Citat:
Ursprungligen postat av CRONZ
kyuss Jävligt bra inlägg, du borde skriva en bok eller nåt om detta ämne

! Känner igen allt på punkt och pricka.. Jag tror många gör det.. Det känns så jävla skönt att snacka med folk som själva gått igenom alla "stegen" när jag själv inte gjort det än.. Så jag vet vad som väntar om allt går åt hell

..
Haha! Tack Cronz, men det blir inga böcker inom ämnet för min del. Jag har fått nog av kärlekssorg, det är trevligt att kunna ge andra råd och lite virtuella örfilar, men det räcker också gott och väl!
Ja, visst är det fantastiskt med människor som vet hur det känns!
Citat:
Vi blev aldrig "officiellt" ihop, utan höll det typ för oss själva eller vad man ska säga.. Jag har kommit över det, men det beror inte på att jag är nykär, 100% så har jag kommit över det som hände. Ja det kan funka, men hon har så dåliga erfarenheter av mig sen i höstas så hon tvekar som fan.. Hon var otrogen på ett jävligt fult swtt, kvällen innan hon dumpade mig så sov hon över hos den där killen som hon senare blev ihop med.. Sedan ringde hon dagen efter o gjorde slut.. Inget sexande har hon sagt bara "hångel", vet inte om jag ska tro på det, men skitsamma.. Gjort är gjort.. Har endå "kommit" över det nu...
Att du har kommit över det är bra, för du ska inte låta hennes dåliga beteenden påverka dig och ditt välmående. Om hon sedan låg med killen eller bara lekte gömma-tungan spelar liksom ingen roll, hon visade klart och tydligt var hennes kvalitetsstämpel ska läggas, dvs. i arslet där du även ska pricka in foten som sparkar ut henne för gott.
Nej, jag vet att du är kär men många killar inkl. mig själv blir knäsvaga p.g.a. att vi ens fått uppmärksamhet av en viss typ av tjej. Hon kanske är spännande på något sätt, är bra i sängen och allt sånt där som får oss killar att le på smilbanden dygnet runt. Men är hon något att
ha? Något att visa upp för morsan när ni åker och firar jul ihop, något att ta med till polarna på sociala träffar? Någon att dela sitt liv med, skaffa ungar och sånt där som man kommer göra en vacker dag?
Fundera på vad du anser att du själv är värd, och om den här tjejen kan få dig att må dåligt igen så anser jag att det inte är värt besväret att låta henne spela på dina känslor något mer.
Lycka till Cronz, det är ett spel och tyvärr måste vissa av oss bränna oss lite för att lära oss reglerna. Med andra ord hoppas jag att du vinner nästa kast, för du liksom jag vet att man hellre vinner än förlorar. Och då måste man ofta tänka långsiktigt.
Jag håller tummarna för herrn.