2012-09-10, 03:50
Medlem
Du börjar texten med att ursäkta dig, du uppvisar även tecken på ånger flera gånger i din text mm.

Antingen är du fel diagnostiserad eller så ljuger du.

Ta det lungt.
Citera
2012-09-10, 03:51
Medlem
Du börjar texten med att ursäkta dig, du uppvisar även tecken på ånger flera gånger i din text och en avsaknad av att passa in i samhället mm.

Antingen är du fel diagnostiserad eller så ljuger du.

Ta det lungt.
Citera
2012-09-10, 03:58
Medlem
Twoswordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av premeditation
Text

Jag saxar lite information ifran Wikipedia da sidan hyggligt aterger de allmanna kraven.
Under del A, vilka uppfyller du som en del av diagnosen?
Under del C; du skrev att du hade en vanlig uppvaxt, sa vad skedde under denna delen som gjorde att en psykiatriker bestamde att du uppfyllde kraven?

Du skriver aven att psykiatrikern ansag att diagnosen "kunde förvärra [min] narcissism." Har undrar jag vilka delar du uppfyller for den diagnosen?
Citera
2012-09-10, 07:41
Medlem
Om du nu är Psykopat och Narcissist så har jag en fråga.

Jag pluggar i Kina och har en kille i klassen från Iran som jag misstänker start är psykopat och narcissist. Han hotar och blir överdrivet arg och läskig av minsta sak (Saker som vanliga människor inte ens lyfter ögonbrynet av kan han bli helt vansinnig)

Jag undrar, för att han är inte dum, men är han rädd för att göra något mot mig då han troligtvis kommer få ett saftigt straff i Kina. Eller kan hans ilska väga tyngre och skita i konsekvenserna?

Har du ett koncept av rätt och fel på det sättet och är rädd för att åka in i fängelse?
Citera
2012-09-10, 08:19
Medlem
Undrar också varför du ursäktar dig, och varför vill du ge oss chansen att fråga dig saker, som inte ger dig nånting? är inte den här tråden helt meningslös?
Citera
2012-09-10, 09:14
Medlem
Choegoups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulsomsatan
Undrar också varför du ursäktar dig, och varför vill du ge oss chansen att fråga dig saker, som inte ger dig nånting? är inte den här tråden helt meningslös?

Allt är meningslöst och Flashback ger en stunds underhållning på resan mot döden.
Senast redigerad av Choegoup 2012-09-10 kl. 09:16.
Citera
2012-09-10, 09:32
Medlem
Airwolfs avatar
Har du verkligen rätt diagnos? När t.o.m en sådan erfaren psykolog tycker du är ovanlig på flera sätt.

Det är min erfarenhet av en psykopat i verkliga livet samt stora mängder litteratur i ämnet att en psykopat per definition inte kan förstå sin egen störning. De känner att de inte passar in, att något skiljer dem från människor i sin omgivning. Men istället för att fatta att felet ligger hos dem själva, tror de att det är fel på hela världen. De ställer psykiska diagnoser på sina närmaste, osv. Allt för att bevisa att det är endast de själva som är normal.

En psykopat skulle aldrig göra som du, gå till en psykolog och skriva ett förvånansvärt insiktsfullt inlägg här.

Någon slags störning verkar du ha, efter vad du beskriver. Men kanske du borde uppsöka andra psykologer. Det finns aspergers och autism som också kan ge de symptom du beskriver
Citera
2012-09-10, 09:39
Medlem
Snides avatar
Jag skämde ut och förolämpade en psykopat inför hans vänner. Han blev skogstokig men kunde inte göra något just då. Vad kan jag räkna med för följder?
Citera
2012-09-10, 09:41
Medlem
Låter snarare som att du är stolt över din diagnos, att du känner dig speciell, och därför gjort denna tråd. Egentligen verkar du bara vara en normal person som har svårt för människor...
Det är extremt motsägelsefullt att göra en "fråga mig vad ni vill"-tråd om man nu är psykopat och inte har någon slags empati.
Citera
2012-09-10, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwolf
Någon slags störning verkar du ha, efter vad du beskriver. Men kanske du borde uppsöka andra psykologer. Det finns aspergers och autism som också kan ge de symptom du beskriver
Det känns väl lite bättre att se sig själv som Hannibal Lecter istället för Rainman...
Citera
2012-09-10, 11:45
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av five.
Låter snarare som att du är stolt över din diagnos, att du känner dig speciell, och därför gjort denna tråd. Egentligen verkar du bara vara en normal person som har svårt för människor...
Det är extremt motsägelsefullt att göra en "fråga mig vad ni vill"-tråd om man nu är psykopat och inte har någon slags empati.

No shit.
Hej, jag har lästnågra Bret easton ellis böcker och vill berätta hur jag skulle vilja vara -egentligen.
Eftersom TS är besatt av att betona hur lite han gör för andra, VARFÖR gör han då denna tråd? Den kan endast hjälpa oss. Bekräftelse får han ju genom att vara en Svensk Patrick Bateman så varför?

Fucking bollocks.
Citera
2012-09-10, 11:57
Medlem
För mig känns det som du har sökt denna diagnos(er) för att tillfredsställa din undran över att du är annorlunda gentemot det samhälle du har växt upp i?

Jag var i ett liknande scenario under mitt liv då jag uppfattade, och delvis gör fortfarande, människor på ett visst sätt. Får ta en mer noggrann titt senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in