2007-01-09, 11:59
Citat:
Men liksom.. Det är väl klart att man bryr sig? Skulle tycka du var ganska kall om du bara ryckte på axlarna. Hatar killar som försöker kontrollera tjejer, men nog är det naturligt att det sticker till lite när man får veta att den andra har gått vidare.
Ursprungligen postat av kyuss
Om jag tar det bra vet jag inte. Borde jag inte bli ledsen? Jag bryr mig liksom inte, känner mig helt oberörd. Och så är jag ganska barnslig, det är onödigt. Man ska inte spela sådär som jag håller på med.
Men det beror på att hon sårade mig på så många sätt. Det är svårt att förlåta... Låter det motsägelsefullt?
Nåja, hur som helst ska jag testa mig.
Edit: Ja det där med förtroende är lite svårt. Hade hellre sett att hon ringde mig och förklarade saken än att skriva ett ynklig mail. Det är som om det inte var viktigt att berätta det för mig. Men hon skäms väl kanske... Jag skulle ha gjort det i samma läge. Fast jag ligger ju inte runt med hela stan å andra sidan.
Men det beror på att hon sårade mig på så många sätt. Det är svårt att förlåta... Låter det motsägelsefullt?
Nåja, hur som helst ska jag testa mig.
Edit: Ja det där med förtroende är lite svårt. Hade hellre sett att hon ringde mig och förklarade saken än att skriva ett ynklig mail. Det är som om det inte var viktigt att berätta det för mig. Men hon skäms väl kanske... Jag skulle ha gjort det i samma läge. Fast jag ligger ju inte runt med hela stan å andra sidan.
Det där med förtroendet: Jag menar att barnmorskan ger henne förtroendet att själv ta kontakt med sina tidigare partners istället för att skicka brev.
Förstår om det känns jobbigt.. Men.. Jag förstår inte att du inte funderar på om hon har varit otrogen eller ej? Jag menar: Hon fattar väl själv att om hon låg med smitthärden efter hon slutat lega med dig så kan hon ju inte ha smittat dig. Ber om ursäkt för att jag säger det, borde antagligen låta bli för det hjälper ju inte på något sätt. Men förstår inte riktigt varför hon kontaktade dig? Testade ni er inte innan ni hade oskyddat ohämmat sex?
Hon är borta nu och jag ska till vårdcentralen imorrn och lämna pissprov. Får hoppas att det visar bra, så kan jag glömma henne för gott (vilket jag var mycket väl inställd på innan det här mailet).
Fy fan vilken vidrig känsla det måste vara att få det där kuvertet. Usch...