2026-07-23, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvadet
Ah okej då äger han inte ens den då. Håller med dig, drog en jämförelse igår, alla vet vi att Benjamin inte har alla hemma, som tex Morgan och Ola Conny, En annan del av Köping. Men dom tycker man synd om. Benjamin skrattar man ÅT, och blir irriterad på pga hans grandiosa självbild, skrytsamhet, arrogans och den totala bristen på självinsikt är väl hans största problem! Han tror verkligen på att han är 2% det är helt makalöst fan!

Helt med dig. Ibland tycker man synd om Benjoo, sen rage-baitar han en med sin arrogans och korkade hjärna så man blir helt provocerad hahaha
Citera
2026-07-23, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Ah han har riktiga guld kommentarer, men han som frågade benjoo om att visa korrekt utförande av triceps pushdowns fick mig att skratta rakt ut. Åh saknar den tiden då alla fick kommentera lol, var så roligt att läsa och även delta med något kul, men det tog han bort från oss

Lol han har hjärtat den kommentaren, jag vill tro att har iaf så pass mkt självinsikt att han vet det är skämt men kan hjärta den ändå, än att faktiskt på riktigt missar den uppenbara peaken!
Citera
2026-07-23, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Ah han har riktiga guld kommentarer, men han som frågade benjoo om att visa korrekt utförande av triceps pushdowns fick mig att skratta rakt ut. Åh saknar den tiden då alla fick kommentera lol, var så roligt att läsa och även delta med något kul, men det tog han bort från oss

Ja det var skit kul, och blev som ett community i hans kommentarsfält, seriöst vem bryr sig om man blir trollad som influencer? han fick ju ett enormt engagamang på sina videor, hade han bara hållt kommentarsfältet öppet så tror jag ärligt han hade kunnat haft 20-30k+ subs nu, om inte mer, men som någon annan skrev så "shadowbannar" han sig själv mer eller mindre genom att döda kommentarsfältet

Jag tror han blir så extremt känslig för kritik av steroiderna och får ett så skört ego att han klarar inte ens av roliga troll kommentarer, sen så finns det väl en skam också eftersom han innerst inne vet om att han har katastrofala resultat om man kollar på vilka doser steroider han tar, samt så vill han inte höra att det han gör är farligt och mycket väl kan ta död på honom

Hade han varit smart så hade han ju väntat lite med att blocka alla tills hans kanal tog fart iallafall, och då tagit bort dom "värsta" personerna, men så smart är ju inte MR 2% iq
Citera
2026-07-23, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Ja det var skit kul, och blev som ett community i hans kommentarsfält, seriöst vem bryr sig om man blir trollad som influencer? han fick ju ett enormt engagamang på sina videor, hade han bara hållt kommentarsfältet öppet så tror jag ärligt han hade kunnat haft 20-30k+ subs nu, om inte mer, men som någon annan skrev så "shadowbannar" han sig själv mer eller mindre genom att döda kommentarsfältet

Jag tror han blir så extremt känslig för kritik av steroiderna och får ett så skört ego att han klarar inte ens av roliga troll kommentarer, sen så finns det väl en skam också eftersom han innerst inne vet om att han har katastrofala resultat om man kollar på vilka doser steroider han tar, samt så vill han inte höra att det han gör är farligt och mycket väl kan ta död på honom

Hade han varit smart så hade han ju väntat lite med att blocka alla tills hans kanal tog fart iallafall, och då tagit bort dom "värsta" personerna, men så smart är ju inte MR 2% iq

Tror det e jävligt tur att denna killen inte lyckas tjäna ordentliga cash. Pengar är ju en amplifier. Varje gång killen har kommit upp sig lite i cashen så gräver han sig djupare ner i fördärvet med droger och hets-ätning.
När han e fattig så är det alltid tillbaka till ris o kyckling ”cleaning up my diet” ..den melodin kan man nu.

Asså hans content just nu är nog på en all time low. 30-40 min vid en whiteboard-tavla o massa delusional arrogant downie-svammel. Nästan så man saknar att se honom sitta o vifta i pec-decen o lära oss nattys om mindmuscle connection.

