2024-12-21, 15:08
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwagger
Det finns klipp från övervakningskameror från en bensinmack vad som träffade Pentagon o inte Fan var det en Boeing iallafall 😃
Kameran ifråga tog 1 bild per sekund i låg upplösning - hur kan du säga att det inte är en Boeing på bilderna? Och hur förklarar du vrakdelarna och liken som vissa ännu satt fastspända i flygplansstolar?
Citera
2024-12-21, 16:03
Medlem
MrSwaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Kameran ifråga tog 1 bild per sekund i låg upplösning - hur kan du säga att det inte är en Boeing på bilderna? Och hur förklarar du vrakdelarna och liken som vissa ännu satt fastspända i flygplansstolar?
Det fanns ju inga vrakdelarna. Lite det dom gjorde det hela suspekt från början. Finns foton där cia går runt o plockar smådelar där det borde varit ett stort vrak
Citera
2024-12-21, 17:22
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Det fanns ju inga vrakdelarna. Lite det dom gjorde det hela suspekt från början. Finns foton där cia går runt o plockar smådelar där det borde varit ett stort vrak

Ehh jo det fanns både vrakdelar i form av inredning, brända lik och exteriöra delar som motorer och delar av flygplanskroppen - det har länkats många gånger här i trådarna. Tro inte på allt trams du läser på konspirationssiter.
Senast redigerad av SnakePlisssken 2024-12-21 kl. 17:27.
Citera
2024-12-22, 16:08
Avslutad
Citat:
Det finns klipp från övervakningskameror från en bensinmack vad som träffade Pentagon o inte Fan var det en Boeing iallafall 😃
Japp har sett och instämmer helt
Citera
2024-12-22, 17:39
Medlem
withnonam3s avatar
Citat:
Ehh jo det fanns både vrakdelar i form av inredning, brända lik och exteriöra delar som motorer och delar av flygplanskroppen - det har länkats många gånger här i trådarna. Tro inte på allt trams du läser på konspirationssiter.

och dom bilderna är från vrakdelar fotade på plats där man kan bekräfta både plats och vrakdelar?
Citera
2024-12-22, 18:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
och dom bilderna är från vrakdelar fotade på plats där man kan bekräfta både plats och vrakdelar?
Hur menar du? Men ja, givetvis är de fotade på plats.
Citera
2024-12-22, 21:03
Medlem
withnonam3s avatar
Citat:
Hur menar du? Men ja, givetvis är de fotade på plats.

Det jag sett hittils är inget att hänga i julgranen
Citera
2024-12-22, 21:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
Det jag sett hittils är inget att hänga i julgranen

Delar av flygplanet, en motor som krossar hela byggnaden och lik ännu fastspända i flygplansstolar duger alltså inte?
Så vad är du ute efter för att bli nöjd?
Citera
2024-12-22, 21:39
Bannlyst
Citat:
Vet du någon annan så stor byggnad som brunnit lika länge utan brandbekämpning som
INTE rasat?
Eller fantiserar du bara?
jag är själv en skeptiker till 911 narrativet, men ovanstående har jag fastnat i med.

finns väl ingen lika stor byggnad som rasat på liknande sätt, så varför bygger de inte en exakt kopia av wtc i öknen typ, sen låter ett flygplan köra in i det? det skulle få tyst på massa på ena eller andra sidan i denna debatt, troligen.
Citera
2024-12-22, 22:04
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenfiskare
jag är själv en skeptiker till 911 narrativet, men ovanstående har jag fastnat i med.

finns väl ingen lika stor byggnad som rasat på liknande sätt, så varför bygger de inte en exakt kopia av wtc i öknen typ, sen låter ett flygplan köra in i det? det skulle få tyst på massa på ena eller andra sidan i denna debatt, troligen.

Dels skulle förstås inte få tyst på någonting alls - det skulle bara börja komma påhittade invändningar om ditt och datt. Men framförallt är det ju wtc7 vi diskuterade - och den flög inget flyttplan in i - den rasade av brand.
Citera
2024-12-22, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Jag tror inte Pentagon var målet för flygplanet. Det var Vita Huset och Capitol Hill som var målet, men de byggnaderna var för svåra att se från luften, men Pentagon med sin speciella form kunde kaparna se så de flög in i den byggnaden istället.

Då tror du fel. Det var Pentagon som var deras mål.
Däremot var målet för United 93, Vita Huset.

4 plan totalt:
2 avsedda för USAs mest stolta symboler för deras kapitalism = world trade center-byggnaderna.
2 avsedda för USAs kärna och hjärta, det vill säga Pentagon och Vita Huset. Klart som korvspad. Otroligt att någon ens kan ifrågasätta den logiken.
Citera
2024-12-22, 22:18
Medlem
Citat:

Trovärdig källa på det tack och länka gärna till den filmen om du vill framstå som trovärdig i denna tråd och inte som en pajas som bara skriver saker ur sin egen fria fantasi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in