Citat:
Ursprungligen postat av
alexxanderhamilton
Jag har pratat inför mina vänner om hur jag gillar en tjej och att hon gillar mig. Blir sedan inbjuden på en fest, med tjejen och mina vänner.
Vännerna frågar om tjejen på festen ska ha sex med en kille framför mig. Hon svarar och säger att hon ska slicea sin kille som i detta sammanhang betyder att hon ska ha sex. Tjejen vet om att jag vid detta tillfälle har känslor för henne. Varför använder hon ett så vulgärt språk?
Har aldrig blivit så förnedrad i hela mitt liv. Hur kan jag få uppståndelse från detta? Jag sade ordagrant att jag aldrig mer ville träffa henne samt att hon äcklade mig. Var detta rätt beteende?
De har övat på sin teaterscen innan festen. Allt för att du skall förstå hur det ligger till.
Hur övertydligt vill du ha informationen?
Du tycks leva lite i en bubbla.
Hon har en kille och är inte alls intresserad av dig.
Hon har till och med tagit upp problemet med sina kompisar som sedan spelar upp teaterscenen så du skall förstå att hon inte är intresserad. Att en annan man skall stoppa sin penis i henne. Allt medans du står som ett fån o lyssnar.
Skall hon komma fram till dig o säga "Nej jag är inte intresserad av dig" innan du förstår?
Varför inte ragga på någon som är singel och intresserad?