2026-07-23, 06:16
Medlem
Benjo har postat en reel som bara är en komplimang till Fogelberg (förmodligen Sveriges kändaste online coach, bor i Dubai).

https://www.instagram.com/p/DbFrwM9TUqq/

Försöker Benjo sig på något slags flirtande med drömmen att bli anställd som coach? Tror han kan se sig i stjärnorna om den relationen minst sagt. Fogelberg sitter i svenska morgonsoffor, tror inte han vill beblanda sig med Benjos retardering.
Citera
2026-07-23, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Benjo har postat en reel som bara är en komplimang till Fogelberg (förmodligen Sveriges kändaste online coach, bor i Dubai).

Försöker Benjo sig på något slags flirtande med drömmen att bli anställd som coach? Tror han kan se sig i stjärnorna om den relationen minst sagt. Fogelberg sitter i svenska morgonsoffor, tror inte han vill beblanda sig med Benjos retardering.

Alltså, den där Fogelberg, är han verkligen bara 35 bast? Såg hans video, gissade 50+. Söker och ser ut som han är 35 VAD I HELA HELVETE?

Tren fuckar verkligen upp ditt ansikte totalt. Killen är typ 10% bodyfat och har bloated face som ser ut som 20%
Citera
2026-07-23, 06:36
Medlem
Citat:

Otroligt att Fogelberg är så mainstream, han trycker nog garanterat.
Citera
2026-07-23, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Alltså, den där Fogelberg, är han verkligen bara 35 bast? Såg hans video, gissade 50+. Söker och ser ut som han är 35 VAD I HELA HELVETE?

Tren fuckar verkligen upp ditt ansikte totalt. Killen är typ 10% bodyfat och har bloated face som ser ut som 20%

Exakt vad jag funderat på. Han ser otroligt gammal ut.
Hans tradwife ser otroligt plastig ut också.
Sedan har han tappat massa hår. Han kör en hårtransplantation gissar jag.

Det är Benjoos idol som jag förstått det.
Citera
2026-07-23, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys

Han trycker givetvis.

Jag har varit i gamet i 15 år, tryckt i 8 år.

Det finns en viss "look" man uppnår på AAS. Särskilt tren. Ett slags tryck i muskulaturen med en vaskulariätet och "pop", eller "runda muskler" som man ej kan uppnå natty.

Fogelberg har givetvis allt detta.

Han kör antagligen TREN med test och mast alt primo.

99% av alla fitness influensers trycker steroider och försöker sedan lära ut saker som INTE funkar för nattys.

Totalt jävla cp är dom.
Citera
2026-07-23, 06:48
Medlem
Citat:
Exakt vad jag funderat på. Han ser otroligt gammal ut.
Hans tradwife ser otroligt plastig ut också.
Sedan har han tappat massa hår. Han kör en hårtransplantation gissar jag.

Det är Benjoos idol som jag förstått det.

Alltså DRIVER NÅN ÄR HAN VERKLIGEN 36 år gammal?

Är det for real?

Snälla nån säg att det inte är sant.

Killen ser UTAN TVEKAN ut som en 55 åring på steroider.

Ansiktet är pluffsigt som fan fast han har låg bodyfat.

Weird hår.

Fyfan vad tren fuckar upp ditt utseende alltså.

Sen sitter han å yrar om hälsa på insta
Citera
2026-07-23, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Alltså DRIVER NÅN ÄR HAN VERKLIGEN 36 år gammal?

Är det for real?

Snälla nån säg att det inte är sant.

Killen ser UTAN TVEKAN ut som en 55 åring på steroider.

Ansiktet är pluffsigt som fan fast han har låg bodyfat.

Weird hår.

Fyfan vad tren fuckar upp ditt utseende alltså.

Sen sitter han å yrar om hälsa på insta

Det som är ännu roligare är att han kör någon typ av ROAD TO REVERSED AGEING serie på youtube.

https://youtu.be/IgpOv5V1Ob8

Ja spontant om jag skulle gissa hans ålder så skulle jag säga att han ser ut som någon kring 50.
Citera
2026-07-23, 06:54
Medlem
Citat:
Det som är ännu roligare är att han kör någon typ av ROAD TO REVERSED AGEING serie på youtube.

https://youtu.be/IgpOv5V1Ob8

Ja spontant om jag skulle gissa så skulle jag säga att han ser ut som kring 50.

