2009-05-20, 07:37
Medlem
SjogrenXs avatar
Blev fetdissad häromdagen..
Flaskan imorgon, nån? Annars kommer jag vara en jävla zombie i flera veckor..
Citera
2009-05-20, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SjogrenX
Blev fetdissad häromdagen..
Flaskan imorgon, nån? Annars kommer jag vara en jävla zombie i flera veckor..

Fyfan ryck upp dig. och ni andra ryck upp för i helvete varför ska man gå runt och avguda nån som inte ens vill vara med en? hon vill inte ha din kuk längre hon vill ha andras kukar i sig. och ni som har "pauser" och vet att hon knullar andra under pausen.. hur fan kan ni då fortfarande vilja ha tillbaka hon? "blabal mitt livs kärlek" buhuhu "vi va perfekta för varandra" Om man verkligen är ett perfekt par, så skulle inte ens tankar på att göra slut komma upp i skallen, det är en grej som liksom inte ens existerar. Jag skäms så inåthelvete av mina inlägg i denna tråden, så sjukt patetisk att man ska sörja nån biatch som inte ens vill vara med en längre, hon vill inte ha en längre, allt man har gjort tillsammans försvinner med en knäpp med fingret, alla löften och alla ord vara bara ren och skär bullshit
Citera
2009-05-20, 12:48
Medlem
TannerHalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra cretu1
Fyfan ryck upp dig. och ni andra ryck upp för i helvete varför ska man gå runt och avguda nån som inte ens vill vara med en? hon vill inte ha din kuk längre hon vill ha andras kukar i sig. och ni som har "pauser" och vet att hon knullar andra under pausen.. hur fan kan ni då fortfarande vilja ha tillbaka hon? "blabal mitt livs kärlek" buhuhu "vi va perfekta för varandra" Om man verkligen är ett perfekt par, så skulle inte ens tankar på att göra slut komma upp i skallen, det är en grej som liksom inte ens existerar. Jag skäms så inåthelvete av mina inlägg i denna tråden, så sjukt patetisk att man ska sörja nån biatch som inte ens vill vara med en längre, hon vill inte ha en längre, allt man har gjort tillsammans försvinner med en knäpp med fingret, alla löften och alla ord vara bara ren och skär bullshit

Okej..... Då vet vi vad som måste göras.. Så, nu mår man bra....
Citera
2009-05-20, 12:54
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandra cretu1

Förstår vad du menar men samtidigt måste man ju få sörja det som var bra. För min egen del var förhållandet hur bra som helst i 82 av 84 månader, så då klart att jag funderar och ältar och längtar tillbaks till det som var BRA. Säger inte att jag skulle vilja att vi provade igen, för det är dött nu. Men precis som vid dödsfall måste man få sörja även fast man vet att personen man saknar och sörjer aldrig kommer komma tillbaks.
Citera
2009-05-20, 12:55
Medlem
Morgonbonges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TannerHall
Okej..... Då vet vi vad som måste göras.. Så, nu mår man bra....

Det är bra saker som Cretu tar upp - i alla fall att gå och tänka på för att glömma och gå vidare. Dock så kommer alltid bakslag i början vare sig man vill eller inte.
Citera
2009-05-20, 12:56
Medlem
TannerHalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonbonge
Det är bra saker som Cretu tar upp - i alla fall att gå och tänka på för att glömma och gå vidare. Dock så kommer alltid bakslag i början vare sig man vill eller inte.

Visst är det sant.. Klart jag inte vill gå runt och tänka på henne. Men visst är det ju sant det Cretu säger.. Lät bara så enkelt
Citera
2009-05-20, 13:01
Medlem
Morgonbonges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TannerHall
Visst är det sant.. Klart jag inte vill gå runt och tänka på henne. Men visst är det ju sant det Cretu säger.. Lät bara så enkelt

Jo, det var det jag också syftade på. Vissa dagar känner man sig otroligt stark, för att sedan dagen efter skruva på vattenkranarna i timmar.
Citera
2009-05-20, 21:18
Medlem
Bakteriens avatar
Fett jobbigt
Snackar som fan med tjejen från förra sommarn och avvaktar på en träff, samtidigt som exets föradetta kompis (bruden som ej vill träffas) skickar massa bilder på henne, bla en schysst kroppsbild så man blev lagom hård mellan benen Man vill ju träffa dom båda och alla mina tankar är fokuserade på dessa 2 tjejer

Bakslag är väl omöjligt att komma undan om det funnits riktiga känslor inblandade...
Senast redigerad av Bakterien 2009-05-20 kl. 21:29.
Citera
2009-05-20, 22:25
Medlem
xetc!s avatar
Blir bio + promenix med exet på fredag. Hur fan ska man bete sig egentligen? Försöka spela lite småkall och självsäker trots att det enda jag egentligen vill göra är att slänga mig runt hennes hals och skrika? Tips tack!

Nä, nästa helg ska jag fan ut och supa och ragga om hon inte börjar vissa intresse igen..
Citera
2009-05-20, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xetc!
Blir bio + promenix med exet på fredag. Hur fan ska man bete sig egentligen? Försöka spela lite småkall och självsäker trots att det enda jag egentligen vill göra är att slänga mig runt hennes hals och skrika? Tips tack!

Nä, nästa helg ska jag fan ut och supa och ragga om hon inte börjar vissa intresse igen..

Jäklar vilken känslomässig och onödig misshandel du kommer utsätta dig själv för.
Citera
2009-05-21, 00:11
Medlem
Morgonbonges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polp0tkin
Jäklar vilken känslomässig och onödig misshandel du kommer utsätta dig själv för.

Kan bara instämma. Enda sättet i sådana fall att inte behöva gå ifrån träffen gråten - med svansen mellan bena - är att vara ännu kallare och kyligare än dumparen själv. Dock så är det få nybrustna hjärtan som klarar av den bragden.

Fortsatt kontakt är att likställa med självplågeri på bekostnad av dumparens välmående. Således ingenting att rekommendera.
Citera
2009-05-21, 02:47
Medlem
Då är Lostalongtheway verkligen med i matchen igen! ,
idag var det fest. Lyckades ragga på en tjej så fick telefonnummer och msn. Men det största problemet var att efter vi stått och myst och allt sånt pratat och så. Så kom en polare och gick iväg med henne, dom kände varandra sen tidigare och det verka som som dom hållit på med varandra :P. men aja! ^^ känns som man är tillbaka på banan igen och kan få kvinnorna på fall igen! var riktigt gött faktist och kunna ragga igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in