Blev dumpad för 2½ månad sen nu, och jag har tagit det enormt dåligt, fast ändå helt okej?
Jag och tjejen var tillsammans i 5år, förlovade och bodde tillsammans.
Anledningen till att det tog slut är pga ekonomi och depression, för ca 8 månader sen blev jag varslad från ett kanonjobb på Ericsson, det ledde till att jag satte mig på arslet och gick in i väggen, blev deprimerad och började gå hos en psykolog för att hålla mig borta från dumheter.
Det här tärde på min flickvän som inte kunde bryta in i min verklighet då jag valde att fly in i en fiktiv värld som heter World of Warcraft, världens sämsta drog. Jag ångrar det bittert idag att jag inte kunde öppna ögonen fortare eller lösa min situation snabbare, jag kollade på alternativa lösningar för att lösa den ekonomiska pressen vi hamnade i hemma, funderade på att börja sälja droger som jag gjorde en del i min ungdom, funderade på att börja chilla med mina vänner som är well connected med en del ledande undergrupperingar här i Göteborg.
Men istället för att göra detta så tog jag kontakt med en psykolog som fick mig att hålla ut, och att kanske hålla mig på rätt sida om lagen.
En dag så började min flickvän gråta när vi skulle sova, och jag kände direkt att "nu händer det", och hon sa att hon inte hade känslor för mig längre, att hon ville göra slut, jag fick sån ENORM spy känsla och va tvungen att gå in på toaletten och sansa mig lite, ringde en vän som kom o mötte mig, vi va ute i 1½ timma och snackade om livet.
Dagen efter flyttade jag hem till pappa igen, och försökte förstå hur allt kunde bli så här. Det var DÅ jag satte ner foten, och kände nu får jag fan skärpa mig, började söka jobb som fan, och började träna igen.
2 veckor går, och jag hade skrivit ett lååååångt brev till tjejen och köpt 10 röda rosor, gick hem till henne och pratade med henne och hon börja gråta och tog tillbaka mig och kände nu fixar vi detta! 2 veckor senare igen, så gör hon slut och säger att hon måste få vara ensam, ifred, hon vill inte vara tillsammans med någon just nu, hon vill bara leva som singel!
Det gjorde ONT att bli dumpad igen på så kort tid, jag hade ju till och med gått och blivit nykär igen, sålt dator, sökt jobb som fan, och tränade 5 dar i veckan. Allt för att sysselsätta mig!
2 dar efter att jag blivit dumpad IGEN, den här gången fick hon flytta ut då det faktiskt va min lägenhet, så fick jag jobb. Men det slutar inte där, för jag hade ju trots allt sökt en hel del jobb, och jag fick 1 månad senare ett ännu bättre jobb, med karriärs möjligheter, och jag tränar fortfarande 5 dagar i veckan, jag är ute och träffar vänner på helgerna och försöker att inte sitta så mycket hemma.
Detta har hjälpt mig så enormt mycket i min läkeprocess men nu den senaste veckan har varit olidlig, tjejen flyttade nämligen hem till sin bästa tjej kompis, och dom är ute och festar hela tiden, jag är SKITOROLIG att hon ska träffa någon eller ha sex med nån, jag vill verkligen ha henne tillbaka!
Läste på en blogg som exets kompis skriver på, och igår så hade dom fått nattbesök av 2 stiliga män som hon så snyggt skrev det, dom hade suttit uppe till klockan 5 och det hade varit skitkul, stog en kommentar som en av killarna hade skrivit "vi kan väl ta av oss nakna och kolla på varandra hahaha" just det här inlägget fick mig att mååååå så dåligt, och det förstörde hela min söndag.
Jag skickade ett sms till tjejen, och skrev "Saknar dig bara så du vet, ha en bra dag, kram" och fick ett sms tillbaka där det stog "Saknar dig med, ha en bra dag du också

Kram!"
Fan jag vet inte hur jag ska orka detta, vi hade det hur bra som helst tills jag blev varslad, och nu har jag ett bättre jobb än innan t.om, hur ska jag lösa det?
SUCK