Har du några erfarenheter av narkotika?
Citat:
Ursprungligen postat av premeditation
Människor äcklar mig generellt. Det kan vara allt från deras utseende eller hur de talar eller tänker. Men även små till synes meningslösa detaljer hos personer kan få mig att oprovocerat känna rent och skärt hat gentemot dem.
Skulle du kunna utveckla det där. Gärna försöka komma på vad det är som kan ge dig detta oprovocerade hatet. Jag kan ibland uppfatta mig som en person som psykopater hatar och stör sig på något otroligt.. Försökt klura ut varför men finner det svårt. Har varit väldigt impulsiv och känslosam i mitt liv, kanske kan det vara det? Jag skulle nog kunna ha anses ha varit väldigt lätt att manipulera när jag var yngre.
Blev dock medveten om psykopati och diagnoser i ganska tidigt ålder och har alltid tyckt att jag har varit duktig på att se en psykopat, eftersom han/hon ofta hatar mig ganska snabbt och ofta "fuckar" med mig psykiskt. Min teori är att jag och psykopater ligger längst ut i spektrumet, på varsin sida. Den naiva, impulsiva, äkta och kärleksfulla mot den iskalla, beräknande, manipulativa skådespelaren. Dina största svårigheter, att leva intimt och i relation, är mina starka sidor. Är dock avundsjuk på många av psykopaternas egenskaper, känner du avundsjuka inför kärlek? Eller tror du inte att det existerar?
Är dock otroligt fascinerande av psykopati överlag och skulle hellre vilja vara psykopatens verktyg än hat-objekt ( i vissa situationer). Skulle eventuellt kunna hjälpa mig i karriären... Något tips för någon som behöver "flörta" med psykopatchefen?