Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-21, 09:07
Medlem
Sprit, kanelbullar och en bra film! Kan inte misslyckas
Citera
2009-05-21, 11:01
Medlem
rillebancks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xetc!
Blir bio + promenix med exet på fredag. Hur fan ska man bete sig egentligen? Försöka spela lite småkall och självsäker trots att det enda jag egentligen vill göra är att slänga mig runt hennes hals och skrika? Tips tack!

Nä, nästa helg ska jag fan ut och supa och ragga om hon inte börjar vissa intresse igen..

Kommer gå åt helvete, du inser själv att det bar aär önsketänkande att det blir något va? Tyvärr Du kommer sakna henne fruktansvärt mycket efter denna dag och du kommer bara bli ännu mer ledsen när du inser att det inte blir hon och du! Fast man vet ju aldrig, om du visar en mer exotisk sida av dig själv som hon inte sett kanske hon blir riktigt kär i dig igen. Who knows?
Citera
2009-05-21, 11:05
Medlem
rillebancks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra cretu1
Fyfan ryck upp dig. och ni andra ryck upp för i helvete varför ska man gå runt och avguda nån som inte ens vill vara med en? hon vill inte ha din kuk längre hon vill ha andras kukar i sig. och ni som har "pauser" och vet att hon knullar andra under pausen.. hur fan kan ni då fortfarande vilja ha tillbaka hon? "blabal mitt livs kärlek" buhuhu "vi va perfekta för varandra" Om man verkligen är ett perfekt par, så skulle inte ens tankar på att göra slut komma upp i skallen, det är en grej som liksom inte ens existerar. Jag skäms så inåthelvete av mina inlägg i denna tråden, så sjukt patetisk att man ska sörja nån biatch som inte ens vill vara med en längre, hon vill inte ha en längre, allt man har gjort tillsammans försvinner med en knäpp med fingret, alla löften och alla ord vara bara ren och skär bullshit

Det stämde antaglgien säkerligen då? Varför inte ha det som ett gott minne istället för att vara bitter? Man kan tyvärr inte göra något åt det som har hänt förutom att blicka framåt och det som har varit har varit.
Visst att man hört saker och blivit lovade saker, något annat vore väl lustigt när man älskar någon oehört mycket?

Hade du hellre bytt ut erat förhållande mot kanske ingenting alls och inte fått någon erfarenhet alls?

Och en kuk är bara en kuk, inte så mycket mer än att fitta är fitta. Däremot är riktiga känslor för någon annan tuffare att ta.
Citera
2009-05-21, 19:16
Medlem
Bakteriens avatar
Bakterien träffa en tjej idag!!!

Tjejen som hörde av sig 2 dar sen som jag flörta med förra sommarn...
Jag sa att vi inte behövde träffas som en dejt, fast jag fick flera hintar på att det va en dejt ändå...
Allt gick helt kanon bra! Vi skrattade åt allt o inget typ hela tiden och hade det verkligen kul.
Snacka om att hon är en riktig läckerbit...Bakterien hoppas självklart på framgång med den här tjejen Allting gick verkligen kanon bra.
Sen skulle hon i för sig åka iväg med nåra kompisar till nåt ställe där det va party så vi var väl bara runt 2 timmar. 5 minuter efter vi skildes åt fick jag ett sms där det stog typ "Förlåt att det blev ett hastigt hejdå, men jag hade kul. Tack =)"

Som sagt, jag hoppas på framsteg med denna läckerbit...

Men det e klart kan ju skita sig också totalt...vi får helt enkelt se!
Senast redigerad av Bakterien 2009-05-21 kl. 19:28.
Citera
2009-05-21, 19:53
Medlem
P3tters avatar
Nä nu tackar nog jag för mig i denna tråd! Hade inte klarat det utan er gubbs och kvinns! Men nu känner jag att jag inte kommer kunna ta det slutgiltiga steget att verkligen gå vidare om jag fortsätter läsa denna tråd tio gånger om dagen! Så nu ska jag få bort allt som har med hjärtesorg att göra ur mitt liv och få den bästa sommaren i mitt liv! Så no more hjärtesorgstråd för mig på ett tag!