Helt sjukt för fan.

Vad har han ställt till med?

Han ser ut som en pappa till tonårsbarn som valt att trycka steroider, runt 50-55 som ser bra och vältränad ut för åldern.

INTE som en 36 åring som ändå är en ung ålder.

Fyfan alltså, killen har fuckat upp sig totalt med TRENmissbruket.
Citera
2026-07-23, 07:48
Medlem
Citat:
Klart han trycker. Han är gammal byggare och hans brorsa är ifbb proffs. Han skulle inte för en sekund förneka det om du frågade irl kan jag lova. Men är o/t

Det intressanta är varför Benjo randomly suger av honom i en reel när han är en konkurrent. Varför skulle någon anställa Benjo som coach när Benjo i samma andetag pratar om hur grym Fogelberg är? Det normala är att göra allt man kan för att INTE nämna andra coacher. Men Benjo tänker lite speciellt det vet vi alla (top 2% iq)
Citera
2026-07-23, 09:32
Medlem
Citat:

Det absolut viktigaste för Benjo i livet är hur han ser ut! Han är inte stark, inte hälsosam, killen kan knappt andas, har noll kondition! Han försöker lära ut hur man ska köpa kläder för att sen lämna dom till skräddaren, för att kunna framhäva musklerna som bäst. Smycken och tatueringar är så jävla coolt, badass häftigt i hans värld! Att sitta på en hoj utan tröja, pumpad och visa tatueringar med en cigg i munnen är det häftigaste han vet!
Han har flyttat till ett U-land för att han ska forts kunna ta gear och känna sig manlig. Jag tror han får en fet kick på gear faktiskt, han tar det för att han känner ngt på det, manlighet och självförtroende, inte för att bli stor! Killen kan inte träna korrekt ens!
Benjamin har så jävla stort mindervärdeskomplex så det inte är sant! Han vågar inte ens ta av sig tröjan på stranden, han visar endast upp kroppen på gymet efter träning när han har pump!
Benjo är en mkt mkt liten, sorglig människa.
Citera
2026-07-23, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Det absolut viktigaste för Benjo i livet är hur han ser ut! Han är inte stark, inte hälsosam, killen kan knappt andas, har noll kondition! Han försöker lära ut hur man ska köpa kläder för att sen lämna dom till skräddaren, för att kunna framhäva musklerna som bäst. Smycken och tatueringar är så jävla coolt, badass häftigt i hans värld! Att sitta på en hoj utan tröja, pumpad och visa tatueringar med en cigg i munnen är det häftigaste han vet!
Han har flyttat till ett U-land för att han ska forts kunna ta gear och känna sig manlig. Jag tror han får en fet kick på gear faktiskt, han tar det för att han känner ngt på det, manlighet och självförtroende, inte för att bli stor! Killen kan inte träna korrekt ens!
Benjamin har så jävla stort mindervärdeskomplex så det inte är sant! Han vågar inte ens ta av sig tröjan på stranden, han visar endast upp kroppen på gymet efter träning när han har pump!
Benjo är en mkt mkt liten, sorglig människa.

Ja han har ju pratat om det mycket i samtalen/podd med Mr Big.
Att man känner sig oövervinnlig och lycklig etcetera på Tren.

Det är precis som en pundare som pratar om sitt knark.
Han bryr sig nog inte om träningen egentligen allt handlar om hans "fix".
Citera
2026-07-23, 10:06
Medlem
Citat:
Ja han har ju pratat om det mycket i samtalen/podd med Mr Big.
Att man känner sig oövervinnlig och lycklig etcetera på Tren.

Det är precis som en pundare som pratar om sitt knark.
Han bryr sig nog inte om träningen egentligen allt handlar om hans "fix".
Ja Tren är det bästa han vet! Han har det som "konst" på väggarna tom. Har han varit på tren konstant i 10 år? Undra om det är som med andra droger, att man blir immun till slut och bara måste ta mer och mer? Om det är så är han ju dödsdömd innan 35!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in