Citat:
Ursprungligen postat av xetc!
Passar på att fråga här då det finns många som varit i samma situation. Hur fan hittar man "raggningsförtroendet" igen? Förr i tiden var jag brudmagneten i mitt gäng och vågade ragga på vem som helst men efter dessa år i förhållande känns det som om jag totalt har glömt bort hur man raggar. Brudarna dansar runt omkring men jag lyckas aldrig hitta modet. Känns så grymt tomt efter en utekväll när man är van vid att den man älskar alltid följer med en hem efteråt
inga känslor som plågar nu faktiskt, bara tomheten. Imorgon eller i övermorgon ska jag på det igen så jag skulle uppskatta lite tips!
inga känslor som plågar nu faktiskt, bara tomheten. Imorgon eller i övermorgon ska jag på det igen så jag skulle uppskatta lite tips!
Har nog mycket med den här självrespekten man tappar direkt efter ett förhållande. Man ser inte sig som någon speciell och kan i vissa stunder känna sig ouppskattad och ser helt enkelt ner på sig själv. Man tillåter andra att dra i en utan att man har en egen vilja och som sagt en respekt för sig själv, man tillåter till slut inte någon annan dra ngn skit över en och markerar det tydligt.
Dessa känslor ovan påverkar nog mycket i hur du känner när du ska ut o ragga. Du är ju inte helad och har fortfarande känslor kvar plus att du känner dig sårad och har en tappad självrespekt, du är helt enkelt inte tillräckligt stark. Det kan också handla om små marginaler med när man känner sig extra starkare. Tex många lbir nog lite mer häftigare och mer vågliga när man tex har börjat få en fin bränna på huden och man är lite härligt lätt solbränd, då tror man och tycker att man är lite extra snyggare idag och får då en extra push i självförtroendet och även viljan att våga och bara spontanragga hej villt.
Detk ommer med tiden är väl de jag ska säga, vi har alla en "fördel" av att det är sommar och det säger sig själv.. Lycka till.