Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2024-12-31, 01:39
Medlem
Troians avatar
Kul och oväntad grej Katja spelas av Eliot Sumer, som är ”dotter” till Sting.
Senast redigerad av Troian 2024-12-31 kl. 02:00.
Citera
2024-12-31, 13:09
Medlem
Tjockapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Kul och oväntad grej Katja spelas av Eliot Sumer, som är ”dotter” till Sting.

Hon är dotter till Sting.
Citera
2024-12-31, 14:03
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjockapan
Hon är dotter till Sting.
Hen. Bli inte allt för upprörd nu.
Citera
2024-12-31, 23:27
Medlem
Tjockapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Hen. Bli inte allt för upprörd nu.

Jag är ledsen, men jag ägnar mig inte åt att validera vanföreställningar, lögner eller vanlig idioti.
Citera
2025-01-04, 16:56
Medlem
kl4sseKocks avatar
Har hittills kollat släppa avsnitt, blir det inte bättre än så här? Av trailern att döma verkar det vara betydligt mer ”action” än vad det varit än så länge.

Trodde det skulle vara nåt som kunde mäta sig med Jägarna men det här är bara pajas fasoner.
Citera
2025-01-06, 22:09
Medlem
Det finns inga vargar i Norrbotten...
Citera
2025-01-08, 21:06
Medlem
Pinoputchins avatar
Har sett till och med avsnitt fyra nu. Svaga skådespelarinsatser, platta och tråkiga karaktärer. *suck* 😟
Citera
2025-01-08, 21:40
Medlem
Usch vad dåligt! Detta är inte statligt finansierad produktion, hoppas jag!
Citera
2025-01-08, 21:50
Medlem
Om jag hittat en väska full med pengar utan andra vittne skulle jag bara tagit den. Men att även ta med ett skjutit lik, en annan bil de krockat med samt knark är obegripligt. De kunde ju bara anmält olyckan osv till polis. Att de var tvungen att köra hem först kan ju ha med mobiltäckning, chock och att plåstra om sig att göra. Skulle någon frågat om pengarna så hade de så klart inte vetat något om dem. Sen verkar mycket annat väldigt förvirrat men det ger sig väl med tiden.
Citera
2025-01-08, 22:09
Medlem
Flurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Har sett till och med avsnitt fyra nu. Svaga skådespelarinsatser, platta och tråkiga karaktärer. *suck* 😟

Tycker den finska polisen tog priset 😅
Dorsin är bra dock
Citera
2025-01-08, 22:24
Medlem
Till manusförfattaren av denna serie, slå upp ordet "realism". Nån krockar med bilen, ingen tanke på att ringa polis eller ambulans, istället stjäl man pengarna och anordnar en liten begravning där hemma.. oj suck! En mördare går in i ett tomt polishus och sätter sig att ringa... nej jag...nej!
Citera
2025-01-09, 11:58
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotusgul
Till manusförfattaren av denna serie, slå upp ordet "realism". Nån krockar med bilen, ingen tanke på att ringa polis eller ambulans, istället stjäl man pengarna och anordnar en liten begravning där hemma.. oj suck! En mördare går in i ett tomt polishus och sätter sig att ringa... nej jag...nej!
Nä just då, manuset suger getpung. Men inte bara det tyvärr, det är en katastrof beträffande karaktärterna. Jag börjar på allvar undra om den här serien är avsedd att vara en slags svart komedi, många av kataktärerna är ju extremt muppiga, som exempelvis idioterna som begravde liket på gården och banditerna som kidnappade och torterade den zombieliknande ryssbruden. Att hon ens skulle ha överlevt den uppenbart fejkade bilkrocken är också helt idiotiskt. Dessutom platta, menlösa och tråkiga karaktärer hittils genom hela serien, karaktärer som man inte får det minsta sympati för, möjligen Henrik Dorsins roll får man en viss känsla för, men resten känns det skitsamma, den zombieliknande ryssfittan (som för övrigt är en av de sämsta skådisar jag sett) kan lika gärna kniva hela bunten, jag skulle inte bry mig ett endaste dugg.

Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Usch vad dåligt! Detta är inte statligt finansierad produktion, hoppas jag!
Antagligen inte, har inte sett något woke ännu, tack och liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in