2009-06-06, 13:56
Medlem
Lundbaargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xetc!
Passar på att fråga här då det finns många som varit i samma situation. Hur fan hittar man "raggningsförtroendet" igen? Förr i tiden var jag brudmagneten i mitt gäng och vågade ragga på vem som helst men efter dessa år i förhållande känns det som om jag totalt har glömt bort hur man raggar. Brudarna dansar runt omkring men jag lyckas aldrig hitta modet. Känns så grymt tomt efter en utekväll när man är van vid att den man älskar alltid följer med en hem efteråt inga känslor som plågar nu faktiskt, bara tomheten. Imorgon eller i övermorgon ska jag på det igen så jag skulle uppskatta lite tips!

Har nog mycket med den här självrespekten man tappar direkt efter ett förhållande. Man ser inte sig som någon speciell och kan i vissa stunder känna sig ouppskattad och ser helt enkelt ner på sig själv. Man tillåter andra att dra i en utan att man har en egen vilja och som sagt en respekt för sig själv, man tillåter till slut inte någon annan dra ngn skit över en och markerar det tydligt.

Dessa känslor ovan påverkar nog mycket i hur du känner när du ska ut o ragga. Du är ju inte helad och har fortfarande känslor kvar plus att du känner dig sårad och har en tappad självrespekt, du är helt enkelt inte tillräckligt stark. Det kan också handla om små marginaler med när man känner sig extra starkare. Tex många lbir nog lite mer häftigare och mer vågliga när man tex har börjat få en fin bränna på huden och man är lite härligt lätt solbränd, då tror man och tycker att man är lite extra snyggare idag och får då en extra push i självförtroendet och även viljan att våga och bara spontanragga hej villt.

Detk ommer med tiden är väl de jag ska säga, vi har alla en "fördel" av att det är sommar och det säger sig själv.. Lycka till.
Citera
2009-06-06, 23:48
Medlem
xetc!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbaarg
Har nog mycket med den här självrespekten man tappar direkt efter ett förhållande. Man ser inte sig som någon speciell och kan i vissa stunder känna sig ouppskattad och ser helt enkelt ner på sig själv.

Visst har självrespekten fått sig en liten törn av det hela, men så långt som att se ner på mig själv har det inte gått. Nästa utgång ska jag köra enligt tre sekunders-regeln, d.v.s. inom de tre första sekunderna jag sett någon som fångar mitt intresse ska jag gå rätt fram utan att hinna tveka. Har precis som bakterien säger inget att förlora, tvärtom.

Träffade för övrigt exet en liten stund innan idag och hon sa att jag hade blivit grymt snygg sen vi gjorde slut. Synd för henne

Nu ska jag strax gå och lägga mig så att jag är utvilad inför balen imorgon. Jag har hört många historier om hur det går till på slottsgården när solen gått ner så det gäller att vara redo
Citera
2009-06-07, 16:35
Medlem
Lundbaargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xetc!
Träffade för övrigt exet en liten stund innan idag och hon sa att jag hade blivit grymt snygg sen vi gjorde slut. Synd för henne

Det där tycker jag är roligt för det hände samma sak med mig. När jag träffa mitt ex för första gången på fem månader och fyra månader sen hon gjorde slut (utomlands) sa hon samma sak. Jag hade skaffat en frilla som jag haft innan som hon tycker var såååå snyggt.

Förstår inte riktigt varöfr hon gjorde det.

Hon därremot hade fan gått upp i vikt efter sin semester på fem månader som jag reagerade på sa kunde inte precis säga detsamma.

Varför dem säger som dem gör vet jag faktiskt inte, är säkert bara något för att lätta på samvetet och istället vara glad och trevlig. I dunno, weird anyway!
Citera
2009-06-07, 20:06
Medlem
En bra sak jag tror kan hjälpa lite är att efter att ni tex blivit dumpade. Börja ett arbete med att göra er själva snyggare. Gå kanske och sola och få en fin solbränna, börja träna och få finare kropp, köp nya fina kläder, fixa en snygg frisyr, köp en ny parfym tex. Ja helt enkelt att man går upp ett snäpp och blir lite snyggare och fräschare än vad man var tidigare. Då känner man sig lite i överläge på något sätt skulle jag tro. Om man tex stöter på sitt ex så kan man stolt visa upp att man har inte har deppat ihop efter förhållandet tog slut utan istället har blivit en fräschare och snyggare människa. En liten "se nu vad du gick miste om" känsla.
Senast redigerad av mysen 2009-06-07 kl. 20:12.
Citera
2009-06-07, 20:12
Medlem
Bakteriens avatar
JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR vilken fest det va igår!!!! Bakterien dansade för kung och fosterland Och pratade med brudar såklart

En rolig sak, så fort jag kom fram till baren kom det en snygg tjej på runt 18 år och började trycka sin fina sexiga röv mot kuken konstant. Självklart blev man kåt som ett djur. Visade det sig att hon hade sin kille där, och hon ville att jag skulle bjuda henne på drinkar
Senast redigerad av Bakterien 2009-06-07 kl. 20:24.
Citera
2009-06-07, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakterien
JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLAR vilken fest det va igår!!!! Bakterien dansade för kung och fosterland Och pratade med brudar såklart

En rolig sak, så fort jag kom fram till baren kom det en snygg tjej på runt 18 år och började trycka sin fina sexiga röv mot kuken konstant. Självklart blev man kåt som ett djur. Visade det sig att hon hade sin kille där, och hon ville att jag skulle bjuda henne på en drinkar

Du kan då inte vara gammal.
Citera
2009-06-07, 20:21
Medlem
Bakteriens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mysen
Du kan då inte vara gammal.

