Citat:
Har det verkligen kommit några trovärdiga sådana uppgifter? Det jag noterade var att det omedelbart började spridas falska uppgifter efter dådet, där man hade tagit bilder föreställande olika personer och hävdade att det var GM. I många fall hävdandets det även att dessa falska gärningsmän var antifa. Jag har aldrig tidigare sett lika mycket desinformation om vem som är GM direkt efter ett dåd. Jag undrar lite vilka som ligger bakom. Vanliga troll?
Om AFA-mötena menar du? Så nej, någon sa att han var gripen och att föräldrarna bailade ut han men då borde ju mugshot eller åtminstone papper finnas hos polisen som är publika som folk borde hittat nu?
Matthew är ju 3e personen media/internet pekade ut:
1. Mark Violet
2. yearick.
3. Crooks.
Denna gången känner jag att desinformationen verkligen kommer från alla jävla håll. När man kollar in mer i saker men bara slutar som mer förvirrad så är det något som pågår. Detta är till 100% hur jag kände angående Adam Lanza och många andra med. Det finns ingen riktig person utan det är ett koncept man skapat här och det är rabbit hole efter rabbit hole men inget kan någonsin bekräftas. Det enda som är sjukt udda denna gången är att precis alla är eniga om att det bara var en skytt, det brukar aldrig hända under dessa "event".
Citat:
Ja ännu mer märkligt om han lever på böckerna. Jag menar kan ingen hitta han så har han ju ingen klinik eller liknande åtminstone.
Citat:
Visst enstaka i familjen, jag tex har nada sociala medier men söker något på mitt namn så skulle dom enkelt hitta syrran och morsan och saker jag varit i tidningen för och titlar och liknande. Enda bilden igår som fanns på goggle på Crooks var dessuitom en man i 40 års åldern.