Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Ibland när man sitter och tänker på detta så måste jag säga att det är nästan lite sjukt egentligen, vilket jävla spel allting är egentligen eller hur ?
Man ska visa sej stark fast man inte är det, man ska försöka se glad ut utåt sett, man ska vara den som inte bryr sej och ja fan vet allt... och allting är bara ett spel emot ens ex egentligen haha... förlåt om jag skrattar men tänk lite på det så kanske ni med drar på smilbanden
Jag menar inte att det är fel eller så men varför kunde det inte var så att " okey det är slut " och sen raderar man allt och känner sej inte sviken lämnad eller sårad eller vad det nu handlar, precis som om man blev dumpad av en person man inte tyckte om alls, man rycker på axlarna och tänker " Jahopp nästaaaa "
Man ska visa sej stark fast man inte är det, man ska försöka se glad ut utåt sett, man ska vara den som inte bryr sej och ja fan vet allt... och allting är bara ett spel emot ens ex egentligen haha... förlåt om jag skrattar men tänk lite på det så kanske ni med drar på smilbanden

Jag menar inte att det är fel eller så men varför kunde det inte var så att " okey det är slut " och sen raderar man allt och känner sej inte sviken lämnad eller sårad eller vad det nu handlar, precis som om man blev dumpad av en person man inte tyckte om alls, man rycker på axlarna och tänker " Jahopp nästaaaa "
Det är bara att spel om man har för avsikt att ha det som ett spel. Jag har använt clean-cut för att själv må bättre och det funkar fan riktigt bra när man slipper se och påminnas om sina ex.
Jag som inte bor i samma stad, inte längre har facebook, har skyddat nummer så hon inte kan kontakta mig då jag vet att hon tagit bort mitt nummer har ingen möjlighet att kolla upp henne och jag kan inte få några obehagliga påminnelser längre heller. Enda risken är ifall jag skulle ha mega-otur och träffa henne på stan i göteborg eller i stockholm och den risken är jäkligt liten.
Jag tror inte det är nödvändigt att spela glad hela tiden för det gör 0 nytta jämfört med den sanna lyckan som man kan känna när man glömmer bort det som hänt, viktigare är att man får chans att bearbeta det hela och komma till insikten att det faktiskt var något som gynnar dig. Det man dock måste ge intrycket av om man träffar sitt ex är att man inte vill ha dem längre, man måste tro på det själv också för att det ska vara troligt. Man kan inte styra sina känslor men man kan styra sina tankar.