hej!
nu har jag i flera veckor läst den här tråden och kommit till sida 200. Känner att det är dags för mig att hoppa in och ställa lite frågor. Verkligen en bra tråd som fått mig att växa och må bättre. helt sjukt!
Då är saken såhär att det är 3 månader sedan jag blev lämnad av tjejen. vi var ihop i nästan 5 år och vi båda var varandras första kärlek och vi älskade varann jätte mkt. Men sista året hamnade jag i en svacka och glömde bort mina känslor och gav inte henne den bekräftelse hon förtjänar, vilket ledde till att hon tillslut lämnade mig pga det.
Det var då jag fick tillbaks mina känslor och insåg vad jag hade, men försent tyvärr.
Hursomhelst direkt efter dumpningen dagarna efter var jag kall och då började hon krypa och jag hade makten. men sen helt plötsligt efter 1-2 veckor blev det omvända roller och hon fick makten och jag kröp som aldrig förr. jag kröp i 2 månader och för varje dag som gick tog hon mer och mer avstånd från mig och jag fick höra elaka saker varje dag. en total förändring.
Nu har jag inte hört av mig till henne på 3 veckor, för jag känner inget behov av det nå mer. hon har inte heller hört av sig till mig. Men jag undrar ändå vad hon tänker? Döljer sig det något bakom hennes kalla uttryck? är hon verkligen så lycklig som hon låtsas vara? Kommer hon ihåg mig? kommer hon någonsin höra av sig? (för jag tänker då inte det)
Har mina 2 månaders krypning förstört mina chanser att någonsin få övertaget igen? är 3 månader en tillräckligt lång tid för att man ska kunna glömma och gå vidare till 100 %
Ni som har varit den som dumpat och sen upplevt det jag berättat, berätta gärna hur ni egentligen kände er? fanns det sorg och saknad kvar även fast ni spelade spelet , eller eventullt gått vidare på riktigt