Exakt vad menar du?
Citera
2009-06-07, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakterien
Exakt vad menar du?

Nej jag reagerade bara på ditt inlägg. Många som går in och läser i denna tråden är nog människor som av förstående anledningar mår riktigt dålig.

Att då mötas av hormonsprutande och omogna inlägg som ser ut att vara skrivna av en 15-åring, med överdrivet mycket utropstecken, STOOOOOORA BOKSTÄVER etc och där skribenten tycks vara överlycklig över att en tjej tryckte sin röv mot ens kuk. Det tror jag inte stöttar personen som går in och läser i denna tråden för att söka tröst och hjälp i sin kärlekssorg.

Är man deppig och kanske rent av självmordsbenägen så orkar man inte med massa trams.

Försök hålla någelunda nivå på dina inlägg åtminstone och visa respekt.

Inte meningen att låta för hård nu men.
Senast redigerad av mysen 2009-06-07 kl. 20:35.
Citera
2009-06-07, 21:00
Medlem
irmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightblade
Annars rekommenderar jag alla i denna tråden att luta sig tillbaka i datorstolen med lite Eric Clapton i högtalarna och bara flyta iväg!

eric clapton e ju inte superglatt kanske hehe
Citera
2009-06-07, 21:57
Medlem
Bakteriens avatar
Citat:
Nej jag reagerade bara på ditt inlägg. Många som går in och läser i denna tråden är nog människor som av förstående anledningar mår riktigt dålig.

Att då mötas av hormonsprutande och omogna inlägg som ser ut att vara skrivna av en 15-åring, med överdrivet mycket utropstecken, STOOOOOORA BOKSTÄVER etc och där skribenten tycks vara överlycklig över att en tjej tryckte sin röv mot ens kuk. Det tror jag inte stöttar personen som går in och läser i denna tråden för att söka tröst och hjälp i sin kärlekssorg.

Är man deppig och kanske rent av självmordsbenägen så orkar man inte med massa trams.

Försök hålla någelunda nivå på dina inlägg åtminstone och visa respekt.

Inte meningen att låta för hård nu men.

Du kan gå tillbaka x antal sidor och se att jag mått lika skit som vissa gör i denna tråd just nu. Har själv blivit dumpad.
Istället för att skriva jag saknar mitt ex hit o dit skriver jag numera om brudar jag raggar/frågat ut och annat roligt, bla att jag blev kåt när en tjej konstant tryckte sin fina röv mot min kuk Att det går framåt helt enkelt. Att det finns ett liv efter exet och fler tjejer. Och eventuella råd jag har att komma med till folk här bidrar jag med.
No hard feelings
Citera
2009-06-07, 23:17
Medlem
Citat:
En bra sak jag tror kan hjälpa lite är att efter att ni tex blivit dumpade. Börja ett arbete med att göra er själva snyggare. Gå kanske och sola och få en fin solbränna, börja träna och få finare kropp, köp nya fina kläder, fixa en snygg frisyr, köp en ny parfym tex. Ja helt enkelt att man går upp ett snäpp och blir lite snyggare och fräschare än vad man var tidigare. Då känner man sig lite i överläge på något sätt skulle jag tro. Om man tex stöter på sitt ex så kan man stolt visa upp att man har inte har deppat ihop efter förhållandet tog slut utan istället har blivit en fräschare och snyggare människa. En liten "se nu vad du gick miste om" känsla.

haha det där stämmer på pricken för mig. Började gymma och lite kampsporter som gav väldigt fina resultat! Men det roliga är att exet inte brydde sig(så mycket som jag hade hoppats på!), men det var väll okey. sjuka nog att man fick mer brudar som började kolla på och kom fram till en på krogen!

ps. wtf mysen vad gör du här inne :O, brukar hålla koll på dig i PS3vsXbox 360 tråden!
Citera
2009-06-08, 02:17
Medlem
rillebancks avatar
Herregud, nu får det fan vara nog!

Igår dissade jag tre riktigt söta tjejer och tro mig de gav verkligen signaler att de var intresserade. Efter en liten stund så sa jag att jag skulle på toan så försvann jag o inte kom tillbaka till dom. Hur fan kan man dissa jättesöta tjejer för en brud som inte vill ha en? Ganska sjukt enligt mig. Ganska lamt, iaf efter så lång tid.

Fick ett bakslag denna helg, jäkla ex som spökar, efter 4 månader ej tillsammans. Vi skulle ha träffats nu på onsdag och hade planerat att ta upp just att jag behöver ta en paus av den anleding att jag fortfarande älskar henne och är kär i henne. Men hon skulle till Öland nu innan hon skulle börja jobba igen. Dissen, och det var hon som ville fårn början träffa mig på våran "dag" (10:e varje månad). Så nej nu jävlar får det vara nog med denna självömkningen.

Men nice att se att det går frammåt för endel iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in