2012-03-10, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lerdric
Det låter väldigt konstigt att uttrycka sig så. Gjorde du något dumt ex höll på men någon tjej?

jo.. ne alltså gick inte ens till krogen
Citera
2012-03-10, 10:01
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyftstolpe
jo.. ne alltså gick inte ens till krogen

Okej, kan ju vara så att hon fått för sig att du kanske följde med en brud hem. Lr kan din kompis har formulerat sig fel att han sa" lämna honom ifred, han vill inte veta av dig" och då vart hon sur. Hon letade efter dig på krogen och ringt dig 20 ggr och sen blir hon förbannad och vill inte veta av dig. Snefylla kanske :/

Ligg lågt och vänta och se. Eftersom du inte har gjort några fel så är det hon som ska göra första steget om att be om ursäkt.
Citera
2012-03-10, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Gött hoppas du får en bra kväll det är du värd!!
Själv blir det att sitta hemma, har en liten tung kväll och saknaden efter henne är enorm, kanske inte som flickvän bara mer att få vara med henne, jag mår bra av att vara med henne och kunna skratta diskutera och jävlas med varandra, men tyvärr är dom dagarna förbi tråkigt nog, finns mycket man ångrar att man inte sagt och gjort och som bränt mina chanser och det gör mej ibland galen.
Kan ju hoppas att vi kan ses i framtiden iaf och bli goda vänner, hon är en underbar människa... Så för mej är det min förlust, iaf idag :/ ....

Har en sak som kommer upp i huvudet varje dag och som plågar mej, det är att man önskade att hon känner och tänker som jag gör ibland att man tänker " ähh vafan skit i vad som hänt och vad som är sagt, jag tycker om henne/honom och vill försöka en gång till och se " .... Den skiten tänker iaf jag på hela tiden...
Det sjuka är att det var lättare att bryta helt med min egna pappa än med mitt ex, hur sjukt är inte det ??

Jo jag hade jättetrevligt med mina vänner och blev lagom full. Bra tänkte jag för då kommer jag äntligen kunna sova, men sen på vägen hem slutar det bara med att jag tänker på honom och ligger och grinar resten av natten.
Förstår precis vad du menar, man mår så bra när man är tillsammans med den personen, han gör mig verkligen glad och det är så jävla jobbigt att han inte ens vill vara en del av mitt liv längre, han bryr sig verkligen inte ett skit. Önskar bara att han kunde höra av sig och åtminstone fråga hur det är med mig, men han är så jäkla kall. Egentligen borde jag aldrig mer vilja ha att göra med den här personen efter vad han gjort mot mig, men kan inte hjälpa det. Det enda jag vill är att ha honom tillbaka.

Och igår var det flera killar som kom fram och raggade och berätta hur söt man är, men det känns typ som ett hån mot en snarare än kul. När det är så pass många killar som är intresserade av mig, varför kan han inte vara det längre? Har så otroligt svårt för att bli kär och sen när jag äntligen blir det och allt känns underbart blir man brutalt dumpad. Fyfan för all jävla kärlek.

Suck. Ännu en dag att försöka härda ut utan honom. Hur känns det idag Redbullen?
Citera
2012-03-10, 10:32
Medlem
Citat:
Okej, kan ju vara så att hon fått för sig att du kanske följde med en brud hem. Lr kan din kompis har formulerat sig fel att han sa" lämna honom ifred, han vill inte veta av dig" och då vart hon sur. Hon letade efter dig på krogen och ringt dig 20 ggr och sen blir hon förbannad och vill inte veta av dig. Snefylla kanske :/

Ligg lågt och vänta och se. Eftersom du inte har gjort några fel så är det hon som ska göra första steget om att be om ursäkt.

Ja jag ska inte höra av mig mer nu.. nu känns det ju aldrig som det kommer bli bra igen iaf..
Citera
2012-03-10, 10:37
Medlem
Lerdrics avatar
Citat:
Ja jag ska inte höra av mig mer nu.. nu känns det ju aldrig som det kommer bli bra igen iaf..

Känner igen mig lite faktiskt. Det sista mitt ex smsade var: Lämna mig ifred, gå vidare med dig själv. Låt mig vara. m.m fasten jag gjorde allting rätt så. Men i nuläget så stör jag mig inte på det.
Citera
2012-03-10, 11:00
Avslutad
Var ute igår med ett par polare och drack öl och vad händer? Jo exet kliver in med sin nya på stället som hon också vet är mitt stam hak.

Ett väldigt kyligt hej fick man. När dom sedan gick sa hon inte ens hej då.

