Citat:
Ursprungligen postat av BobbyG
Ja det där med andra tjejer. Dejtar en lite nu och tror nästan jag tycker om henne...det är fan jävligt skrämmande, har ju precis nästan kommit över min gamla kärlekssorg. Men denna nya tjejen tar upp mycket av min tanketid..skrämmande alltså
Såra någon vill man ju inte men samtidigt så finns det ju aldrig några garantier för hur något går.
*edit*
Appropå, det jag känner att jag lärt mig mest av hela processen är att det är viktigt att inte fastna i sörjandet. Utan göra saker för att bryta rutinerna så man inte fastnar i ältandet för mycket...för mig iallafall.
Nä det finns ju inga garantier egentligen. Men jag vet hur dåligt jag har mått och därför vill jag nog inte göra nån annan ledsen.
Kul att det går bra för dig BobbyG, verkar som att det kanske är nåt bra på gång där? :-)
36-åringen jag dejtade lät jag rinna ut i sanden. Hon var trevlig men vi satt som två stela pinnar på bion vi var på. Kändes bara helt fel. Men det var nog ömsesidigt. Jag måste nog ha mer humor och skratt med på dejterna för att kunna slappna av.
Hur har du gått tillväga för att hon ska börja ta upp din tankeverksamhet? Bara umgåtts? Låtit det ta lite tid? Jag känner mig så jävla lost på den fronten. Jag vet ju att jag varken blev dödskär i förr-förra exet eller i förra exet. Som jag sagt tidigare, både dem två åkte på dissen av mig till en början, sista exet till och med innan vi ens träffats. Henne blev jag dock smått kär i ganska snabbt eftersom hon var så gudomligt vacker när jag träffade henne :-) Men ja, jag antar att man ska sluta vara feg och helt enkelt se till att dejta mkt, vara social och sen ta det lite chill och låta det bli som det blir. Det är väl personligheten som man blir kär i och som får en att stanna kvar och vilja ha mer.