2012-04-13, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Funkar fint här, hösten var pest och pina, just nu känns det skönt, mer förvånad över hur kan lätt skapar en ilusion om sitt ex egentligen.
Mest besviken och känner mej lurad av henne och vissa jag trodde stod mej nära i detta.

Så absolut det känna fint och sommaren är på väg och jag VET vem som kommer komma krypande när det skiter sej för henne vilket det KOMMER att göra

Om hon kommer krypandes Redbull, tar du tillbaks henne då?
Citera
2012-04-13, 13:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mackeeee
Om hon kommer krypandes Redbull, tar du tillbaks henne då?
Vi kan säga såhär, den tjejen behöver uppleva vissa saker och få smaka på hur livet och relationer fungera och känna på det....
Man ska aldrig säga aldrig, men chanen är extremt liten kan jag villigt erkänna..
Citera
2012-04-13, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mackeeee
Ja det hjälper mig faktiskt. Du är inte elak för att du tänker så. Ett tips, hör inte av dig ett smack på lång tid, det fungerade för mig. Sakta men säkert kommer hon krypandes istället
Hehe, det här får mig att tänka på när mitt ex ringde upp mig och grinade och trodde att jag var död ..måste dock säga att tankarna som gick i stil med "hoppas att du också har det skit, ditt svin", försvann på tre röda.

Meen, nog fan kom han krypandes alltid
Citera
2012-04-13, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bandspagetti
Hehe, det här får mig att tänka på när mitt ex ringde upp mig och grinade och trodde att jag var död ..måste dock säga att tankarna som gick i stil med "hoppas att du också har det skit, ditt svin", försvann på tre röda.

Meen, nog fan kom han krypandes alltid

mitt ex hörde av nån att jag försökt ta livet av mej, hon fick panik men vågade dock inte ta reda på något, detta var för några få veckor sen dessutom när jag bara var sjukt trött på en sak...feltolkningar och rykten som sprids kan tydligen sätta myror i skallen på en del
Citera
2012-04-13, 20:29
Medlem
Lerdrics avatar
Citat till våra ex:

You wait a couple months then you gon' see,
You'll never find nobody better than me
Citera
2012-04-13, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lerdric
Citat till våra ex:

You wait a couple months then you gon' see,
You'll never find nobody better than me

Och om inte, grattis !
Citera
2012-04-13, 20:55
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Och om inte, grattis !

Det kommer hända, frågan är inte om utan när....
Citera
2012-04-13, 21:17
Bannlyst
Citat:
Det kommer hända, frågan är inte om utan när....
Ja kanske det, idag har det varit som en befrielse på något vis, kommit på mej själv vara på ett annat sätt faktiskt, flera som reagerat.... Jag är frisk !!!
Citera
2012-04-13, 21:18
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ja kanske det, idag har det varit som en befrielse på något vis, kommit på mej själv vara på ett annat sätt faktiskt, flera som reagerat.... Jag är frisk !!!

Vidare utveckla gärna

Citera
2012-04-13, 21:27
Bannlyst
Citat:
Vidare utveckla gärna

Svårt att förklara liksom, känns lite som att när jag fick reda på att hon har nu så klipptes allting, det där lilla lilla hoppet som alltid finns kvar omedvetet försvinner, när det försvann så kändes allt lättare.
Är nog också en lättnad när nyheten inte tog så hårt som jag trodde, men har hela tiden haft en tanke på att hon kan ha träffat någon utan att säga något, kanske bara är så att det jag trodde klaffade bra med verkligheten eller något.
Konstigt nog så kan jag ärligt säga att jag mår inte ens illa av att tänka på att han kanske ligger och pumpar henne med en FB dase ens, kan va att jag vet att hon är en lögnare och har sina problem och att jag vet att det kommer visa sej.
Jag vill inte att hon ska komma krypandes tillbaka men jag vet att hon kommer göra det, jag har ingen som helst lust att höra av mej alls, nummret raderade jag ännu en gång när jag såg henne kära iväg.
Helst skumt hur allting kan ändras bara sådär....
Citera
2012-04-13, 21:38
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Svårt att förklara liksom, känns lite som att när jag fick reda på att hon har nu så klipptes allting, det där lilla lilla hoppet som alltid finns kvar omedvetet försvinner, när det försvann så kändes allt lättare.
Är nog också en lättnad när nyheten inte tog så hårt som jag trodde, men har hela tiden haft en tanke på att hon kan ha träffat någon utan att säga något, kanske bara är så att det jag trodde klaffade bra med verkligheten eller något.
Konstigt nog så kan jag ärligt säga att jag mår inte ens illa av att tänka på att han kanske ligger och pumpar henne med en FB dase ens, kan va att jag vet att hon är en lögnare och har sina problem och att jag vet att det kommer visa sej.
Jag vill inte att hon ska komma krypandes tillbaka men jag vet att hon kommer göra det, jag har ingen som helst lust att höra av mej alls, nummret raderade jag ännu en gång när jag såg henne kära iväg.
Helst skumt hur allting kan ändras bara sådär....

Riktigt skönt höra. Kan du säga nu att du är på väg att komma över det ex och blicka framåt och inte bakåt? Samt att det var kärleken du var kär i inte personen?
Citera
2012-04-13, 22:04
Bannlyst
Citat:
Riktigt skönt höra. Kan du säga nu att du är på väg att komma över det ex och blicka framåt och inte bakåt? Samt att det var kärleken du var kär i inte personen?
Är nog inte på väg åt något håll ännu, men tar det som det kommer och ser kanske framåt.
Nja kärleken eller kanske det vi hade i början eller så, kan nog inte svara på det ännu.
Just nu är det ingen logik i någonting i vad som hänt eller vad hon har sagt, det är mycket blandat liksom både positiva saker och negativa saker... Ett bra kaos kan man säga..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in