2012-04-11, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apotekaren91
Har ni också en sån här sjuk tanke: "hoppas hon mår minst lika dåligt som jag"? Det är allt jag tänker på! Jag mår piss, då vill jag att hon också ska göra det! Eller är det bara jag?

Jag har också den tanken. Det roliga är att hon gör det också
Citera
2012-04-11, 21:30
Bannlyst
Citat:
Har ni också en sån här sjuk tanke: "hoppas hon mår minst lika dåligt som jag"? Det är allt jag tänker på! Jag mår piss, då vill jag att hon också ska göra det! Eller är det bara jag?

Tror det är få som mår bra efter att dom dumpat och sårat en människa, men det spelar ingen roll du ska tänka på dej själv, lägg energin på att tänka på henne på dej själv...
Citera
2012-04-11, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mackeeee
Jag har också den tanken. Det roliga är att hon gör det också
Hjälper det dig? Känns det bättre att veta det? Med tanke på att mitt ex är så förbannat hemlig så har jag inte en aning om hon gör det eller ej. Jag tror att hon går igenom Sina dagar som vanligt, fast det är inte det jag vill. Hon ska må minst lika dåligt som jag! Är jag elak som tänker så?
Citera
2012-04-11, 21:38
Medlem
Citat:
Hjälper det dig? Känns det bättre att veta det? Med tanke på att mitt ex är så förbannat hemlig så har jag inte en aning om hon gör det eller ej. Jag tror att hon går igenom Sina dagar som vanligt, fast det är inte det jag vill. Hon ska må minst lika dåligt som jag! Är jag elak som tänker så?

Ja det hjälper mig faktiskt. Du är inte elak för att du tänker så. Ett tips, hör inte av dig ett smack på lång tid, det fungerade för mig. Sakta men säkert kommer hon krypandes istället
Citera
2012-04-11, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heikonpeikon
Idag ringde hon, vi pratade lite allmänt strunt samt om vi skulle åka och träffa våra polare till helgen pga av dom har just fått ett barn. Iofs så skulle jag dit ändå men det var hon som frågade ifall hon fick bli med. Jag sa ja då inga av våra närmaste vet nåt om break-up:et.

Jag blir så jäkla förvirrad, vill hon att vi försöker igen, eller är hon i "snäll"-stadiet?
Egentligen är jag bara sur på henne, försöker va kall. Det va ju hon som drog upp detta med pausen??

Du kommer må så dåligt om du låter henne följa med, hon spelar på dina känslor och utnyttjar dig vilket du inte kan se för att du är mitt uppe i värsta sorgen just nu.

Hade hon velat igen så hade du vetat om det redan. Hon vill behålla kontakten med dig för att lättare vänja sig av med ert förhållande och gå vidare, ge henne inte den chansen för det är hon inte värd. Antingen slutar du abrupt svara helt och hållet och hör inte av dig till henne heller eller så skriver du att du inte vill ha någon mer kontakt. Sen kommer en jobbig fas när du måste klippa alla band vilket kan innebära att slänga alla saker du har fått från henne, ta bort nummer, blockera henne på facebook osv.
Citera
2012-04-11, 22:34
Medlem
pineapple-expresss avatar
Citat:
Haha nej absolut inte!
Gick länge runt och hoppades att jag verkligen hade lyckats krypa under skinnet på kvinnan och att hon vart påmind av mig överallt! Att hon i stort sett inte kunde andas utan mig.

Tyvärr var det nog bara önsketänkande från min sida och med tiden har det övergått till att jag hoppas hon mår bra och att hon kanske NÅN GÅNG hör av sig och frågar hur det är, dock så tror jag inte hon gör det.

