läste igenom tråden som CDOE startar först nu och förstår inte hur jag kunnat missa den :O men jag läste det viktigaste iallafall och kände igen mig direkt
vem har inte råkat ut för det liksom?
men, jag blir riktigt glad över att du kom ut ur garderoben och sa till henne på skarpen plus att du träffade en ny tjej på festen
grymt bra jobbat! vi går hand i hand du och jag gubben ;D livet känns så grymt mycket lättare när man träffat någon som ger en förhoppningar. som jag och den där bruden från halkbanan.
men jag måste bara tillägga till den tidigare tiden du hade, min stora kärlek var väldigt väldigt duktig på att provosera fram känslor och gråta av sig själv, hon fick så att säga "panikattacker" såfort hon kände att hon behövde mer "makt" i vårat förhållande (du kan läsa lite snabbt om henne ett tiotal sider bakåt tror jag det är) och innan jag förstått att det bara var krokodiltårar så satt jag ju där hemma och krossad.
och det värsta är:
hennes halvsyrra är exakt likadan.
hon är då tillsammans med en kompis till mig och hon for ner till sthlm över nyår för att träffa sin pappa och träffa gamla kompisar.
stort misstag
hon knarkade, drack sig dyngpackad (trots att hon lovat vara nykter), bröt sig in i en bil, stod och skrek åt ett gäng turkar, hamnade på akuten (inte av turkarna ;P av bilen som hon skar upp handen på).
och hon beter sig som världens största bitch. ber mig sluta lägga sig i deras förhållande då jag säger att hon inte verkar ha vad som krävs att vara därnere i den stora staden då hon verkligen blir en helt annan person, även fast hon har kommit till mig då deras förhållande har varit jobbigt.
allt detta gör mig:
* frustrerad
* irriterad
* sårad
* förbannad
MEN!
ett väldigt stort men.
som person så fungerar jag så att jag ger en person en chans, en chans där jag litar på personen väldigt mycket, om denne säger att den skall göra någonting eller liknande så tror jag ganska blindt på denne. men sen om det visar sig att det är bara båg och att den inte menar ett skit (kort sagt, den har ljugigt) så går den där chansen bort och jag har väldigt svårt om inte omöjligt att lita på personen igen.
så jag antar att hon har förbrukat sin chans, men jag vill ändå hjälpa min kompis som då är tillsammans med henne.. fan han håller ju på att gå sönder för han vill verkligen rädda det här förhållandet.
inte att glömma, hon ber honom lita på henne, öppna sig för henne osv osv osv. men i sthlm då hon ringde till honom (runt 4 på morgonen) så sa hon att löftet hon gett honom hade hon aldrig menat då hon planerat att bli full därnere hela tiden.
skadat men sant.
det finns för många idioter.
vem har inte råkat ut för det liksom?
men, jag blir riktigt glad över att du kom ut ur garderoben och sa till henne på skarpen plus att du träffade en ny tjej på festen
grymt bra jobbat! vi går hand i hand du och jag gubben ;D livet känns så grymt mycket lättare när man träffat någon som ger en förhoppningar. som jag och den där bruden från halkbanan.men jag måste bara tillägga till den tidigare tiden du hade, min stora kärlek var väldigt väldigt duktig på att provosera fram känslor och gråta av sig själv, hon fick så att säga "panikattacker" såfort hon kände att hon behövde mer "makt" i vårat förhållande (du kan läsa lite snabbt om henne ett tiotal sider bakåt tror jag det är) och innan jag förstått att det bara var krokodiltårar så satt jag ju där hemma och krossad.
och det värsta är:
hennes halvsyrra är exakt likadan.
hon är då tillsammans med en kompis till mig och hon for ner till sthlm över nyår för att träffa sin pappa och träffa gamla kompisar.
stort misstag
hon knarkade, drack sig dyngpackad (trots att hon lovat vara nykter), bröt sig in i en bil, stod och skrek åt ett gäng turkar, hamnade på akuten (inte av turkarna ;P av bilen som hon skar upp handen på).
och hon beter sig som världens största bitch. ber mig sluta lägga sig i deras förhållande då jag säger att hon inte verkar ha vad som krävs att vara därnere i den stora staden då hon verkligen blir en helt annan person, även fast hon har kommit till mig då deras förhållande har varit jobbigt.
allt detta gör mig:
* frustrerad
* irriterad
* sårad
* förbannad
MEN!
ett väldigt stort men.
som person så fungerar jag så att jag ger en person en chans, en chans där jag litar på personen väldigt mycket, om denne säger att den skall göra någonting eller liknande så tror jag ganska blindt på denne. men sen om det visar sig att det är bara båg och att den inte menar ett skit (kort sagt, den har ljugigt) så går den där chansen bort och jag har väldigt svårt om inte omöjligt att lita på personen igen.
så jag antar att hon har förbrukat sin chans, men jag vill ändå hjälpa min kompis som då är tillsammans med henne.. fan han håller ju på att gå sönder för han vill verkligen rädda det här förhållandet.
inte att glömma, hon ber honom lita på henne, öppna sig för henne osv osv osv. men i sthlm då hon ringde till honom (runt 4 på morgonen) så sa hon att löftet hon gett honom hade hon aldrig menat då hon planerat att bli full därnere hela tiden.
skadat men sant.
det finns för många idioter.
för att jag ville "ge igen" efter otroheten osv, det var ett sätt för mig att "ge tillbaka" och komma över det som hade hänt våren 2006. De flesta bråken handlade om att jag blev förbannad över att jag kom o tänka på otroheten sen började jag skrika på henneosvosv.. Jag älskar henne överallting, hon älskar mig!
.. Vad ska jag göra
.