Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-01-07, 15:28
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Vet inte vilken väg jag ska ta faktiskt, om jag inte kan vara den jag är och få någon intresserad av den personen kan jag lika gärna skita i allting.
Tankefälla, Henkko! Inte svart eller vitt. Det finns andra tjejer där ute som längtar efter dig och även du kan stärka dina beteenden på olika sätt. Du är redan på förbannat god väg.
Citera
2007-01-07, 15:33
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Ett väldigt välformulerat inlägg där kyuss, tror det öppnar ögonen för några!

Väl gjort.

Något jag själv inte håller med om är sorgedelen, jag sörjer inte mycket och ångrar inte mycket jag gör.

Där är vi olika, men jag antar att jag bara blivit mitt egna jag. My way of handling things.

Lärt oss en del till nästa gång, have we? .

Nej, måste äta mat, dusha, klä på mig och ut med kvinna!

MVH!
Citera
2007-01-07, 15:39
Medlem
albostyles avatar
Har hänt några få gånger att man haft någon som man tycker om på ett eller annat sätt hemma hos sig över natten. Man gör inget speciellt, typ drar igenom någon film, snackar och tar det piano. Sen dagen efter när hon lämnat en för att åka hem så brukar jag ofta känna mig deppig och sakna personen osv.
Är det bästa som sagt att sysselsätta sig med något och försöka få tankarna på annat?
Blir ju alltid lite jobbigt sen när hennes doft finns kvar i sängen, men tänker inte byta lakan för det! Det kan ju vara lite mysigt trotsallt.
Citera
2007-01-07, 15:42
Medlem
besservissers avatar
Fan va gött kyuss, det gläder mig att du nu känner dig "botad" från din kärlekssorg.

Jag har följt denna tråd med stort intresse och slitits mellan hopp och förtvivlan för er killar som skrivit här. Jag önskar er alla i allmänhet och kyuss i synnerhet all lycka framöver. Känner mig som en orolig storasyrra eller mamma för er smågrabbar (menar inte nåt nedlåtande i det tvärtom)

Peace out //besser!!
Citera
2007-01-07, 15:42
Medlem
Nahibos avatar
jag håller för en gångs skull inte med kyuss och dxm.

grabben är ju fortfarande kär i henne.
han vet att det är han själv som ahr gjort så han sitter i sitsen.

det han kunde gjort annorlunda är att Inte ha sagt att det varit okej och att dom skulle försöka igen så tidigt som han nu gjorde. då skulle kanske inte problemet vara där det är nu.

om han nu känner att han tycker nog mycket om henne att han vill försöka igen så varför inte ge det en chans?

sen har du inte berättat hur hon var otrogen, var det på fyllan? hade ni stora problem i erat förhållande? gjorde hon det så att du skulle få igen för någonting? var hon allvarligt intresserad utav den andra killen?
Citera
2007-01-07, 15:43
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyuss

Over and out
, från kärlekssorgskungen Kyuss

Grymt bra formulerat, och jag känner igen varje ord, även om jag inte hade kunnat sätta dem på pränt på samma sätt.

Tyvärr är iallafall jag sån att det finns en person som jag aldrig någonsin blir av med, utan istället fått lära mig leva med att det är som det är. Alla "faserna" har liksom aldrig passerats. Det bränner fortfarande till i hela kroppen när någon nämner hennes namn, trots att det är många år sedan. Men det är bara att acceptera att det är så och försöka gå vidare, man har ju inget val.
Citera
2007-01-07, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av besservisser
Fan va gött kyuss, det gläder mig att du nu känner dig "botad" från din kärlekssorg.

Jag har följt denna tråd med stort intresse och slitits mellan hopp och förtvivlan för er killar som skrivit här. Jag önskar er alla i allmänhet och kyuss i synnerhet all lycka framöver. Känner mig som en orolig storasyrra eller mamma för er smågrabbar (menar inte nåt nedlåtande i det tvärtom)

Peace out //besser!!

Har väldigt svårt att se hur man som 23-åring kan uppskatta att bli kallad smågrabb
Ta dina modersinstinkter och stick.
Citera
2007-01-07, 16:01
Medlem
besservissers avatar
Citat:
Har väldigt svårt att se hur man som 23-åring kan uppskatta att bli kallad smågrabb

Nummer ett, tilltalade jag dig ditt jävla miffo??? Nummer två så sa jag saken med lite glimt i ögat men en kille med så störd verklighetsuppfattning som dig borde jag ju fattat inte skulle förstå ett lite subtilt och underförstått budskap

Hoppas vid allt heligt att du aldrig hittar en tjej att föra över din skeva kvinnosyn på.
Citera
2007-01-07, 16:56
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
jag håller för en gångs skull inte med kyuss och dxm.

grabben är ju fortfarande kär i henne.
han vet att det är han själv som ahr gjort så han sitter i sitsen.

det han kunde gjort annorlunda är att Inte ha sagt att det varit okej och att dom skulle försöka igen så tidigt som han nu gjorde. då skulle kanske inte problemet vara där det är nu.

om han nu känner att han tycker nog mycket om henne att han vill försöka igen så varför inte ge det en chans?

sen har du inte berättat hur hon var otrogen, var det på fyllan? hade ni stora problem i erat förhållande? gjorde hon det så att du skulle få igen för någonting? var hon allvarligt intresserad utav den andra killen?
Han är olyckligt kär, och den tjejen verkar ju inte vara särskilt snäll mot honom. Därför anser jag att det är bättre att gå vidare. Är det värt att satsa allt på något som man innerst inne vet tog slut för länge sen?

Men som jag har skrivit tidigare: ibland måste man köra en relation i botten innan man förstår att den är slut.

Om jag har fel ang. ovanstående så skjut mig, men jag hoppas att Cronz inte slösar bort sitt liv på någon tjej som i slutändan inte vill ha honom. Ingen människa förtjänar sån skit.
Citera
2007-01-07, 16:58
Medlem
kyusss avatar
Citat:
Haha vafan Henkko. Slow down boy! Jag tror inte hon menade något illa.
Citera
2007-01-07, 17:03
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Han är olyckligt kär, och den tjejen verkar ju inte vara särskilt snäll mot honom. Därför anser jag att det är bättre att gå vidare. Är det värt att satsa allt på något som man innerst inne vet tog slut för länge sen?

Men som jag har skrivit tidigare: ibland måste man köra en relation i botten innan man förstår att den är slut.

Om jag har fel ang. ovanstående så skjut mig, men jag hoppas att Cronz inte slösar bort sitt liv på någon tjej som i slutändan inte vill ha honom. Ingen människa förtjänar sån skit.

mjo men sen måste man tänka på varför förhållandet blev som det blev också..
han var ganska duktig själv på att starta gräl pga att hon varit otrogen, som han själv skriver.

jag säger också att han inte skulle ha sagt att dom skulle försöka så snabbt osm han nu gjorde. men som jag förstår så har han kommit över det nu eftersom han är så nykär i henne igen.

så varför inte försöka få tillbaka henne? det kan funka. det måste inte vara slut efter att någon har varit otrogen.

men sen är jag väldigt nyfiken på hur hon var otrogen
Citera
2007-01-07, 17:08
Medlem
Citat:
Haha vafan Henkko. Slow down boy! Jag tror inte hon menade något illa.
Äh, hon ville bara få lite billig uppskattning..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in