2024-07-22, 15:24
Medlem
alexxanderhamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
Verkar som hon försöker att göra det övertydligt för dig att hon inte är intresserad. Ändå verkar inte poletten trilla ned för dig?
Kanske dags att försöka komma över henne istället för att vara sur?
Exakt det var som en uppvisning i hur knullad hon blev. Var så hemskt och förnedrande att utan förvarning bli så bortgjord framför bekanta att jag behöver resurection.
Citera
2024-07-22, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alexxanderhamilton
Jag har pratat inför mina vänner om hur jag gillar en tjej och att hon gillar mig. Blir sedan inbjuden på en fest, med tjejen och mina vänner.

Vännerna frågar om tjejen på festen ska ha sex med en kille framför mig. Hon svarar och säger att hon ska slicea sin kille som i detta sammanhang betyder att hon ska ha sex. Tjejen vet om att jag vid detta tillfälle har känslor för henne. Varför använder hon ett så vulgärt språk?

Har aldrig blivit så förnedrad i hela mitt liv. Hur kan jag få uppståndelse från detta? Jag sade ordagrant att jag aldrig mer ville träffa henne samt att hon äcklade mig. Var detta rätt beteende?
Hon bryr sig inte om dig, skit i henne och gå vidare vafan är problemet
Citera
2024-07-23, 08:35
Medlem
Citat:
Jag har pratat inför mina vänner om hur jag gillar en tjej och att hon gillar mig. Blir sedan inbjuden på en fest, med tjejen och mina vänner.

Vännerna frågar om tjejen på festen ska ha sex med en kille framför mig. Hon svarar och säger att hon ska slicea sin kille som i detta sammanhang betyder att hon ska ha sex. Tjejen vet om att jag vid detta tillfälle har känslor för henne. Varför använder hon ett så vulgärt språk?

Har aldrig blivit så förnedrad i hela mitt liv. Hur kan jag få uppståndelse från detta? Jag sade ordagrant att jag aldrig mer ville träffa henne samt att hon äcklade mig. Var detta rätt beteende?

De har övat på sin teaterscen innan festen. Allt för att du skall förstå hur det ligger till.
Hur övertydligt vill du ha informationen?

Du tycks leva lite i en bubbla.
Hon har en kille och är inte alls intresserad av dig.
Hon har till och med tagit upp problemet med sina kompisar som sedan spelar upp teaterscenen så du skall förstå att hon inte är intresserad. Att en annan man skall stoppa sin penis i henne. Allt medans du står som ett fån o lyssnar.

Skall hon komma fram till dig o säga "Nej jag är inte intresserad av dig" innan du förstår?

Varför inte ragga på någon som är singel och intresserad?
Citera
2024-07-23, 12:09
Medlem
hinhales avatar
Du skrev att hon skulle ska ha sex med En kille.
Eller är det hennes kille?

Är du säker på att känslorna är besvarade, eller har hon bara varit artig/småflirtig? Har ni dejtat eller så?

Tyckter det låter rätt avtändande att kvinnan ifråga vill ha sex framför folk på fest. Skulle inte jag tyckt var så hett hos nån jag är tänd på, men smaken är ju som baken.
Citera
2024-07-23, 14:41
Medlem
Citat:

Vilka "vänner", väldigt taskigt mot TS spela ut tjejen så när "vännerna" vet om TS känslor. Ta en funderare på det, kanske byta bort några "vänner", eller så är det en väldigt rå ton er emellan, då får TS va försiktig med sina förtroende.
Citera
2024-07-23, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kringkring
Vilka "vänner", väldigt taskigt mot TS spela ut tjejen så när "vännerna" vet om TS känslor. Ta en funderare på det, kanske byta bort några "vänner", eller så är det en väldigt rå ton er emellan, då får TS va försiktig med sina förtroende.
Exakt varför hade ingen kunnat berätta detta till mig privat hur det låg till. Att lämna mig i det blå med allt och sedan förresten ”hon den där du i förälskad i hon knullar nu denna och de vet vi alla om och garvar lite åt”, nu vet du det iaf. Fortsätt med ditt liv nu såsom inget har hänt.

Träffar samma konstellation två veckor efter och då antyder tjejen att hon inte får umgås med mig. Dom vill träffas senare på kvällen men ingen vill lägga sig emellan - så det blir inget.
Citera
2024-07-23, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hinhale
Du skrev att hon skulle ska ha sex med En kille.
Eller är det hennes kille?

Är du säker på att känslorna är besvarade, eller har hon bara varit artig/småflirtig? Har ni dejtat eller så?

Tyckter det låter rätt avtändande att kvinnan ifråga vill ha sex framför folk på fest. Skulle inte jag tyckt var så hett hos nån jag är tänd på, men smaken är ju som baken.
Vid denna tidpunkten var dom inte ihop som jag fattar det och jag visste inte hur intima det var utan fick reda på det där och då även om jag kunde misstänkt det.

Sen blev de ihop, men att för mig att få reda på det på det här sättet gjorte hela situationen väldigt oattraktiv för mig, då det även var framför vänner o bekanta.
Citera
2024-07-23, 18:43
Medlem
Där i den stunden insåg jag att det hade umgåtts bakom min rygg och det gjordes kännbart rakt framför ögonen på mig.

Sen blev det inget med detta. Men denna råa känsla av att känna att man blir förråd av närstående var grym.
Citera
2024-07-23, 23:53
Den psykningen gillade du inte va 😆

Och varför ska du ha upprättelse för. Har du gett upprättelse till dom som låtsas om som att du inte existerar längre?

Jag ser det som karma. Vad du sänder ut får du tillbaka.
Citera
2024-07-24, 01:29
Medlem
Citat:
Exakt varför hade ingen kunnat berätta detta till mig privat hur det låg till. Att lämna mig i det blå med allt och sedan förresten ”hon den där du i förälskad i hon knullar nu denna och de vet vi alla om och garvar lite åt”, nu vet du det iaf. Fortsätt med ditt liv nu såsom inget har hänt.

Träffar samma konstellation två veckor efter och då antyder tjejen att hon inte får umgås med mig. Dom vill träffas senare på kvällen men ingen vill lägga sig emellan - så det blir inget.

Nej, så gör inte vänner. Låter som minst en sociopat/psykopat i gruppen som får kickar av leka marionettmästare. Och vilken "fest", kul och trevligt nej, bara sjukt och obehagligt. Satsa på riktiga vänner som vill dig väl ist. Gå vidare = upprättelse.
Senast redigerad av kringkring 2024-07-24 kl. 01:33.
Citera
2024-07-24, 22:54
Medlem
Citat:

Jävla vänner du har! Vem frågar en tjej något sådant? Lite osäker på om hon ville förnedra dig eller försökte coolt spela med, kanske båda.
Citera
2024-07-25, 05:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf-Bredyxa
Jävla vänner du har! Vem frågar en tjej något sådant? Lite osäker på om hon ville förnedra dig eller försökte coolt spela med, kanske båda.
Surrealistisk händelse, tror hon försökte lite coolt spela med faktiskt det var viben iaf, men sannolikt underliggande ville hon även förnedra mig lite.

Vilket alla måste lite känt för den kvällen. Vilket är mycket märkligt då graden av psykologiskt icke välmående jag var i den sommaren var skyhög. Dock var alla otroligt packade.

Hur kunde folk bli så okänsliga dock inför så kraftfulla känslor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in