2007-01-14, 15:40
Mitt jävla ex gör mig galen! Som jag tidigare har skrivit i tråden så hade hon bestämt sig för ca 10 dagar sen att hon inte ville ha något mer med mig att göra, hon var inte längre kär i mig o blablabla.. Nu är det så här det var hon som sa att vi inte skulle höras/träffas mera för att vi skulle bara såra varandra om vi gjorde det, jag accepterade det.
Sen endå så ringer hon MIG i onsdags o frågar om varför inte JAG ringer henne!? Sen tjaffsar vi lite om det, och pratar skit, minnen typ
.. hon säger att hon vill ha sina grejer och att vi kan ta en fika eller dyl på fredag(iförrgår!) och att hon kan ta grejerna då.. Jag ringer henne på fredagen rätt så glad för att jag ska träffa henne, hon lät posetiv när hon ringde tidigare i veckan då sa Hon även att hon saknar/älskar mig och vill glömma alla bråk/tjaffs osv, men hon kan inte det säger hon.. Jag bryter ihop i telefonen osvosv
! Jag hade lite förhoppningar endå om fredagen
.. Jag ringer henne på fredagen, men när hon svarar så säger hon att hon inte "orkar" träffa mig för att det är så mycket känslor inblandade osv, jag blir halvt knäckt! Hon sa också att hon kan hämta sina grejer på måndag och att vi kan ta den där fikan senare i veckan och säga "adjö".. Hon säger också att vi behöver inte höras i "onödan", men endå så ringer hon mig IGÅR kväll och frågar:
- Är det är din vita t-shirt som jag har här eller är den någon annans *hihi*,
- Klart som fan det e min svarar jag, vems annars skulle det vara?
- Inte vet jag, då vet jag att den är din.. Måste duscha ha det så bra!
- Va fan håller du på med?
(inget svar)
efter ett kort ögonblick av tystnad!
Hon:- Vad ska du göra ikväll då?
- jag ska ut, själv?
- Jag ska på festa järnet!
- Ok!
- Ha det bra jag ringer när jag ska ha mina grejer! Hej då *klick*!
- Öhh
!
Jag har fortfarande jävligt starka känslor till henne och blir helt knäckt varje gång när jag får höra hennes röst
! Varför gör hon så här mot mig!? Uppmärksamhet? Bekräftelse? Vill hon jävlas med mig!? Jag är så jävla svag för henne fortfarande, hon kan styra o ställa med mig fortfarande! Allt ska vara på hennes villkor, om det inte är det så sticker hon!!
Sen endå så ringer hon MIG i onsdags o frågar om varför inte JAG ringer henne!? Sen tjaffsar vi lite om det, och pratar skit, minnen typ
.. hon säger att hon vill ha sina grejer och att vi kan ta en fika eller dyl på fredag(iförrgår!) och att hon kan ta grejerna då.. Jag ringer henne på fredagen rätt så glad för att jag ska träffa henne, hon lät posetiv när hon ringde tidigare i veckan då sa Hon även att hon saknar/älskar mig och vill glömma alla bråk/tjaffs osv, men hon kan inte det säger hon.. Jag bryter ihop i telefonen osvosv
! Jag hade lite förhoppningar endå om fredagen
.. Jag ringer henne på fredagen, men när hon svarar så säger hon att hon inte "orkar" träffa mig för att det är så mycket känslor inblandade osv, jag blir halvt knäckt! Hon sa också att hon kan hämta sina grejer på måndag och att vi kan ta den där fikan senare i veckan och säga "adjö".. Hon säger också att vi behöver inte höras i "onödan", men endå så ringer hon mig IGÅR kväll och frågar: - Är det är din vita t-shirt som jag har här eller är den någon annans *hihi*,
- Klart som fan det e min svarar jag, vems annars skulle det vara?
- Inte vet jag, då vet jag att den är din.. Måste duscha ha det så bra!
- Va fan håller du på med?
(inget svar)
efter ett kort ögonblick av tystnad!
Hon:- Vad ska du göra ikväll då?
- jag ska ut, själv?
- Jag ska på festa järnet!
- Ok!
- Ha det bra jag ringer när jag ska ha mina grejer! Hej då *klick*!
- Öhh
!Jag har fortfarande jävligt starka känslor till henne och blir helt knäckt varje gång när jag får höra hennes röst
! Varför gör hon så här mot mig!? Uppmärksamhet? Bekräftelse? Vill hon jävlas med mig!? Jag är så jävla svag för henne fortfarande, hon kan styra o ställa med mig fortfarande! Allt ska vara på hennes villkor, om det inte är det så sticker hon!!
!! Aja jag får vell kämpa på och glömma henne, det bästa skulle vara om jag träffade nån ny på en gång känns det som, kanske inte förhållande nåra ons eller nåt! Tack!
! Tack till alla!
Du börjar bli grym på det här. Eller det kanske du redan har varit hela tiden?