Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-07-13, 03:49
Medlem
Skäggleffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackwolf
Fy fan vilken situation Du kommer att ha en jobbig tid framför dig min vän men vet att det kommer bli bättre med tiden.

Släpp allt som har med henne att göra, radera nummer, blockera msn allt allt allt som påminner dig om henne för denna tjejen är inte ens luft värt. När väl hjärtesorgen är över kommer du att inse att ett helt liv med denna personen är inte värt det.
Problemet med t. ex. telefonnummer är att jag har kunnat hennes utantill de senaste två åren och sånt glömmer man bara inte. Hur mycket jag ens skulle vilja. Och tro mig, inget skulle glädja mig mer än att slippa komma ihåg hela förhållandet nu i efterhand. Ett annat problem är hennes utseende; hon är en otroligt vacker flicka. En såndär som aldrig skulle behöva lyfta ett finger om hon ville då killar omkring skulle göra vad som helst för hennes skull. Och nu sitter man här själv. Aspackad, nyspydd och jävlig. Utan sin sambo att ta hand om en. Jag vågar inte ens tänka på morgondagens ångest då faktumet att det kommer bli en jobbig dag hänger över mig som ett jobbig regnmoln.
Citera
2008-07-13, 10:19
Medlem
träffat en tjej för 3 v sen, mycket snack om att jagär hennes livs kärlek och att jag är allt för henne, ville att jag skulle flytta in hos henne skaffa barn osv osv osv
ALLT.

Vi träffades i 4 dar intensivt och vi hade det SKITBRA, problemet va bara att hon har en väldigt envis personlighet och vi diskutera något och hon tyckt ejag " hängde upp mig" för mycket och vill nu inte vara med mig längre.

Känns lite fånigt, jag hittade lite fel hos henne men känslorna va starka så jag ville köra på...

Nu mår man piss 3v och det är slut, tur nog va jag inte så kär i henne så det blir lätt och gå vidare men varför alltsnack om " du e det bästa som hänt mig,livskärlek osv osv osv vad försöker folk göra?! "
Citera
2008-07-13, 10:19
Medlem
träffat en tjej för 3 v sen, mycket snack om att jagär hennes livs kärlek och att jag är allt för henne, ville att jag skulle flytta in hos henne skaffa barn osv osv osv
ALLT.

Vi träffades i 4 dar intensivt och vi hade det SKITBRA, problemet va bara att hon har en väldigt envis personlighet och vi diskutera något och hon tyckt ejag " hängde upp mig" för mycket och vill nu inte vara med mig längre.

Känns lite fånigt, jag hittade lite fel hos henne men känslorna va starka så jag ville köra på...

Nu mår man piss 3v och det är slut, tur nog va jag inte så kär i henne så det blir lätt och gå vidare men varför alltsnack om " du e det bästa som hänt mig,livskärlek osv osv osv vad försöker folk göra?! "
sista natten innan jag åker hem " vi har gjort slut" så e hn på mig somfan och det slutar med sex.. men hon vet inte vad hon vill..

Känns ju bara som jag ska skita i henne men är lite osäker..
Citera
2008-07-13, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heartilly
ALLT.

sista natten innan jag åker hem " vi har gjort slut" så e hn på mig somfan och det slutar med sex.. men hon vet inte vad hon vill..

Känns ju bara som jag ska skita i henne men är lite osäker..

Det är bara att inse att det inte var seriöst och bara skitsnack från hennes sida. Jag skulle gissa på att hon precis kommit ur ett förhållande, ville dämpa smärtan genom att bygga upp något nytt men att ångesten till slut sprang ikapp henne.

Du skriver till och med att du inte var så kär i henne, så den sorgen blir i så fall inte så svår att komma över.
Citera
2008-07-13, 16:44
Medlem
Pavarottis avatar
Träffad en flicka för ungefär 3 månader sedan.

Träffats ofta osv.

Idag fick jag en käftsmäll när hon sa "Jag vill bara att vi ska vara vänner", i 3 månader har jag gått runt och varit glad och allmänt lycklig... idag raserade mitt hjärta.

Hon tyckte inte att vi passade ihop, även fast vi lyssnar på exakt samma musik och är 60/70-tals älskare, men men...

Jag svarade aldrig på att vi skulle fortsätta som vänner, jag tror inte jag skulle kunna klara av det... aldrig i helvete tänkte jag först.

3 månader av mitt liv är bortkastat, men har raderat alla SMS och försöker nu förtränga allt som har att göra med henne för att fortsätta, även fast hon troligtvis alltid kommer att finnas kvar... fyfan
Citera
2008-07-13, 18:10
Medlem
Blackwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pavarotti
3 månader av mitt liv är bortkastat(

Det håller jag absolut inte med om. Lär av det, när saker är jobbiga och tuffa gör det dig bara starkare.
Citera
2008-07-13, 20:22
Medlem
Rick Derriss avatar
Citat:
Träffad en flicka för ungefär 3 månader sedan.

Träffats ofta osv.

Idag fick jag en käftsmäll när hon sa "Jag vill bara att vi ska vara vänner", i 3 månader har jag gått runt och varit glad och allmänt lycklig... idag raserade mitt hjärta.

Hon tyckte inte att vi passade ihop, även fast vi lyssnar på exakt samma musik och är 60/70-tals älskare, men men...

