Citat:
Ursprungligen postat av Warpfreak
Jag gick hos en psykoterapeut i slutet av sommaren då jag allvarligt funderade non-stop på att ta livet av mig. Är man riktigt illa ute så kan det hjälpa men de ger dig bara verktygen och temporär lättnad, den tunga biten med bearbetningen kommer man inte undan.
Sluta upp med det destruktiva beteendet att kolla hennes facebook, du kan blocka henne och t.ex. en blogg om hon har en, utnyttja den möjligheten. I början tyckte jag det hjälpte att hitta orsaker till att hata mitt ex men det kanske inte funkar för alla.
Du, det finns inte en enda brud som är värd ditt förfall eller självmordstankar. Tar man livet av sig på grund av en tjej, då har man sjunkit lågt. Menar absolut inget illa nu, så bli inte sur. Min livsresa inkluderar svår sjukdom (nära döden), enorma svek från mina nära och kära och en massa annat. Att tjejen svek mig kommer inte ens i närheten av ovannämnda livskriser.
Citat:
Ursprungligen postat av avishaman
Är inte vänner på facebook längre, men ibland söker jag upp henne där för att se om hon ändrat profilbild och kolla på hennes wall (som man kan göra även fast vi inte är vänner). Hon har addat en hel drös nya killar. Och nu idag hade hon bytt profilbild. Undrar ibland varför jag gör det. Varför jag går in och tittar. Den här gången när hon hade bytt gick den där rysningen genom hela kroppen. Tänkte, fan. Skulle jag gå in för. Kvällen känns helt förstörd.
Är inlagd på psyk under slutenvård delvis på grund av detta. Har gråtit floder men det lättar ändå inte. Ganska ihållande självmordstankar, planer, osv. Är rädd för mig själv. Fittliv. Hon är som en jävla cancersvulst i min hjärna.
Kram till alla er andra som också är nere i kärleksträsket. Komedi-filmer hjälper.
Läs vad jag skrev till
Warpfreak. Internet är både ens bästa och sämsta vän i tider av svårigheter. Internet är speciellt elakt när tjejen har gjort slut med en.
Har du genomlidit andra stora livskriser förutom uppbrottet med din tjej?
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Har man inte kommit en bra bit i läkningen ger bara sms från ex problem, för mej ger dom nu mej mer styrka att skita i henne fullständigt..
Ska bli kul den dagen man träffar på henne och se om hon ens försöker prata med mej, jag svarar alltid på sms inom tio minuter och det vet hon, och ikväll kommer hon nog undra lite eller skiter hon i vilket för det gör iaf jag

Ifrågasätter inte dina erfarenheter gällande smsen, men jag vill så gärna uppleva bekräftelsen och bara ignorera henne som du gjorde ikväll. Det skulle göra så gott i min själ.