Citat:
Ursprungligen postat av
ksv
Äntligen någon som tar tag i det där ofoget med chemtrails. Det var på tiden!
https://x.com/Shayan86/status/1828264438559838443
Då har han och göra, för spelar ingen roll vad han gör så kommer vattenångan bildas vid rätt förutsättningar oavsett
Citat:
Ursprungligen postat av
Överste-Rövhål
En konspirationsteoretiker vars farbror blev skjuten som president.
Okey?
Vad har det med och göra att de valt en värdelös för HHS?
Undrar då det är det mest ointressanta på jorden.
Citat:
Ursprungligen postat av
VVVictor
Stefan Löfven din messias är riktigt god vän med Kennedy.
Nu är det konspirations dåren robban ämnet är om.
Men det är lugnt, jag förstår du inser också hur sjukligt tokigt det är
Citat:
Ursprungligen postat av
Traden
Lägg ner ditt
copiumrökande. Det amerikanska folket har valt en Führer som uppenbarligen gör sitt jobb.
Jag kan försäkra dig om att du kommer få äta dina
brödskivor med rapsolja, fortsätta med dina statiner och trycka ännu fler boosters

Gör sitt jobb?
Och välja en som inte kan sitt jobb, detta är vad man kallar för ANTI-kompetens.
Citat:
Ursprungligen postat av
herrmojd51
Han kan ju börja med att ta bort all den skitmat som finns i usa, inte ens deras bröd är hälsosamt.
Sen kan han göra så folk börjar röra sig mer och inte tar bilen överallt.
NÄ, de kommer inte ge sig på det alls är min direkt gissning, och pga alla dessa kemikalier är stora företag.
Och dom kommer de istället mjölka pengar av för sin egen plånbok.
SÅ all skitmat är där för att stanna, skulle inte förvåna mig om de lättar på reglerna och så de kan skapa mer skitmat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Overmind
Detta skall bli jäkligt intressant att följa! Media utmålar han som vaccinkonspiratör men han har bara anklagat covidvaccinet.
SÅ du tror det stannar där?
Nja, inget jag tror, men men, vi får se.
Men det kommer bli en väldigt konstig situation för robban och hur han inte längre kan gasta, utan måste agera för inte se korkad ut.(Men såklart han såg korkad ut innan med med dom tokigheterna som kom ur den munnen.)
Citat:
Ursprungligen postat av
GiatarrNenne
Big Pharma kommer att gå i konkurs.
Kommer inte ske alls, och vad som kommer ske lååååång före är att människor börjar dö i högre takt och om mediciner hindras.
Eller vaccinationer på småbarn, då kommer dom få se flera svåra sjukdomar svepa över landet.
Men vi får se hur långt hjärnmasken går först.