Han kör så lätta vikter, låg ansträngning och så lite volym nu att han inte är långt ifrån att total ascenda över oss andra och kan snart bara titta på vikterna, känna sin mindmuscle connection och växa på det viset.
Citera
2026-07-23, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiuxFenix
Tror det e jävligt tur att denna killen inte lyckas tjäna ordentliga cash. Pengar är ju en amplifier. Varje gång killen har kommit upp sig lite i cashen så gräver han sig djupare ner i fördärvet med droger och hets-ätning.
När han e fattig så är det alltid tillbaka till ris o kyckling ”cleaning up my diet” ..den melodin kan man nu.

Asså hans content just nu är nog på en all time low. 30-40 min vid en whiteboard-tavla o massa delusional arrogant downie-svammel. Nästan så man saknar att se honom sitta o vifta i pec-decen o lära oss nattys om mindmuscle connection.

Han kör så lätta vikter, låg ansträngning och så lite volym nu att han inte är långt ifrån att total ascenda över oss andra och kan snart bara titta på vikterna, känna sin mindmuscle connection och växa på det viset.

Ja det hade nog blivit en shit show om han faktiskt lyckades tjäna mer pengar, det fick vi ju se också så fort han fick in lite svarta cash från biohacknordic så upgraderade han ju direkt sin lägenhet, fixade motorcykel, köpte macbook till Zeb, samt ökar sin dosering av steroider & HGH osv, fast det är ju det som är så himla roligt också, han skulle aldrig få för sig att spara, investera eller liknande, utan han bränner alla pengar han får tag på, vilket hade blivit oerhört underhållande för oss tittare

Tänk om han tjänade 30-50k per månad, han hade ju gått bananas helt, snurrat runt i asien och köpt horor & knark, och skrytit som fan om det i sina videor, kanske dragit till spanien & rest runt osv, enormt mycket roligare content än att bara sitta hemma i sin sletna lägenhet och göra den 117e whiteboard videon där han förklarar hur man ska träna & dieta, som han i själva verket inte har en aning om själv
Citera
2026-07-23, 18:06
Medlem
Citat:
Ja det hade nog blivit en shit show om han faktiskt lyckades tjäna mer pengar, det fick vi ju se också så fort han fick in lite svarta cash från biohacknordic så upgraderade han ju direkt sin lägenhet, fixade motorcykel, köpte macbook till Zeb, samt ökar sin dosering av steroider & HGH osv, fast det är ju det som är så himla roligt också, han skulle aldrig få för sig att spara, investera eller liknande, utan han bränner alla pengar han får tag på, vilket hade blivit oerhört underhållande för oss tittare

Tänk om han tjänade 30-50k per månad, han hade ju gått bananas helt, snurrat runt i asien och köpt horor & knark, och skrytit som fan om det i sina videor, kanske dragit till spanien & rest runt osv, enormt mycket roligare content än att bara sitta hemma i sin sletna lägenhet och göra den 117e whiteboard videon där han förklarar hur man ska träna & dieta, som han i själva verket inte har en aning om själv

HHahaha håller med.
Men varför e det så jävla underhållande att kolla på idioten??? Tror du det är det här ”skenande tåget” - fenomenet?? Man kan bara inte sluta titta för man vill se hur fan det slutar.
Citera
2026-07-23, 18:25
Medlem
Citat:
HHahaha håller med.
Men varför e det så jävla underhållande att kolla på idioten??? Tror du det är det här ”skenande tåget” - fenomenet?? Man kan bara inte sluta titta för man vill se hur fan det slutar.

Ja så är det nog, jag själv började följa Benjoo för kanske 1.5-2 år sen nu, och då tyckte jag bara han gjorde roliga videor, som när han började skälla som en hund före ett tungt set på gymmet, eller när han gick runt och frågade folk om dom hade "trenbo sås" osv, gick runt och spände sig i sina tighta kläder, tuppkam och 165cm lång, och jag upplevde det som att han själv inte förstod att han gjorde bort sig själv hela tiden, vilket gjorde det ganska roligt att kolla på

