2026-07-23, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Ja Tren är det bästa han vet! Han har det som "konst" på väggarna tom. Har han varit på tren konstant i 10 år? Undra om det är som med andra droger, att man blir immun till slut och bara måste ta mer och mer? Om det är så är han ju dödsdömd innan 35!

Ja eller alla gånger han frågat efter "trenbosåsen" på restauranger.
Jag skulle gissa på att han varit på tren i 7 år. Men är inte säker, går ju inte att lita på Benjoo för fem öre. Han påstod ju att han var natty ett tag.
Något allvarligt måste nog hända innan han inser att det inte är bra.
Säkert något med hjärtat som får honom att sluta, förhoppningsvis i tid.
Citera
2026-07-23, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ja eller alla gånger han frågat efter "trenbosåsen" på restauranger.
Jag skulle gissa på att han varit på tren i 7 år. Men är inte säker, går ju inte att lita på Benjoo för fem öre. Han påstod ju att han var natty ett tag.
Något allvarligt måste nog hända innan han inser att det inte är bra.
Säkert något med hjärtat som får honom att sluta, förhoppningsvis i tid.

Han är rökt oavsett nu, den lilla kroppen på den mängden preparat i så pass lång tid.
Citera
2026-07-23, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Benjo har postat en reel som bara är en komplimang till Fogelberg (förmodligen Sveriges kändaste online coach, bor i Dubai).

https://www.instagram.com/p/DbFrwM9TUqq/

Försöker Benjo sig på något slags flirtande med drömmen att bli anställd som coach? Tror han kan se sig i stjärnorna om den relationen minst sagt. Fogelberg sitter i svenska morgonsoffor, tror inte han vill beblanda sig med Benjos retardering.
Snacka om dålig takt känsla! Tror inte Fogelberg är speciellt glad att förknippas med Benjo eller benämnas med Tren i samma mening som hans namn! Alla tar inte stolthet i att älska Tren och anabola så som Benjo gör!
Citera
2026-07-23, 11:20
Medlem
Citat:
Snacka om dålig takt känsla! Tror inte Fogelberg är speciellt glad att förknippas med Benjo eller benämnas med Tren i samma mening som hans namn! Alla tar inte stolthet i att älska Tren och anabola så som Benjo gör!

Som jag fattar det är alla livrädda för att ha samröre med Benjoo.
Det blir lite "Guilt by association".

Jag blev sjukt förvånad när Sampev2 gjorde en video med Martin Gunnander.
Det var rätt stel video.

Verkar vara trendigt att blasta gear och flytta utomlands och lära Svensson hur man ska äta och träna.
Den hemliga juicen är dock low key.
Citera
2026-07-23, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Som jag fattar det är alla livrädda för att ha samröre med Benjoo.
Det blir lite "Guilt by association".

Jag blev sjukt förvånad när Sampev2 gjorde en video med Martin Gunnander.
Det var rätt stel video.

