Citat:
Ursprungligen postat av Simpleasthat
Jo jag hade jättetrevligt med mina vänner och blev lagom full. Bra tänkte jag för då kommer jag äntligen kunna sova, men sen på vägen hem slutar det bara med att jag tänker på honom och ligger och grinar resten av natten.
Förstår precis vad du menar, man mår så bra när man är tillsammans med den personen, han gör mig verkligen glad och det är så jävla jobbigt att han inte ens vill vara en del av mitt liv längre, han bryr sig verkligen inte ett skit. Önskar bara att han kunde höra av sig och åtminstone fråga hur det är med mig, men han är så jäkla kall. Egentligen borde jag aldrig mer vilja ha att göra med den här personen efter vad han gjort mot mig, men kan inte hjälpa det. Det enda jag vill är att ha honom tillbaka.
Du hade iaf en liten stund där du hade kul och det kändes skönt, bara att få uppleva det när det är väldigt tungt är skönt, ja tyvärr när man är full så blir man oftast eller jag blir iaf sentimental och man blir ledsen och mins och saknar, men det går över framöver.
Nej det är väldigt jobbigt när man inte hör något alls, jag var den som bröt med mitt ex och ja jag ångrar väl mej en del så, och hon har aldrig hört av sej till mej sen det tog slut, hon tyckte iofs också att det är jobbigt och hon har hon säkert varit rätt för att jag ska dra upp gammalt och börja tjata igen, så är det inte det han är rädd för tror du och det är det som gör att han inte hör av sej kanske?.
Citat:
Och igår var det flera killar som kom fram och raggade och berätta hur söt man är, men det känns typ som ett hån mot en snarare än kul. När det är så pass många killar som är intresserade av mig, varför kan han inte vara det längre? Har så otroligt svårt för att bli kär och sen när jag äntligen blir det och allt känns underbart blir man brutalt dumpad. Fyfan för all jävla kärlek.
Suck. Ännu en dag att försöka härda ut utan honom. Hur känns det idag Redbullen?
Det är lite svårt att ta till sej komplimanger ibland, det finns flertalet tjejer som sagt att man ser bra ut när man är ute och frågar efter nummer och allt men just då var det som man ville fly, man ville inte veta av det dom sa för man var så inne i exet.
men det kommer också bli bättre det vet jag, nästa gång kanske du blir glad och tar till dej komplimangerna lite mer och då ska du se att det ger dej en liten extra boost.
Jadu gårdagen var inte rolig alls, hade planerat att sitta hemma men en kompis frågade om jag ville med ut så jag tänkte att det är bättre att komma ut och träffa folk än att sitta hemma, så kvällen blev helt klart trevlig där vi satt och pratade och skojade.
Idag känns det tungt, jag har ett stort "problem" som jag måste lösa antingen idag eller i morgon och det ser väldigt mörkt ut, men vi får väl se, man kan inte göra mer än sitt bästa...