2024-07-15, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbagg79
Min tanke ocks, lutar strkt t aspergers syndrom som jag jobbat med. Dom blir ltt arga/frusterad, r nd smarta och fungerar vl nog att gennomfra dd.
Hr vore det kldsamt med lite mer kunskap bakom ditt pstende, du verkar dligt insatt i diagnoser.
Citera
2024-07-15, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
vilken motivbild hller ni som #1?

Ngra har nmnt att det inom republikanerna finns en del som blev upprrda av att Trump inte r s abortfientlig. Det skulle kunna vara en mjlig orsak hur ljligt det n lter, men abortfrgan r oerhrt infekterad i USA. Det r en 100% gissning att Thomas Matthew Crook sg som ett spass stort svek att han bestmmer sig fr att mrda Trump.
Citera
2024-07-15, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Ngra har nmnt att det inom republikanerna finns en del som blev upprrda av att Trump inte r s abortfientlig. Det skulle kunna vara en mjlig orsak hur ljligt det n lter, men abortfrgan r oerhrt infekterad i USA. Det r en 100% gissning att Thomas Matthew Crook sg som ett spass stort svek att han bestmmer sig fr att mrda Trump.

lter mer som motivbild p plats #38 eller nt
Citera
2024-07-15, 00:11
Medlem
Undrar varfr skytten bott hos morfrldrar i tv r. Han ska ha brkat med pappan och sedan dragit ivg till dem (blivit utsparkad?) Lter jkla mrkligt om en psykologfarsa inte har mer vett n att skrika p den d 18,-rige sonen som har "mental issues" och sedan ltit honom komma ver ett gevr. Riktigt usel frlder. Vore intressant att veta vad fr akademiska verk han frfattat, kan nog sga en del om hans egna strningar.
Citera
2024-07-15, 00:13
Medlem
Citat:
Skulle inte frvna mig om skytten har fljt tidigare massmord och skolskjutningar. En ensam person med en frhoppning att skriva in sig i historiebckerna med en hjltestatus av att han gjort ngot bra fr vrlden. Eller att han var den som lyckades knppa Trump.
Citera
2024-07-15, 00:14
Medlem
Citat:
lter mer som motivbild p plats #38 eller nt

Kanske, det som r frapperande r att det finns s lite grund fr att ens gissa vad GMs personliga motiv var.
Citera
2024-07-15, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Undrar varfr skytten bott hos morfrldrar i tv r. Han ska ha brkat med pappan och sedan dragit ivg till dem (blivit utsparkad?) Lter jkla mrkligt om en psykologfarsa inte har mer vett n att skrika p den d 18,-rige sonen som har "mental issues" och sedan ltit honom komma ver ett gevr. Riktigt usel frlder. Vore intressant att veta vad fr akademiska verk han frfattat, kan nog sga en del om hans egna strningar.

mnga psykologer r ju knppa sjlva s det r inte s frvnande...
Citera
2024-07-15, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leosurvey
Skulle inte frvna mig om skytten har fljt tidigare massmord och skolskjutningar. En ensam person med en frhoppning att skriva in sig i historiebckerna med en hjltestatus av att han gjort ngot bra fr vrlden. Eller att han var den som lyckades knppa Trump.

ja det knns ju lite som att han lika grna kunde gjort ngot sdant...
skulle man gra vissa jmfrelser med skolskjutare s blir det skert trff p rtt mkt
Citera
2024-07-15, 00:18
Medlem
Citat:
ja det knns ju lite som att han lika grna kunde gjort ngot sdant...
skulle man gra vissa jmfrelser med skolskjutare s blir det skert trff p rtt mkt
Han hade ju en chans att avbryta ddet nr polismannen dk fram p taket. Men icke, han var mlmedveten in i dden.
Citera
2024-07-15, 00:20
Medlem
swimmingpools avatar
Varfr var han registrerad republikan? (Heter det s nr man r medlem i partiet?)

Visst leder mobbing, hat och skmt om politiker till att ensamma galningar tar det bokstavligt talat och tar till vld. Men man gr ju narr av Biden och alla andra politiker ocks, oavsett vad dom har fr politiska sikter.
Citera
2024-07-15, 00:23
Medlem
MurderOnes avatar
Citat:
Han har frmodligen i ngot skede blivit hjrntvttad av vnstern dr utgngspunkten verkar vara att du ABSOLUT INTE fr vara uttalat lojal mot din egen ras.

Folk som kper vnsterns efterblivna livsfilosofin lr med tiden drabbas av ngon form av depression eftersom du inte lngre utgr ifrn din inbyggda verlevnadsinstinkt utan blir mer som en robot som likt ett tg av lmlar gr mot sin egen undergng.

Jag hade inte heller haft ngon aptit p livet om jag inte frst och frmst fick vara lojal mot min egen ras. Ett s totalt meningslst liv.
Citera
2024-07-15, 00:25
Medlem
swimmingpools avatar
Sna hr dd pminner oss alltid om att psykiatrin och vapenlagarna r skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in