Verkar vara trendigt att blasta gear och flytta utomlands och lära Svensson hur man ska äta och träna.
Den hemliga juicen är dock low key.
Jag fattar vf alla är rädda att förknippas med Benjo. Han är dysfunktionell och låg begåvad. Han förstår inte saker som vanliga människor gör. Han kan säga vad som helst opassande rakt ut. Och det är inte för att det är "coolt" att han inte bryr sig vad folk tycker, det är bara Weird shit! Som när han satt och snacka inför sin publik/följare om hur mkt Zeb var skyldig honom, i detalj allt han betalat för Zeb. Vissa saker säger man bara inte! Barnen/tjejerna i hans klass som han var lärare för, som han skulle vilja ge en omgång/klå upp om han kunde gå tbx i tiden, för de hade fått honom sparkad från skolan. Nu har han ju klippt bort det från sin YT kanal, men vi som såg det minns! Hur fan kan man säga så rakt ut?! Och hur han pratar om sin Cleopatra, det är bara skit konstigt allt. Och hans snack om att han har "lyckats" är så jävla konstigt snack det med! Vet han hur det ser ut i resten av världen egentligen? Hur folk som verkligen lyckats lever?! Han bor i ett U-land, världens billigaste land att leva i, för att han ska få knarka sitt gear ifred och så billigt som möjligt! Han betalar väl typ 2.5k i hyra för lgh, han går runt 1 dollars t-shirt, snittar väl 1800/visningar per video på YT. Tar in svarta inkomster som coach. Driver Absolut inget bolag alls! Han äger absolut ingenting, varken boende, bil nada. En löjlig hoj för att han tycker det är badass, men tro mig den kommer bli såld inom kort. Han har ETT samarbete som håller på att rinna ut i sanden. Får betala för att dra över brudar. Inga sociala skills what so ever för att lyckas fånga in en vanlig brud! Inga vänner, Zeb fick han köpa, familj långt åt helvete som han skiter i, Tren är viktigare! Jag vet att man kan lyckas i livet på andra sätt än ekonomiska, men nu refererar jag till hur Benjo tycker att "lyckats" är.
Han förstår inte att folk skrattar på hans bekostnad.
Senast redigerad av Vemvadet 2026-07-23 kl. 12:04.
Citera
2026-07-23, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Han är rökt oavsett nu, den lilla kroppen på den mängden preparat i så pass lång tid.
Its the mold!
Han glömmer bort vad han säger. Ibland sitter han och berättar om hur han höll på att dö i en hjärtattack. Inte fan får man hjärtattack av mögel vad jag vet?! Till och med titeln på videon heter väl ngt i stil med att han höll på att dö i en hjärtattack!? Ändå är det möglet. Nä, han berättar inte sanningen för oss om den historien. Sen gick han tbx till sjukhuset för göra "blood work"
ngn vecka senare köpte han en blodtrycks maskin, vf kan man undra. Killen kan inte prata 2 meningar utan att tappa andan. Blek som ett lik är han också!
But its the mold!
Citera
2026-07-23, 12:45
Medlem
Citat:
Jag fattar vf alla är rädda att förknippas med Benjo. Han är dysfunktionell och låg begåvad. Han förstår inte saker som vanliga människor gör. Han kan säga vad som helst opassande rakt ut. Och det är inte för att det är "coolt" att han inte bryr sig vad folk tycker, det är bara Weird shit! Som när han satt och snacka inför sin publik/följare om hur mkt Zeb var skyldig honom, i detalj allt han betalat för Zeb. Vissa saker säger man bara inte! Barnen/tjejerna i hans klass som han var lärare för, som han skulle vilja ge en omgång/klå upp om han kunde gå tbx i tiden, för de hade fått honom sparkad från skolan. Nu har han ju klippt bort det från sin YT kanal, men vi som såg det minns! Hur fan kan man säga så rakt ut?! Och hur han pratar om sin Cleopatra, det är bara skit konstigt allt. Och hans snack om att han har "lyckats" är så jävla konstigt snack det med! Vet han hur det ser ut i resten av världen egentligen? Hur folk som verkligen lyckats lever?! Han bor i ett U-land, världens billigaste land att leva i, för att han ska få knarka sitt gear ifred och så billigt som möjligt! Han betalar väl typ 2.5k i hyra för lgh, han går runt 1 dollars t-shirt, snittar väl 1800/visningar per video på YT. Tar in svarta inkomster som coach. Driver Absolut inget bolag alls! Han äger absolut ingenting, varken boende, bil nada. En löjlig hoj för att han tycker det är badass, men tro mig den kommer bli såld inom kort. Han har ETT samarbete som håller på att rinna ut i sanden. Får betala för att dra över brudar. Inga sociala skills what so ever för att lyckas fånga in en vanlig brud! Inga vänner, Zeb fick han köpa, familj långt åt helvete som han skiter i, Tren är viktigare! Jag vet att man kan lyckas i livet på andra sätt än ekonomiska, men nu refererar jag till hur Benjo tycker att "lyckats" är.
Han förstår inte att folk skrattar på hans bekostnad.

Tror du gjorde ett misstag där, vad jag vet äger han inte äns hojjen tror han hade någon deal med någon. Så han typ leasar den.

Men allt annat är spot on, kan ej sätta fingret på varför men det stör mig när någon som har misslyckats så katastrofallt med precis alla aspekter av livet kan titta en rakt i ansiktet och säga de lyckats och tro på det själva. Det är det som gör att man går från att tycka synd om honom till att istället bli irriterad.
Citera
2026-07-23, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Tror du gjorde ett misstag där, vad jag vet äger han inte äns hojjen tror han hade någon deal med någon. Så han typ leasar den.

Men allt annat är spot on, kan ej sätta fingret på varför men det stör mig när någon som har misslyckats så katastrofallt med precis alla aspekter av livet kan titta en rakt i ansiktet och säga de lyckats och tro på det själva. Det är det som gör att man går från att tycka synd om honom till att istället bli irriterad.
Ah okej då äger han inte ens den då. Håller med dig, drog en jämförelse igår, alla vet vi att Benjamin inte har alla hemma, som tex Morgan och Ola Conny, En annan del av Köping. Men dom tycker man synd om. Benjamin skrattar man ÅT, och blir irriterad på pga hans grandiosa självbild, skrytsamhet, arrogans och den totala bristen på självinsikt är väl hans största problem! Han tror verkligen på att han är 2% det är helt makalöst fan!
Citera
2026-07-23, 14:27
Medlem
Vem av er här nickar ”den manliga auran” på YouTube? 🤣
Citera
2026-07-23, 14:49
Medlem
Citat:

Ah han har riktiga guld kommentarer, men han som frågade benjoo om att visa korrekt utförande av triceps pushdowns fick mig att skratta rakt ut. Åh saknar den tiden då alla fick kommentera lol, var så roligt att läsa och även delta med något kul, men det tog han bort från oss
Citera
2026-07-23, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Ah han har riktiga guld kommentarer, men han som frågade benjoo om att visa korrekt utförande av triceps pushdowns fick mig att skratta rakt ut. Åh saknar den tiden då alla fick kommentera lol, var så roligt att läsa och även delta med något kul, men det tog han bort från oss

Vill också trolla han men är bannad fan
Citera
2026-07-23, 15:15
Medlem
Citat:

Fan va jag skrattar åt hans kommentarer Hahaha
Ännu roligare är det att benjoo har kvar hans kommentarer och inte bannar honom som han gör med alla andra som skriver nåt negativt. Han kan seriöst inte se att kommentarerna från ”manliga auran”är skrivna med sjuk mkt ironi för att håna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in