[quote]
Ja, det gör jag. Oftast märker jag av det hos personerna i fråga. Det är viktigt att veta. Jag vet att mitt skådespel fungerar, men det är naturligtvis inte alla som tycker om en för det.
Citat:
Ursprungligen postat av a.einstein
Söker du gärna bekräftelse från folk att dem tycker om dig, som en bekräftelse för dig själv att ditt skådespel fungerar?
Ja, det gör jag. Oftast märker jag av det hos personerna i fråga. Det är viktigt att veta. Jag vet att mitt skådespel fungerar, men det är naturligtvis inte alla som tycker om en för det.
Citat:
Det är ganska blandat. Jag har inget behov av att bara vara social egentligen så jag ringer aldrig och frågar någon om de vill fika såvida jag inte behöver ha kontakt med dem ang. vad det nu kan röra sig om. Det är faktiskt ganska knepigt ibland, att få det att kännas som att man inte träffas på mina villkor, vilket det egentligen uteslutande är.
Hör dina "bekanta" av sig till dig, eller är det uteslutande du som hör av dig?
Citat:
Ja jag har tagit och tar ibland droger. Amfetamin och kokain gillar jag, det gör mig något mer spontan i mina konversationer med folk, jag slipper tvinga fram det på samma sätt. Vad gäller vidgandet av min syn och erfarenheter så tycker jag MDMA och extacy varit intressant. Cannabis använder jag för att slappna av. Benzo har jag testat också flera gånger, men eftersom jag inte har någon ångest tycker jag deras avslappnande effekter varit ganska meningslösa.
Har du tagit droger? I såfall, gillade du det? Och om inte, tror du att någon form av drog kan öppna upp ditt medvetande för bredare och större känslor?