[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av Sherekhan
Hmmm... intressant, några frågor.
Hur ser du på mörker, brukar du vara ute och vandra på natten och hur känner du dig då?
Jag har inga problem med mörker, brukar ofta promenera i skogen på kvällarna för att rensa huvudet och tänka. Jag har inte reflekterat över detta, jag antar att din fråga är om jag tycker det är obehagligt med mörker? Nej det tycker jag inte.
Citat:
Har du något speciellt livsmål? Vad?
Nej, inga livsmål egentligen. Tanken på familj eller karriär är inte intressant för mig.
Citat:
Hur var din barndom? Barn är rent generellt elaka eftersom dom inte förstår, var du värre eller var du utsatt?
Fysiskt elak var jag inte, men verbalt och tillvägagångssätt för att få som jag ville slutade ibland i att andra barn började gråta eller ville slåss. Mina föräldrar har berättat att fröknarna på dagis tyckte att jag manipulerade och lurade andra barn för att få med dem på vad jag nu ville göra. Men de menade då på (till mina föräldrar naturlgtvis) att detta var positivt tecken på att jag var intelligent.
Jag har aldrig varit utsatt under min uppväxt, ingen har satt sig på mig. Vid de tillfällen det behövts har jag brukat våld när jag inte sett någon annan utväg.
Citat:
Vad känner du att du får ut av den här tråden?
Dels intresserar det mig vilka frågor jag får, vad ni prioriterar i era frågeställningar. Dvs, om frågorna är förutsägbara eller faktiskt konstruktiva och intressanta.
Det jag mest får ut av det är att jag kan skriva av mig lite, då jag till och från är ganska mentalt utmattad av att spela teater hela tiden.
Citat:
Kan du ge den exakta medicinska termen som finns på ditt papper?
Jag lämnar ingen information här som har någon direkt anknytning till mitt riktiga liv i form av exakta referenser. Jag kanske kan svara på din fråga, men får be dig att utveckla exakt vad det är du är intresserad av att veta. Jag tänker naturligtvis inte lägga upp hela min utredning till er beskådan här på facebook. Mycket i den anser jag själv inte stämma.
Citat:
Den sista och viktigaste frågan, jag vill att du tömmer ditt sinne och tänker på en öken. När du har bilden klar i huvudet vill jag att du tänker dig en kub i den här öknen, beskriv sedan den här kuben till mig. Hur liten den är, färger, om den flyter/svävar/står fast. Ja allt.
Jag känner dessvärre till frågan och har fått den tidigare så ett nytt svar skulle färgas av vetskapen. Jag vill minnas att jag vid första gången jag fick frågan svarade att den var grå, stod på högkant (med ett hörn ner och ett upp, som man lägger en tärning mellan två fingrar när man skall snurra på den) och roterade av sig själv. Jag såg scenariot som en bild i mitt huvud, kuben utgjorde kanske en tredjedel av bilden och var centrerad.