Resultat: Vem tror ni vinner debatten i natt eller blir det ingen skillnad alls.
Trump vinner bekvämt och lätt.
46,24%
461 röster
Harris vinner bekvämt och lätt.
33,00%
329 röster
Det hela var positivt eller urdåligt för båda så att ingen vinner alls.
20,76%
207 röster
2024-09-12, 08:47
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnwokeWolverine
Du kan lyssna själv, om du förstår engelska:
https://youtu.be/WL_BJ6m_PZk?si=ReWHU6XOPfIQ4oEw

Om du läst vad jag skrev så bad jag om dina ord.

Vore bättre om du faktiskt tittade på hela debatten så du kan argumentera för din uppfattning.
Nu upprepar du bara vad andra har sagt till dig att tycka.
Citera
2024-09-12, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russofob
Genomgång i en propagandavideo på Youtube?😅 Kom med en seriös källa till ditt påstående istället.
ABC är propaganda FYI. De har haft 93% negativ rapportering om Trump och 100% positiv om Kamala. TRump är van vid 3 mot 1 debatter och vara underdog så även detta var en lätt match. Det är så kul och se hur folk är så lättlurade, Kamala var svag på alla punkter: migration, utrikespolitik och ekonomi.

Men man måste ju sett debatten för att inse det.
Citera
2024-09-12, 08:53
Medlem
Trump börjar bli ett sänke för republikanerna
https://thehill.com/homenews/house/4873509-trump-harris-debate-house-republicans/
Citera
2024-09-12, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgMorot
ABC är propaganda FYI. De har haft 93% negativ rapportering om Trump och 100% positiv om Kamala. TRump är van vid 3 mot 1 debatter och vara underdog så även detta var en lätt match. Det är så kul och se hur folk är så lättlurade, Kamala var svag på alla punkter: migration, utrikespolitik och ekonomi.

Men man måste ju sett debatten för att inse det.

Jaha. Påstår ABC att Trump inte ljög 30 gånger?
Citera
2024-09-12, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Om du läst vad jag skrev så bad jag om dina ord.

Vore bättre om du faktiskt tittade på hela debatten så du kan argumentera för din uppfattning.
Nu upprepar du bara vad andra har sagt till dig att tycka.

Ja du fokuserar mer på vem som säger något än vad som sägs, typiskt vänsterblivna. Något smickrande dock att du sätter högre värde till mina ord än Ben Shapiros ord, jag tackar för detta förtroende.

Jag tänker dock inte skriva ner allt det Ben för fram så om du vill ha fakta om Kamalas lögner och moderatorernas lögnaktiga faktagranskning av Trump så får du lyssna här:

Citera
2024-09-12, 08:56
Medlem
KnolaDinMamas avatar
Amerikanerna och resten av världen vet hur det var under 4 år med Trump. Hela världen blomstrade.

Under Biden och Harris fick vi superinflationen och nya krig. Folk har svårt att klara vardagen ekonomiskt.

Vad är det som är så svårt att förstå vad som är bäst för oss?
Citera
2024-09-12, 08:57
Medlem
Varför är alla Trumpare så bittra? Klarar de inte av att erkänna att han gjorde en värdelös och direkt skapande prestation i debatten. Detta håller ju tom Fox med om.

Hänvisar till lösryckta citat i videos via X och klaga på MSM utan att kommentera den dåliga prestationen i sak.
Citera
2024-09-12, 08:59
Medlem
BuckshotBills avatar
Tack för flervalsundersökningen. Den avslöjar hur mycket galenpannor och rysstroll vi har här. Trump kan aldrig vinna sådant här, bara vara lika dålig om den han debatterar mot är dålig också.
Citera
2024-09-12, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Amerikanerna och resten av världen vet hur det var under 4 år med Trump. Hela världen blomstrade.

Under Biden och Harris fick vi superinflationen och nya krig. Folk har svårt att klara vardagen ekonomiskt.

Vad är det som är så svårt att förstå vad som är bäst för oss?
Trump left office with 3 million fewer jobs in the U.S. than when he took office, making Trump the only modern U.S. president to leave office with a smaller workforce.

Despite saying during the 2016 campaign he would eliminate the national debt in eight years,[16] Trump as president approved large increases in government spending, as well as the 2017 tax cut. As a result, the federal budget deficit increased by almost 50%, to nearly $1 trillion (~$1.18 trillion in 2023) in 2019.

https://en.wikipedia.org/wiki/Economic_policy_of_the_Donald_Trump_administration
Citera
2024-09-12, 09:03
Moderator
Gromguttens avatar
Varfør preppar de inte gammgubben ordentligt? Han framstår ju fullständigt oførberedd på de mest uppenbara frågeställningar och går øver i rambling mode nästan direkt.

Jag är inte säker på om han vet/førstår att han ljuger alla gånger, han har bara lite svårt att skilja på vad som är vad när det är hans tur att prata.
Citera
2024-09-12, 09:06
Medlem
Talande att Kamala inte kunde svara på frågan om hon anser att amerikaner har det bättre nu än för 4 år sedan när hon tog över. Hon inser alltså alla har fått det sämre med hennes politik men hon vill ändå fortsätta i samma stil.
Citera
2024-09-12, 09:09
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnwokeWolverine
Ja du fokuserar mer på vem som säger något än vad som sägs, typiskt vänsterblivna. Något smickrande dock att du sätter högre värde till mina ord än Ben Shapiros ord, jag tackar för detta förtroende.

Jag tänker dock inte skriva ner allt det Ben för fram så om du vill ha fakta om Kamalas lögner och moderatorernas lögnaktiga faktagranskning av Trump så får du lyssna här:

Du behöver inte citera Ben Shapiro.

Jag vill att DU visar var i debatten moderatorerna började debattera i sakfrågor mot Donald Trump. Ge tydliga exempel.
Det är DU som påstår att moderatorerna debatterar tillsammans med Harris mot Trump.
Kan du belägga det eller inte? Att länka till Ben Shapiros analys en gång till är alltså inte vad jag frågar efter. Förstår du nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in