2012-03-07, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lerdric
Borde väl vara lite skönt att en sån snygg kille valde dig, vilket innebär att du ser bra ut och han tycker nog att du ser precis lika bra ut som när ni träffades första gången. Visserligen gjorde han slut men det är ju hans förlust.

Han säger att jag är den vackraste tjej han sett/varit med men det tror jag inte på en sekund..
Jag vet att det är hans förlust eftersom jag gav honom allting. Jag var den bästa flickvännen. Fick honom alltid att skratta när han mådde dåligt, ställde upp gällande allt, var kärleksfull och förstående, lagade mat, städade, diskade och tvättade. Tittade aldrig på andra killar. Grät när han grät och kunde tom ta en kula för honom. Och nu säger han att det inte alltid räcker med att vara perfekt för att någon inte ska tappa känslorna för en och att han tom tyckt att det varit jobbigt att jag varit för perfekt. Fattar ingenting.. Ska man behöva vara en bitch för att killen ska älska en eller? Orkar inte vara snäll längre.
Citera
2012-03-07, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Det är inte ytligt tycker jag.
Känner samma, ser dock inte henne så ofta (vilket är tur) men dessa ögon den blicken, leendet hela hon är absolut det vackraste jag sett.

Exakt vad jag känner. Ögonen/blicken är värst. Det är det enda jag ser framför mig när jag blundar. Hatar det.
Citera
2012-03-07, 12:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fruity
Exakt vad jag känner. Ögonen/blicken är värst. Det är det enda jag ser framför mig när jag blundar. Hatar det.

det är ju tyvärr så....

Här vet ifan hur det känns nu, hon har tydligen valt att bryta med mej med på något sätt, blivit blockerad på FB bara sådär... mest nyfiken på om nått hänt, om nån snackat skit igen för det hoppas jag verkligen inte att dom har gjort, jag vill inte vara ovän med henne, händer tydligen rätt ofta i detta förbannade stan att folk sprider skit och lögner..
Men men det visar väl sen snart.
Citera
2012-03-07, 12:39
Medlem
Citat:
det är ju tyvärr så....

Här vet ifan hur det känns nu, hon har tydligen valt att bryta med mej med på något sätt, blivit blockerad på FB bara sådär... mest nyfiken på om nått hänt, om nån snackat skit igen för det hoppas jag verkligen inte att dom har gjort, jag vill inte vara ovän med henne, händer tydligen rätt ofta i detta förbannade stan att folk sprider skit och lögner..
Men men det visar väl sen snart.

Har du smsat/ringt och frågat varför hon gjort det? Jag hade nog skitit i att fråga. Hon kanske bara vill ha din uppmärksamhet?
Citera
2012-03-07, 12:42
Medlem
Lerdrics avatar
Redbullen, du vet ju varför hon gjort det. Hon såg såklart det på din facebook logg och tyckte det var jobbigt och hon hade bränt sig fler ggr om hon inte blockat dig.
Citera
2012-03-07, 13:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fruity
Har du smsat/ringt och frågat varför hon gjort det? Jag hade nog skitit i att fråga. Hon kanske bara vill ha din uppmärksamhet?
Jag har frågat men inte fått nått svar..
Citera
2012-03-07, 13:06
Bannlyst
Citat:
Redbullen, du vet ju varför hon gjort det. Hon såg såklart det på din facebook logg och tyckte det var jobbigt och hon hade bränt sig fler ggr om hon inte blockat dig.

Tror inte det handlar om det faktiskt, tror det är något annat, och jag hatar att inte veta sånt.
Anledningen i sej självt skiter jag i så pass mycket har jag släppt henne nu, även om hon nu har en ny ( hur hon nu skulle få tid till det) så bryr jag mej inte så speciellt mycket, hennes förlust i vilket fall tycker jag, jag vill bara veta varför man väljer att blocka nu och en annan familjemedlem också..
Citera
2012-03-07, 13:07
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Tror inte det handlar om det faktiskt, tror det är något annat, och jag hatar att inte veta sånt.
Anledningen i sej självt skiter jag i så pass mycket har jag släppt henne nu, även om hon nu har en ny ( hur hon nu skulle få tid till det) så bryr jag mej inte så speciellt mycket, hennes förlust i vilket fall tycker jag, jag vill bara veta varför man väljer att blocka nu och en annan familjemedlem också..

Men kolla om hon blockat din bror.
Citera
2012-03-07, 13:49
Medlem
Vad tror ni om att bli vän med den personen jag älskat mest i hela världen?
Jag vill ha tillbaka henne men hon vill inte ha ett förhållande.

Hon tycker vi ska vara vänner och se vad som händer.
Citera
2012-03-07, 13:53
Bannlyst
Citat:
Men kolla om hon blockat din bror.
Det var han inte
Citera
2012-03-07, 13:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rockraider
Vad tror ni om att bli vän med den personen jag älskat mest i hela världen?
Jag vill ha tillbaka henne men hon vill inte ha ett förhållande.

Hon tycker vi ska vara vänner och se vad som händer.

Hon tycker?
Vad tycker du själv då? står du ut med att gå och hoppas och en dag så kanske hon säger att hon träffat en annan, då står du där igen ännu en gång med krossat hjärta och med en massa förhoppningar och lika mycket känslor..

tänk efter innan du bestämmer dej, det handlar bara om DEJ just nu och inte vad hon vill.
Citera
2012-03-07, 14:07
Medlem
Citat:
Hon tycker?
Vad tycker du själv då? står du ut med att gå och hoppas och en dag så kanske hon säger att hon träffat en annan, då står du där igen ännu en gång med krossat hjärta och med en massa förhoppningar och lika mycket känslor..

tänk efter innan du bestämmer dej, det handlar bara om DEJ just nu och inte vad hon vill.

Jag tycker att hon ska skärpa sig och bara ge det hela en chans, men det har jag ju ingen makt över.

Nej jag vet inte, men det bästa är nog å säga adjö.
Saken är den att vi var ifrån varandra i 3 år och jag saknade henne varje sekund.
Nu har vi träffats och hon ville först bli tillsammans medans jag var tvekande. Sedan när jag bestämt mig för att go for it så tröttnade hon. Klassiskt katt och råtta lek.
Jag kommer inte över denna kvinna det är helt sjukt, hon är en del av mig.

Är det någon som varit med om att någon går från friendzone till tillsammans?
Åhh detta jävla hopp som ligger och gnager.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in