Men om det blir aktuellt med en sån där trevlig dricka-öl-och-prata-skit-träff så är jag fett på, som man säger! Pma mig då
Citera
2009-05-21, 20:19
Medlem
Bakteriens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3tter
Nä nu tackar nog jag för mig i denna tråd! Hade inte klarat det utan er gubbs och kvinns! Men nu känner jag att jag inte kommer kunna ta det slutgiltiga steget att verkligen gå vidare om jag fortsätter läsa denna tråd tio gånger om dagen! Så nu ska jag få bort allt som har med hjärtesorg att göra ur mitt liv och få den bästa sommaren i mitt liv! Så no more hjärtesorgstråd för mig på ett tag!

Men om det blir aktuellt med en sån där trevlig dricka-öl-och-prata-skit-träff så är jag fett på, som man säger! Pma mig då

Jag förstår precis, man blir bara påmind om skitet när man läser här...Hoppas vi träffas över ett par öl en vacker dag!

För övrigt, tjejen jag träffa sa att hon vill träffas igen! Nu är jag en JÄVLIGT glad Bakterie Haha förfan jag svävar på rosa moln just nu...
Senast redigerad av Bakterien 2009-05-21 kl. 20:21.
Citera
2009-05-21, 23:37
Medlem
Grattis Bakterien!!!!!!!!!!!!!

gött att det går bra för dig! .

sitter och velar om man ska slänga iväg ett sms till tjejen jag träffa igår och myste lite med och dansade mysdans med. Han aldrig säga hejdå till henne, så funderar på att skicka någe sms där jag skriver något med att jag inte hitta henne då jag skulle åka och inte kunde vänta och att jag säger hejdå nu eller något sånt men tror inte jag "vågar", då det verka som en classmate ragga på henne med.
Citera
2009-05-22, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostalongtheway
Grattis Bakterien!!!!!!!!!!!!!

gött att det går bra för dig! .

sitter och velar om man ska slänga iväg ett sms till tjejen jag träffa igår och myste lite med och dansade mysdans med. Han aldrig säga hejdå till henne, så funderar på att skicka någe sms där jag skriver något med att jag inte hitta henne då jag skulle åka och inte kunde vänta och att jag säger hejdå nu eller något sånt men tror inte jag "vågar", då det verka som en classmate ragga på henne med.

Ja och? ska du bara ge en klasskompis bruden för att det "verkade" som att han också raggade på samma tjej? Du är inte ens säker på det?
En närmsta polare så kan man låta det gå, EFTER att man har hört efter med honom.
Men detta, icke! gör ett gott försök!!
Citera
2009-05-22, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miicke
Ja och? ska du bara ge en klasskompis bruden för att det "verkade" som att han också raggade på samma tjej? Du är inte ens säker på det?
En närmsta polare så kan man låta det gå, EFTER att man har hört efter med honom.
Men detta, icke! gör ett gott försök!!

Ja jo det är sant. Jag är bara så snäll av mig, vill inte komma om bakfoten med någon som jag känner, har ju känt han i sex år nu.
Men nästa gång hon loggar på msn så ska jag ta kontakt med henne. Lär ju märka på måndag om han är sur på en då han kännt henne ett tag och då lär jag få reda på fall han höller på med henne. Just nu var det en bra egoboost för mig själv att veta att jag fortfarande kunde slå på min charm och lyckas.
Citera
2009-05-22, 13:34
Medlem
Bakteriens avatar
Verkar gå helt okay för dig också lostalongtheway

Nu är jag bara nojig om att hon ångrat sig om att hon vill träffas igen o så, men det hör väl till haha. Med andra ord känner jag mig som en liten barnunge just nu när det pirrar till non stop i magen
Underbart, även om det skulle skita sig totalt!! Man trodde ju att exet va allt som fanns i denna värld 4 månader sen....
Senast redigerad av Bakterien 2009-05-22 kl. 13:40.
Citera
2009-05-22, 13:41
Bannlyst
gött att höra bakterien håll oss uppdaterade !
Citera
2009-05-22, 13:48
Medlem
TannerHalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakterien
Man trodde ju att exet va allt som fanns i denna värld 4 månader sen....

Sant! Förhoppningsvis så ljusnar det även för en annan snart också! Jag hade en liten dipp i några dagar men nu är den som bortblåst!

Lycka till både Bakterien och lostalongtheway
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in