Vad bevisar det? Jo att clean cut fungerar och är det enda rätta. Det kändes inte ett dugg utan under tiden hon var där så raggade jag upp en annan i stället

Är man kung eller är man

Nä hon sjönk så in i helvete i mina ögon och jag hoppas hon har det riktigt jävligt faktiskt om det vore halt ute fortfarande skulle jag önska att hon halkade och bröt benet. (Får man det). Skit samma idag är det årets första grill fest som gäller så det är nya bollar nya insatser.

Ha det bra där ute var ni än är.
Citera
2012-03-10, 11:55
Medlem
Citat:
Känner igen mig lite faktiskt. Det sista mitt ex smsade var: Lämna mig ifred, gå vidare med dig själv. Låt mig vara. m.m fasten jag gjorde allting rätt så. Men i nuläget så stör jag mig inte på det.

Känns så jävla konstigt att hon sa att hon älskade mig förra veckan bara och nu hatar hon mig och kallar mig jävla idiot. undrar om hon menade det.. Hon sjönk lite i mina ögon nu

Men vill ändå ha tillbaka henne ..
Citera
2012-03-10, 12:20
Bannlyst
Citat:
Okej det gick inte som jag tänkte mig..
blev för full så drog hem istället..

Hon hade varit på krogen och frågat efter mig. Sen hade en kompis sagt "varför kan du inte bara släppa honom och låta honom va, han mår dåligt" då hade hon börjat gråta och blivit arg och dragit hem..

efter detta skrev hon ett sms "hatar dig vill aldrig nånsin ha nått mer att göra med dig"

på facebook har hon skrivit som meddelande "jävla idiot" och tagit bort mig som vän.. efter hon skickat smset hade hon ringt mig 20 ggr men mobilen var på ljudlös så såg inte..

vad ska jag göra ? ska jag ringa upp henne.. mår ännu sämre nu.. varför gör hon såhär tror ni ? jag har fan inte gjort nått.. HELVETE

Vill inte att "jävla idiot" ska vara det sista jag hör från henne..

Jävlar vilken reaktion alltså?!
Jag har nog missat men var det du eller hon som gjorde slut?

Men som Lerdric säger ska du ligga lågt och vänta på en ursäkt..
Citera
2012-03-10, 12:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Simpleasthat
Jo jag hade jättetrevligt med mina vänner och blev lagom full. Bra tänkte jag för då kommer jag äntligen kunna sova, men sen på vägen hem slutar det bara med att jag tänker på honom och ligger och grinar resten av natten.
Förstår precis vad du menar, man mår så bra när man är tillsammans med den personen, han gör mig verkligen glad och det är så jävla jobbigt att han inte ens vill vara en del av mitt liv längre, han bryr sig verkligen inte ett skit. Önskar bara att han kunde höra av sig och åtminstone fråga hur det är med mig, men han är så jäkla kall. Egentligen borde jag aldrig mer vilja ha att göra med den här personen efter vad han gjort mot mig, men kan inte hjälpa det. Det enda jag vill är att ha honom tillbaka.
Du hade iaf en liten stund där du hade kul och det kändes skönt, bara att få uppleva det när det är väldigt tungt är skönt, ja tyvärr när man är full så blir man oftast eller jag blir iaf sentimental och man blir ledsen och mins och saknar, men det går över framöver.
Nej det är väldigt jobbigt när man inte hör något alls, jag var den som bröt med mitt ex och ja jag ångrar väl mej en del så, och hon har aldrig hört av sej till mej sen det tog slut, hon tyckte iofs också att det är jobbigt och hon har hon säkert varit rätt för att jag ska dra upp gammalt och börja tjata igen, så är det inte det han är rädd för tror du och det är det som gör att han inte hör av sej kanske?.

Citat:
Och igår var det flera killar som kom fram och raggade och berätta hur söt man är, men det känns typ som ett hån mot en snarare än kul. När det är så pass många killar som är intresserade av mig, varför kan han inte vara det längre? Har så otroligt svårt för att bli kär och sen när jag äntligen blir det och allt känns underbart blir man brutalt dumpad. Fyfan för all jävla kärlek.

Suck. Ännu en dag att försöka härda ut utan honom. Hur känns det idag Redbullen?
Det är lite svårt att ta till sej komplimanger ibland, det finns flertalet tjejer som sagt att man ser bra ut när man är ute och frågar efter nummer och allt men just då var det som man ville fly, man ville inte veta av det dom sa för man var så inne i exet.
men det kommer också bli bättre det vet jag, nästa gång kanske du blir glad och tar till dej komplimangerna lite mer och då ska du se att det ger dej en liten extra boost.