Men nu så tror jag dom flesta följer honom inte för att han gör roliga videor längre, utan för man inte kan sluta kolla nu påväg ner i fördärvet, det är helt enkelt spännande att se en annan människa förstöra sitt eget liv med steroider, knark, horor, skräpmat och hur det är att leva i en själv vald exil i Vietnam för att han vägrar sluta med steroiderna
Citera
2026-07-23, 18:25
Medlem
Tänker om man ska göra ett Benjoo bingo kort, exempel kan vara:

* Benjoo pratar om mind muscle connection.
* Benjoo säger "you know" 3 gånger i loppet av 10 sekunder.
* Benjoo pratar skit om nattys, kan vara att de "inte förstår" eller är "fega" osv.
* (gratis rutan i mitten) Benjoo nämner sterioder, peptider eller annnan prestationshöjande drog.
Citera
2026-07-23, 21:26
Medlem
Biggedys avatar
Problemet är att han är så jävla tråkig. Jag vill se han fucka ur likt Fabian GL.. Eller varför inte Raffa Pancamo liksom. Ingen vill se honom stå vid en white board.

Åk till thailand, försök intervjua bar girls på knacklig engelska, rök Yaba och hamna i bråk. Åk till Soi 7 och ge MacTV på käften. DÅ snackar vi views..

Han kommer aldrig få mer än 5000 views. Han kommer aldrig tjäna pengar på nån coaching.

Han känns som en born fuckup, han måste bara omfamna det.

Tråååk..
Citera
2026-07-23, 22:22
Medlem
Citat:
HHahaha håller med.

Jag tycker han påminner om Jason Genova om någon minns honom.

Ju mer skit han fick trycka i sig ju kaxigare blev han och arrogant OCH det skojigaste att hans självförtroende slog i taket och han började med rap och skämde ut sig,
Sprang runt med kedjor o skit o snackade skit om rich piana på stories.

Tills jasons egen släkt stängde ned hans internet och tvingade tillbaka honom till " samhallsarbetet" på en lågprisbutik stapla varor utan sociala medier

Haha
Citera
2026-07-24, 02:40
Medlem
Om man ska se Benjoos liv som ett schack spel, vilket drag tror ni är smartast för honom så som hans liv ser ut idag? / vad hade ni själva gjort om ni var i Benjoos skor, dvs samma ålder, kropp, ekonomi, lever i Da Nang med ett långt steroid missbruk osv

Varför jag är nyfiken är för att jag inte ser någon enkel väg ut för honom, vad kan han ens göra i teorin? Dra hem till Sverige, göra en hårtransplantation, sluta med alla steroider (och leva med inget testo i princip), lasra bort alla tatueringar på skallen, försöka få ett svensson jobb och tjej? känns som en rätt tuff uppförsbacke

Men tror inte det är bättre utav att sitta av några år till i Asien och förstöra sin fysiska och mentala hälsa ännu mer heller, hans kanal går ingenstans, och stannar han kvar där kommer han bara gräva en ännu djupare grop för sig själv och komma till samma insikt när han är 33-35
Citera
2026-07-24, 04:41
Medlem
Citat:
Om man ska se Benjoos liv som ett schack spel, vilket drag tror ni är smartast för honom så som hans liv ser ut idag? / vad hade ni själva gjort om ni var i Benjoos skor, dvs samma ålder, kropp, ekonomi, lever i Da Nang med ett långt steroid missbruk osv

Varför jag är nyfiken är för att jag inte ser någon enkel väg ut för honom, vad kan han ens göra i teorin? Dra hem till Sverige, göra en hårtransplantation, sluta med alla steroider (och leva med inget testo i princip), lasra bort alla tatueringar på skallen, försöka få ett svensson jobb och tjej? känns som en rätt tuff uppförsbacke

Men tror inte det är bättre utav att sitta av några år till i Asien och förstöra sin fysiska och mentala hälsa ännu mer heller, hans kanal går ingenstans, och stannar han kvar där kommer han bara gräva en ännu djupare grop för sig själv och komma till samma insikt när han är 33-35

Han är svensk. Det är i princip hur lätt som helst för honom att "starta om".

1. Sverige
2. KY utb/jobb
3. Sluta ta steroider/gå ner på TRT
4. Väx ut håret

Klart.

Det är inte tufft över huvud taget. Det är antagligen det absolut lättaste som finns. Det är så lätt att det finns knappt.

Detta kommer han dock såklart inte att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in