Citat:
Ursprungligen postat av kupevarmare
Så mycket ångest har jag nästan aldrig sett i ett inlägg. Jag lider med dig och hoppas verkligen du kommer över henne. Finns så mycket gott att se fram emot, gräv uppåt, inte neråt.
Hur? Jag vet inte hur jag ska komma vidare, jag är i ett mörkt hål med endast tårar och där dränks jag sakta men säkert.
Jag vill finna någon att prata med, någon att bara bolla med, någon att snacka skit och fördjupa sig i vardagsskit. Jag har suttit på skitsidor som HappyPancake, jag försöker gå vidare men jag är för "snäll" och blyg. Jag kommer aldrig finna någon i denna skit, jag är och förblir den ensamma killen bakom skärmen.
Vart fan kan jag finna någon att gå vidare med? Någon att få hålla om? Jag är tydligen för dum för att lyckas.
Jag är definitivt inte ful, jag kanske inte är i toppen men det som hämmar mig är min "snällhet", jag tar inte för mig, jag sätter mig stället i depression och mår piss. Skola, jobb, livet, allt påverkas och jag kommer inte vidare. Jag vill finna någon att få somna bredvid, någon som jag älskar, någon som besvarar min kärlek och som vill slåss för gemenskap istället för att förstöra den med osäkerhet.
Jag vill ta livet av mig, jag har känt länge att jag orkar inte med allt. Jag vet inte varför jag inte bara gjort det, jag uppskattar väl livet för mycket? Eller kanske är en fegis som inte vågar. Jag är fördömd att känna mig värdelös och ensam och vad fan ska jag göra för att komma ur den? Sysselsätta mig? Va fan.. Jag försöker, vad fan krävs det? Vad har jag gjort? Allt jag vill är bara att må bra.. Jävla skit. Jävla tur att jag är "anonym" och någonstans att ventilera.
Jag vill bara gå, gå på en lång promenad i stjärnorna och njuta, varför förbjuds jag att få njuta? Varför kan jag inte få bli gammal och komma in i tryggheten? Varför? Vad har jag gjort? Allt jag vill.. Jag vill ha någon vid min sida, någon att njuta tillsammans med, någon att få njuta med, att kolla på stjärnorna, att få känna att jag är hemma.
Fan vad jag mumlar, jag ber om ursäkt. Jag känner mig bara totalt värdelös.