Jadu gårdagen var inte rolig alls, hade planerat att sitta hemma men en kompis frågade om jag ville med ut så jag tänkte att det är bättre att komma ut och träffa folk än att sitta hemma, så kvällen blev helt klart trevlig där vi satt och pratade och skojade.
Idag känns det tungt, jag har ett stort "problem" som jag måste lösa antingen idag eller i morgon och det ser väldigt mörkt ut, men vi får väl se, man kan inte göra mer än sitt bästa...
Citera
2012-03-10, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redbullen
Jävlar vilken reaktion alltså?!
Jag har nog missat men var det du eller hon som gjorde slut?

Men som Lerdric säger ska du ligga lågt och vänta på en ursäkt..

Jag vet. Min kompis hade sagt "seriöst låt honom vara" när hon frågade efter mig på krogen. Då hade hon börjat gråta och blivit asförbannad och kastat sin dricka och gått .

Det var hon som gjorde slut då hon tvekade på oss.

Tror hon var arg på sig själv och la över det på mig men vet inte..

Jag har ju inte ens sagt nånting till henne på typ en vecka så hon har ju ingen anledning att hålla på som hon gör.
Citera
2012-03-10, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StyleAeon
Var ute igår med ett par polare och drack öl och vad händer? Jo exet kliver in med sin nya på stället som hon också vet är mitt stam hak.

Ett väldigt kyligt hej fick man. När dom sedan gick sa hon inte ens hej då.

Vad bevisar det? Jo att clean cut fungerar och är det enda rätta. Det kändes inte ett dugg utan under tiden hon var där så raggade jag upp en annan i stället

Är man kung eller är man

Nä hon sjönk så in i helvete i mina ögon och jag hoppas hon har det riktigt jävligt faktiskt om det vore halt ute fortfarande skulle jag önska att hon halkade och bröt benet. (Får man det). Skit samma idag är det årets första grill fest som gäller så det är nya bollar nya insatser.

Ha det bra där ute var ni än är.

Hehe du är stark du måste jag erkänna, du har inte lust att skicka över lite jävlar anammar till mej?.
Lite kung är du nog...

Jag bröt ju med som du vet men, det gick ju sådär, hände ju en sak förra helgen som fick mej att bli orolig så jag hörde av mej men fick dock inget svar.

Ibland när man sitter och tänker på detta så måste jag säga att det är nästan lite sjukt egentligen, vilket jävla spel allting är egentligen eller hur ?
Man ska visa sej stark fast man inte är det, man ska försöka se glad ut utåt sett, man ska vara den som inte bryr sej och ja fan vet allt... och allting är bara ett spel emot ens ex egentligen haha... förlåt om jag skrattar men tänk lite på det så kanske ni med drar på smilbanden
Jag menar inte att det är fel eller så men varför kunde det inte var så att " okey det är slut " och sen raderar man allt och känner sej inte sviken lämnad eller sårad eller vad det nu handlar, precis som om man blev dumpad av en person man inte tyckte om alls, man rycker på axlarna och tänker " Jahopp nästaaaa "
Citera
2012-03-10, 12:36
Bannlyst
Citat:
Jag vet. Min kompis hade sagt "seriöst låt honom vara" när hon frågade efter mig på krogen. Då hade hon börjat gråta och blivit asförbannad och kastat sin dricka och gått .

Det var hon som gjorde slut då hon tvekade på oss.

Tror hon var arg på sig själv och la över det på mig men vet inte..

Jag har ju inte ens sagt nånting till henne på typ en vecka så hon har ju ingen anledning att hålla på som hon gör.
Ja jag tror som du, hon är arg på sej själv och ser sitt beslut som ett "misstag" eller nått och känner att hon verkligen håller på att förlora dej nu, eller att hon kanske inser helt hur dåligt du egentligen mår och det får henne att må dåligt också.
Men om vi säger såhär, försök att inte bry dej om det hon sa eller skrev så mycket, hon gjorde det i ren panik, frustration, illska men hon har sej själv att skylla egentligen, känner igen mej själv i det du beskriver, dock skrev jag inget sånt men jag skrev alltid något till mitt ex när nån sak hände, och jag ångrade mej i samma sekund efteråt med för man vet att an gör fel.
Tro mej idag mår hon 100ggr sämre än du, men hon kan faktiskt få känna på det lite tycker jag, jag vet att du inte vill henne något illa för det vill man sällan, men bit ihop och vänta på en ursäkt för du kommer säkerligen få en, och när du får en får du avgöra om du vill prata med henne om det som hänt eller om du vill skita i henne helt... det kan bara du avgöra men vi stöttar dej oavsett vad du bestämmer dej för
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in