoo.
Det blir lite "Guilt by association".
Jag blev sjukt förvånad när Sampev2 gjorde en video med Martin Gunnander.
Det var rätt stel video.
Verkar vara trendigt att blasta gear och flytta utomlands och lära Svensson hur man ska äta och träna.
Den hemliga juicen är dock low key.

Jag fattar vf alla är rädda att förknippas med Benjo. Han är dysfunktionell och låg begåvad. Han förstår inte saker som vanliga människor gör. Han kan säga vad som helst opassande rakt ut. Och det är inte för att det är "coolt" att han inte bryr sig vad folk tycker, det är bara Weird shit! Som när han satt och snacka inför sin publik/följare om hur mkt Zeb var skyldig honom, i detalj allt han betalat för Zeb. Vissa saker säger man bara inte! Barnen/tjejerna i hans klass som han var lärare för, som han skulle vilja ge en omgång/klå upp om han kunde gå tbx i tiden, för de hade fått honom sparkad från skolan. Nu har han ju klippt bort det från sin YT kanal, men vi som såg det minns! Hur fan kan man säga så rakt ut?! Och hur han pratar om sin Cleopatra, det är bara skit konstigt allt. Och hans snack om att han har "lyckats" är så jävla konstigt snack det med! Vet han hur det ser ut i resten av världen egentligen? Hur folk som verkligen lyckats lever?! Han bor i ett U-land, världens billigaste land att leva i, för att han ska få knarka sitt gear ifred och så billigt som möjligt! Han betalar väl typ 2.5k i hyra för lgh, han går runt 1 dollars t-shirt, snittar väl 1800/visningar per video på YT. Tar in svarta inkomster som coach. Driver Absolut inget bolag alls! Han äger absolut ingenting, varken boende, bil nada. En löjlig hoj för att han tycker det är badass, men tro mig den kommer bli såld inom kort. Han har ETT samarbete som håller på att rinna ut i sanden. Får betala för att dra över brudar. Inga sociala skills what so ever för att lyckas fånga in en vanlig brud! Inga vänner, Zeb fick han köpa, familj långt åt helvete som han skiter i, Tren är viktigare! Jag vet att man kan lyckas i livet på andra sätt än ekonomiska, men nu refererar jag till hur Benjo tycker att "lyckats" är.
Han förstår inte att folk skrattar på hans bekostnad.