Jag svarade aldrig på att vi skulle fortsätta som vänner, jag tror inte jag skulle kunna klara av det... aldrig i helvete tänkte jag först.

3 månader av mitt liv är bortkastat, men har raderat alla SMS och försöker nu förtränga allt som har att göra med henne för att fortsätta, även fast hon troligtvis alltid kommer att finnas kvar... fyfan
Vinn tillbaka henne.
Citera
2008-07-13, 20:36
Medlem
Pavarottis avatar
Att vinna tillbaka henne känns inte längre som något alternativ, hur mycket det en tar emot så är det bara att fortsätta leta och lämma det här kapitlet bakom mig.

Sitter och funderar ifall hon verkligen var så bra, sex timmar efter hon sa att hon inte vill mer än att vara vänner.

Nej , det är sommar inte deppa ihop nu
Citera
2008-07-13, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rick Derris
Vinn tillbaka henne.

Sluta, det där är ingenting som någon vill höra.

Och Pavarotti, det ÄR okej att deppa ihop ett tag.. försök att inte stanna kvar där för länge dock.
Citera
2008-07-13, 21:48
Medlem
Pavarottis avatar
Tack!

Tyvärr så kan jag nog inte förneka att jag är deprimerad nu, det känns som man aldrig kommer få chansen igen att träffa en lika underbar person.

Kollar jag på min säng där vi två myste igår natt så börjar jag nästan gråta, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Bör jag kapa all kontakt med henne?
Hon blev sårad när jag inte svarade henne ifall vi skulle fortsätta vara vänner.

Hur lång tid tar ett sk 3 månaders förhållande att komma över?
Enligt henne så tyckte hon att vi egentligen aldrig tilsammans.

Fyfan för kärlek
Senast redigerad av Pavarotti 2008-07-13 kl. 22:17.
Citera
2008-07-13, 23:14
Medlem
Citat:
Tyvärr så kan jag nog inte förneka att jag är deprimerad nu, det känns som man aldrig kommer få chansen igen att träffa en lika underbar person.

Det är en av de största plågorna när det tar slut, känslan av att inget lika bra kommer att uppstå igen, men det är en av de största lögnerna man kan intala sig själv. Man har många år kvar och det finns många tjejer kvar och många av dem är långt bättre än ditt ex. Du kommer garanterat att hitta något bättre som gör dig lycklig en dag, det gör vi alla.

Citat:
Kollar jag på min säng där vi två myste igår natt så börjar jag nästan gråta, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Du härdar ut. That's it. Det gör fruktansvärt jävla ont och du kommer gråta floder, men alla går vi igenom det.

Citat:
Bör jag kapa all kontakt med henne?
Hon blev sårad när jag inte svarade henne ifall vi skulle fortsätta vara vänner.

Ja! Det är det enklaste och snabbaste sättet för dig att komma över henne och gå vidare. Du kommer känna en stor saknad, men det går över. Inte idag, inte imorgon och kanske inte på flera månader, men den kommer gå över. Kanske kan ni vara vänner en dag men absolut inte idag!

Du har ingen skyldighet att undvika att såra henne. Att ni glider isär är en konsekvens av att hon dumpade dig. Det var ett medvetet val och hon måste förstå att du måste göra allt i din makt för att gå vidare. Strunta i att hon blir sårad, tänk på dig själv!

Citat:
Hur lång tid tar ett sk 3 månaders förhållande att komma över?
Enligt henne så tyckte hon att vi egentligen aldrig tilsammans.

Det finns ingen tidsbestämd gräns. Det får ta den tid det tar. Ju snabbare du tar tag i det och bryter kontakten, desto snabbare går det över.

Att hon påstår att ni aldrig var tillsammans eller om hon kände så spelar ingen roll. Det gör lika ont för dig ändå. Omoget påstående från hennes sida som hon lika gärna kunde ha behållt för sig själv.

Citat:
Fyfan för kärlek

Word.
Citera
2008-07-14, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caper
Det är en av de största plågorna när det tar slut, känslan av att inget lika bra kommer att uppstå igen, men det är en av de största lögnerna man kan intala sig själv. Man har många år kvar och det finns många tjejer kvar och många av dem är långt bättre än ditt ex. Du kommer garanterat att hitta något bättre som gör dig lycklig en dag, det gör vi alla.

Du härdar ut. That's it. Det gör fruktansvärt jävla ont och du kommer gråta floder, men alla går vi igenom det.

Ja! Det är det enklaste och snabbaste sättet för dig att komma över henne och gå vidare. Du kommer känna en stor saknad, men det går över. Inte idag, inte imorgon och kanske inte på flera månader, men den kommer gå över. Kanske kan ni vara vänner en dag men absolut inte idag!

Du har ingen skyldighet att undvika att såra henne. Att ni glider isär är en konsekvens av att hon dumpade dig. Det var ett medvetet val och hon måste förstå att du måste göra allt i din makt för att gå vidare. Strunta i att hon blir sårad, tänk på dig själv!

Det finns ingen tidsbestämd gräns. Det får ta den tid det tar. Ju snabbare du tar tag i det och bryter kontakten, desto snabbare går det över.

Att hon påstår att ni aldrig var tillsammans eller om hon kände så spelar ingen roll. Det gör lika ont för dig ändå. Omoget påstående från hennes sida som hon lika gärna kunde ha behållt för sig själv.

Word.

Word
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in