Citat:
Ursprungligen postat av Pavarotti
Tyvärr så kan jag nog inte förneka att jag är deprimerad nu, det känns som man aldrig kommer få chansen igen att träffa en lika underbar person.
Det är en av de största plågorna när det tar slut, känslan av att inget lika bra kommer att uppstå igen, men det är en av de största lögnerna man kan intala sig själv. Man har många år kvar och det finns många tjejer kvar och många av dem är långt bättre än ditt ex. Du kommer garanterat att hitta något bättre som gör dig lycklig en dag, det gör vi alla.
Citat:
Kollar jag på min säng där vi två myste igår natt så börjar jag nästan gråta, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Du härdar ut. That's it. Det gör fruktansvärt jävla ont och du kommer gråta floder, men alla går vi igenom det.
Citat:
Bör jag kapa all kontakt med henne?
Hon blev sårad när jag inte svarade henne ifall vi skulle fortsätta vara vänner.
Ja! Det är det enklaste och snabbaste sättet för dig att komma över henne och gå vidare. Du kommer känna en stor saknad, men det går över. Inte idag, inte imorgon och kanske inte på flera månader, men den kommer gå över. Kanske kan ni vara vänner en dag men absolut inte idag!
Du har ingen skyldighet att undvika att såra henne. Att ni glider isär är en konsekvens av att hon dumpade dig. Det var ett medvetet val och hon måste förstå att du måste göra allt i din makt för att gå vidare. Strunta i att hon blir sårad, tänk på dig själv!
Citat:
Hur lång tid tar ett sk 3 månaders förhållande att komma över?
Enligt henne så tyckte hon att vi egentligen aldrig tilsammans.
Det finns ingen tidsbestämd gräns. Det får ta den tid det tar. Ju snabbare du tar tag i det och bryter kontakten, desto snabbare går det över.
Att hon påstår att ni aldrig var tillsammans eller om hon kände så spelar ingen roll. Det gör lika ont för dig ändå. Omoget påstående från hennes sida som hon lika gärna kunde ha behållt för sig själv.
Citat:
Fyfan för kärlek

Word.