Citat:
Ursprungligen postat av mackeeee
Hur mår du annars då?
Jadu vart ska man börja. Generellt så mår jag okej, var tvungen att lägga av med styrketräningen som var/är mitt störta intresse här i livet pga skadade ryggen i det militära och inte kunnat jobba lr så. Men hanterar det bra, saknar det men måste få bukt med mitt rygg problem. Sen är tankarna kring exet med mig minst ett par ggr varje timme.
Har inget behov av att kolla vad hon gör, eller bilder lr vad vad som bara att gillar inte den känslan att första förhållandet så skiter det sig så, även om allt i stort sett hängde på henne och jag vart en person jag aldrig varit förut. Som att man fått ig på ett prov, jag kommer alltid älska den tjejen men vill aldrig försöka något med henne, sålänge hon är den hon är så kommer hon aldrig kunna bli lycklig är jag rädd.
Men efter allting så har jag förändrat mig till det bättre, är knappt blyg längre, har slutat bry mig om vad folk tänker och blivit en mer lugn person. Har fått tjejer intresserade av mig men inget viljat ha dom, inte pga exet utan för jag vill ha bättre(Dessa krav va :P ) fått bättre kontakt med gamla vänner. Jag tar en dag i taget och försöker se det positiva även om dom mörka stunderna gör sig påminda.
Sammanfattat: Även om detta orsakade mig den värsta smärtan som jag någonsin upplevt så är du och redbullen bevis på att det bli bättre. Och det ger mig hopp och min ögon öppnas mer för framtiden!