2012-04-24, 23:06
Medlem
kupevarmares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lerdric
Haha, skapligt genomskinligt. Hon vill få din uppmärksamhet och din bekräftelse att du fortfarande vill ha henne. Visa henne lika mycket respekt som hon gjorde när hon dumpade dig. Låt henne leve i ovetskapen som kommer driva henne till halvt vansinne.

Redbullen [X]
Mackeeee [X]
Vi andra [/]
....dom bättre tiderna kommer!

[/] antar att det är jag. Jag vill vara en [X] snart också. Kan slå vad om att jag då på riktigt kan gå vidare i livet med vetskapen att hon tänker på mig.
Citera
2012-04-24, 23:07
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mackeeee
Ja det är precis det hon vill. Nästa gång funderar jag på att antingen inte svara eller svara typ: sluta skriv vill inte ha med dig att göra är kär i en annan eller nått Bättre tider kommer absolut

Svara inte, ge henne ingenting. Att du betraktar henne som ingenting kommer svida mera och du kommer gå med flaggan i topp. Att du är kär i en annan kommer hon märka av och det är bara omogen att strö salt i såret på henne, sjunk inte till hennes nivå. Även om hon har betett sig illa så kan man visa nån form av respekt.
Citera
2012-04-24, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kupevarmare
[/] antar att det är jag. Jag vill vara en [X] snart också. Kan slå vad om att jag då på riktigt kan gå vidare i livet med vetskapen att hon tänker på mig.

Tro mig hon tänker på dig. Förr eller senare kommer hon höra av sig om du ger fan i att höra av dig till henne bara.
Citera
2012-04-24, 23:09
Medlem
Citat:
Svara inte, ge henne ingenting. Att du betraktar henne som ingenting kommer svida mera och du kommer gå med flaggan i topp. Att du är kär i en annan kommer hon märka av och det är bara omogen att strö salt i såret på henne, sjunk inte till hennes nivå. Även om hon har betett sig illa så kan man visa nån form av respekt.

Möjligt att det är omoget men hon förtjänar fan ingen respekt : /. Men visst det är nog bättre att inte svara nu i fortsättningen.
Citera
2012-04-24, 23:10
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kupevarmare

Alla vi vill komma dit också och det gör vi. Kommer ihåg dagarna efter det tog slut, ville bara supa ner mig och nu i dagsläget mår jag fan så mycket bättre. Ett hat mot mitt ex och vill som många att mitt ex ska börja höra av sig men det tror jag inte händer och bryr mig inte om något. Det viktigaste är hur VI mår inte dom. Dags att sluta bry sig om exen och börja bry sig om en själv.
Citera
2012-04-24, 23:12
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Möjligt att det är omoget men hon förtjänar fan ingen respekt : /. Men visst det är nog bättre att inte svara nu i fortsättningen.

Svara inte och låt hennes tankar ta ut sin seger i ovissheten. Du är i ett sånt läge där du har övertaget, sumpa inte detta nu och fortsätt njut. Det är din sommar som kommer, lev ut ditt liv nu
Citera
2012-04-24, 23:12
Medlem
Citat:
Alla vi vill komma dit också och det gör vi. Kommer ihåg dagarna efter det tog slut, ville bara supa ner mig och nu i dagsläget mår jag fan så mycket bättre. Ett hat mot mitt ex och vill som många att mitt ex ska börja höra av sig men det tror jag inte händer och bryr mig inte om något. Det viktigaste är hur VI mår inte dom. Dags att sluta bry sig om exen och börja bry sig om en själv.

Tror hon kommer höra av sig till dig med. Hur längesedan var det det tog slut?
Citera
2012-04-24, 23:15
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Tror hon kommer höra av sig till dig med. Hur längesedan var det det tog slut?

I november men har tyvärr hört av mig 2ggr, ett sms och kollade läget, fick inget svar. Och ett mejl där jag skrev att jag bryr mig om henne och hon får hata mig, kalla med vad hon vill men att hon ska inse att folk bryr sig om henne osv och krävde inget svar på det och fick inget. Så på den punkten tror jag det är kört.
Citera
2012-04-24, 23:16
Medlem
Citat:
I november men har tyvärr hört av mig 2ggr, ett sms och kollade läget, fick inget svar. Och ett mejl där jag skrev att jag bryr mig om henne och hon får hata mig, kalla med vad hon vill men att hon ska inse att folk bryr sig om henne osv och krävde inget svar på det och fick inget. Så på den punkten tror jag det är kört.

Okej då verkar det som hon inte kommer göra det tyvär Det minsta hon kan göra är väll att kolla hur du mår tycker man ju..
Citera
2012-04-24, 23:18
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Okej då verkar det som hon inte kommer göra det tyvär Det minsta hon kan göra är väll att kolla hur du mår tycker man ju..

Ja men flickebarnet har en personlighets störning som talar emot det mesta. :/
Citera
2012-04-24, 23:41
Medlem
Citat:
Ja men flickebarnet har en personlighets störning som talar emot det mesta. :/

Hur mår du annars då?
Citera
2012-04-24, 23:54
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Hur mår du annars då?

Jadu vart ska man börja. Generellt så mår jag okej, var tvungen att lägga av med styrketräningen som var/är mitt störta intresse här i livet pga skadade ryggen i det militära och inte kunnat jobba lr så. Men hanterar det bra, saknar det men måste få bukt med mitt rygg problem. Sen är tankarna kring exet med mig minst ett par ggr varje timme.

Har inget behov av att kolla vad hon gör, eller bilder lr vad vad som bara att gillar inte den känslan att första förhållandet så skiter det sig så, även om allt i stort sett hängde på henne och jag vart en person jag aldrig varit förut. Som att man fått ig på ett prov, jag kommer alltid älska den tjejen men vill aldrig försöka något med henne, sålänge hon är den hon är så kommer hon aldrig kunna bli lycklig är jag rädd.

Men efter allting så har jag förändrat mig till det bättre, är knappt blyg längre, har slutat bry mig om vad folk tänker och blivit en mer lugn person. Har fått tjejer intresserade av mig men inget viljat ha dom, inte pga exet utan för jag vill ha bättre(Dessa krav va :P ) fått bättre kontakt med gamla vänner. Jag tar en dag i taget och försöker se det positiva även om dom mörka stunderna gör sig påminda.

Sammanfattat: Även om detta orsakade mig den värsta smärtan som jag någonsin upplevt så är du och redbullen bevis på att det bli bättre. Och det ger mig hopp och min ögon öppnas mer för framtiden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in