Det som känns jobbigast i dagens läge är att jag verkligen vill förklara för henne hur ledsen jag är för att man betedde sig som man gjorde ibland. Och jag önskar hon förstår hur mycket hon betydde för mig trotts allt.
Citera
2012-04-12, 10:30
Medlem
Hebrs avatar
Några månader sen jag och bruden gjorde slut, saknar henne extremt mycket sen jag insett att hon faktiskt inte längre vill spendera sina dagar med mig. Vi har haft ett jävligt stormigt förhållande, första kärleken och allt men jag har verkligen stöttat och delat allt med den här tjejen. Jag vill så jävla gärna ha tillbaka det vi hade. :/

Hur fan ska jag komma vidare från det här? Jag är trött på pajja skallen med droger och alkohol, mina problem kvarstår ju liksom. Hon vill uppenbarligen inte längre ha oss, men trots det så vet jag att
hon bryr sig och hon har flera gånger visat svartsjuka inför helt platta grejer, så på något sätt så är hela jag fortfarande ett jävla frågetecken, känns som att jag missat allting.

Ville nog bara skriva av mig egentligen, blev jävligt luddigt men det får vara, kärlekssorg var ju trots allt ämnet.
Citera
2012-04-12, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Några månader sen jag och bruden gjorde slut, saknar henne extremt mycket sen jag insett att hon faktiskt inte längre vill spendera sina dagar med mig. Vi har haft ett jävligt stormigt förhållande, första kärleken och allt men jag har verkligen stöttat och delat allt med den här tjejen. Jag vill så jävla gärna ha tillbaka det vi hade. :/

Hur fan ska jag komma vidare från det här? Jag är trött på pajja skallen med droger och alkohol, mina problem kvarstår ju liksom. Hon vill uppenbarligen inte längre ha oss, men trots det så vet jag att
hon bryr sig och hon har flera gånger visat svartsjuka inför helt platta grejer, så på något sätt så är hela jag fortfarande ett jävla frågetecken, känns som att jag missat allting.

Ville nog bara skriva av mig egentligen, blev jävligt luddigt men det får vara, kärlekssorg var ju trots allt ämnet.

Känner igen mig i det där. Hon ville inte ha mig längre, men nu när jag träffar andra tjejer efter cirka 2 månader blev det en jävla fart på henne med svartssjuka osv. Hon som inte känner nått för mig borde ju inte bry sig överhuvudtaget tycker man ju..
Citera
2012-04-13, 09:07
Avslutad
Var ett tag sedan jag var inne och skrev något i den här tråden.
En kort uppdatering är att allt idag är kanon och livet går i den riktning jag vill.

Efter en jobbig höst så kommer det en bra vår och sommar som jag kommer att njuta av.

Kan bara hoppas detsamma gäller för många här inne.

För er som fortfarande mår dåligt. KÄMPA det kommer ljusare tider och ni kommer må bra igen trots att det kanske inte känns så nu så är det så.

Huvudet högt mina vänner...
Citera
2012-04-13, 11:26
Medlem
Heikonpeikons avatar
Idag skickade hon SMS och frågade när vi skulle ändra statusen på Facebook

Är så rädd att det är många "hunkar" som kommer gilla den statusuppdatering...
Citera
2012-04-13, 12:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Heikonpeikon
Idag skickade hon SMS och frågade när vi skulle ändra statusen på Facebook

Är så rädd att det är många "hunkar" som kommer gilla den statusuppdatering...
Svara inte på hennes sms, ändra relationsstatus och blockera henne sen så slipper du allt och alla tankar och frågor som dyker upp i huvudet.
Citera
2012-04-13, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StyleAeon
Var ett tag sedan jag var inne och skrev något i den här tråden.
En kort uppdatering är att allt idag är kanon och livet går i den riktning jag vill.

Efter en jobbig höst så kommer det en bra vår och sommar som jag kommer att njuta av.

Kan bara hoppas detsamma gäller för många här inne.

För er som fortfarande mår dåligt. KÄMPA det kommer ljusare tider och ni kommer må bra igen trots att det kanske inte känns så nu så är det så.

Huvudet högt mina vänner...
Funkar fint här, hösten var pest och pina, just nu känns det skönt, mer förvånad över hur kan lätt skapar en ilusion om sitt ex egentligen.
Mest besviken och känner mej lurad av henne och vissa jag trodde stod mej nära i detta.

Så absolut det känna fint och sommaren är på väg och jag VET vem som kommer komma krypande när det skiter sej för henne vilket det KOMMER att göra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in