Citat:
Ursprungligen postat av
Lotusgul
Till manusförfattaren av denna serie, slå upp ordet "realism". Nån krockar med bilen, ingen tanke på att ringa polis eller ambulans, istället stjäl man pengarna och anordnar en liten begravning där hemma.. oj suck! En mördare går in i ett tomt polishus och sätter sig att ringa... nej jag...nej!
Nä just då, manuset suger getpung. Men inte bara det tyvärr, det är en katastrof beträffande karaktärterna. Jag börjar på allvar undra om den här serien är avsedd att vara en slags svart komedi, många av kataktärerna är ju extremt muppiga, som exempelvis idioterna som begravde liket på gården och banditerna som kidnappade och torterade den zombieliknande ryssbruden. Att hon ens skulle ha överlevt den uppenbart fejkade bilkrocken är också helt idiotiskt. Dessutom platta, menlösa och tråkiga karaktärer hittils genom hela serien, karaktärer som man inte får det minsta sympati för, möjligen Henrik Dorsins roll får man en viss känsla för, men resten känns det skitsamma, den zombieliknande ryssfittan (som för övrigt är en av de sämsta skådisar jag sett) kan lika gärna kniva hela bunten, jag skulle inte bry mig ett endaste dugg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Snickartasken
Usch vad dåligt! Detta är inte statligt finansierad produktion, hoppas jag!
Antagligen inte, har inte sett något woke ännu, tack och liv.