Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Ja jag tror som du, hon är arg på sej själv och ser sitt beslut som ett "misstag" eller nått och känner att hon verkligen håller på att förlora dej nu, eller att hon kanske inser helt hur dåligt du egentligen mår och det får henne att må dåligt också.
Men om vi säger såhär, försök att inte bry dej om det hon sa eller skrev så mycket, hon gjorde det i ren panik, frustration, illska men hon har sej själv att skylla egentligen, känner igen mej själv i det du beskriver, dock skrev jag inget sånt men jag skrev alltid något till mitt ex när nån sak hände, och jag ångrade mej i samma sekund efteråt med för man vet att an gör fel.
Tro mej idag mår hon 100ggr sämre än du, men hon kan faktiskt få känna på det lite tycker jag, jag vet att du inte vill henne något illa för det vill man sällan, men bit ihop och vänta på en ursäkt för du kommer säkerligen få en, och när du får en får du avgöra om du vill prata med henne om det som hänt eller om du vill skita i henne helt... det kan bara du avgöra men vi stöttar dej oavsett vad du bestämmer dej för
Vi träffades innan och pratade om det. Så jävla dumt. Började darra när jag var med henne pga känslorna. Hon bad om ursäkt och sa att hon skrev så för hon mådde så jävla dåligt..
Vi pratade om allt. Hon sa att hon saknar mig men hon brukar inte tänka på mig så mycket på dagarna men att hon gråter varje kväll när hon ska sova. Hon tvekar det var därför hon gjorde slut. För det funkar inte att vara tillsammans med någon som tvekar..
Har kommit fram att hon vart ledsen och blivit tröstad av en kille och dom hade hållt om varandra. Hon hade gett honom en puss på munnen men hade brytit ihop efter det pga hon blev ledsen. Hon sa "det var ju bara en puss" och sa att hon inte skulle göra om det och hon gjorde det för att hon trodde det skulle vara lättare att komma över mig.. :s nu är det de enda jag tänker på. Hon säger att hon fortfarande älskar mig..Fattar ingenting just nu.. Jag skulle inte kunna pussa en annan tjej nu..
En del av mig vill ha tillbaka henne men efter detta vet ja inte längre..
Vi hade alltid så roligt tillsammans.. Det sa hon själv att hon tror inte att hon kommer hitta någon som hon skulle ha lika roligt med som med mig ..
Aja nu har vi brytit iaf. Tänker inte se på när hon håller på med andra killar. Hoppas nästan hon träffar någon och blir dumpad och inse vad hon förlorat. Tänker inte ta tillbaka henne om hon haft andra killar emellan dock.. ..
Men känns inte så mycket just nu.. Vet inte varför.
Dock har jag jävligt svårt att sluta tänka på henne..