Jag driver ett företag som gör mer i vinst per månad än vad du förmodligen tjänar på 3 år. Varför ni kommunister vurmar för korrupta kommunister som vill begränsa yttrandefriheten, islamisera Sverige och hela västvärlden, samt driva ändlösa krig är en gåta. Men jag antar att ni är lättindoktrinerade idioter.
Alla på FB tjänar så mycket som dig. Precis som att alla har en jättepenis och en fotomodell och kock till flickvän som trånar efter dem när dom kommer hem på dagarna.
Är du trög, jag kör X i app och inte i webbläsare.
Följ Elon Musk på X så får du massor av länkar om vad Kamala vräker ur sig som sagt, det var från hans post-historik som jag såg dessa videos med Kamala.
En sann Trump-anhängare som liksom Trump backar upp halsbrytande påståenden med att han sett och hört det i något klipp någonstans eller på TV.
Senast redigerad av greyhound 2024-09-11 kl. 15:27.
Finns ju massor om det här på nätet. Bara googla (dock dyker det ju upp många länkar nu ang. det som sades i debatten)
Det här är ju fakta. Det är inte ens bara saker "hon sagt" det är saker Biden-administrationen där hon är högst delaktig som vice president gjort. Minns när de frågade nån gammal militär ang. militärbudgeten (tror det var Tim Kennedy) "with Trump we had 10 bullets, with Biden we have one"
Folk verkar ha glömt bort att hon varit och fortfarandee är vicepresident. Som idioten Ben Stiller sa i DNC "we need change" Så därför ska man rösta på den aktive vicepresidenten? Vad kommer ändras?
Trump är Elons puppet-on-a string.
En galning gör kohandel med en annan.
Nu måste han gilla elbilar. Elons miljoner och ett jobb vid presidentskap.
Vem som sålde ut går väl att diskutera. Vet bara att Elon runkar av Donald på X varje chans han får. Jag avföljde Elon (följde för raketutvecklingen) för att jag blev less.
Jo, jag vet att abortfrågan är jättestor. Så var det i förra valet också.
Att det inte finns någon tidsgräns i vissa delstater är ju en stor brist, men att man skulle "abortera" fullgångna alternativt döda dem efter födseln det tror jag inte på.
Trump är lite för gammal. Visst var han oregerlig även för 8 år sedan, och lite till mans trodde man väl att han var på väg att bli dement, men nu tappade han bollen några gånger och förmådde inte plocka upp den. Biden light. Till skillnad från debatten mot Biden där Trump bara behövde verka mer presidentmässig och hålla huvet kallt så tappade han koncepterna lite här. Det bådar inte gott för hans anhängare eller land.
Dock har Trump ännu alla möjligheter att vinna valet. Men börja babbla om att invandrare äter katter eller hundar, det är ju hål i huvudet, vad tusan spelar det för roll ens vad de äter? Den typen av uttalanden kan bara tala till sådana som redan till 100% röstar på Trump, men skrämmer bort mer tveksamma väljare.
Alla som tittade såg väl att debattledaren var på Harris sida?
Nej.Och hade Trump bara spelat sina kort rätt -istället för att framstå som en rabiat konspirationsteoretiker som pratar om invandring oavsett frågeställning - hade han kunnat stärkt sina aktier rejält den här debatten.