Jag har pratat inför mina vänner om hur jag gillar en tjej och att hon gillar mig. Blir sedan inbjuden på en fest, med tjejen och mina vänner.
Vännerna frågar om tjejen på festen ska ha sex med en kille framför mig. Hon svarar och säger att hon ska slicea sin kille som i detta sammanhang betyder att hon ska ha sex. Tjejen vet om att jag vid detta tillfälle har känslor för henne. Varför använder hon ett så vulgärt språk?
Har aldrig blivit så förnedrad i hela mitt liv. Hur kan jag få uppståndelse från detta? Jag sade ordagrant att jag aldrig mer ville träffa henne samt att hon äcklade mig. Var detta rätt beteende?
Det betyder att hennes känslor för dig var inbillning från din sida och att hon sa så var en markering att hon INTE är intresserad. En hint om att du ska rikta din uppmärksamhet mot någon annan, inte henne.
Verkar som hon försöker att göra det övertydligt för dig att hon inte är intresserad. Ändå verkar inte poletten trilla ned för dig?
Kanske dags att försöka komma över henne istället för att vara sur?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!