2011-02-24, 15:47
Medlem
datorhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Inne på kåken?
Tvivlar.

Skulle det vara ovanligt med doping på öppna anstalter menar du?
Det var en hel del killar som dopade sig när jag satt på öppen, vissa var lite väl uppenbara (med viktökningar på runt 10-15 kg på max några veckor) men detta verkade plitarna inte lägga märke till, eller åtminstone göra något åt.
Vi hade till och med doping på den slutna anstalten jag satt på.
Senast redigerad av datorhell 2011-02-24 kl. 15:49.
Citera
2011-02-26, 12:28
Medlem
thabitas avatar
Nu är han ute - resten av tiden i fotboja.

Fy fan vad slibbig han ser ut.

http://www.expressen.se/noje/extra/1.2344411/fadde-darwich-jag-har-raknat-ned-dagarna-pa-slutet
Citera
2011-02-26, 20:13
Medlem
Mashtars avatar
Går han alltid omkring med bar överkropp numer?
Citera
2011-02-26, 22:32
Medlem
"- Jag vet att många drar öronen åt sig nu. Men faktum är att jag varit helt avhållsam under hela min tid här"

I fangelset alltsa
Citera
2011-02-27, 00:48
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av el capitan
"- Jag vet att många drar öronen åt sig nu. Men faktum är att jag varit helt avhållsam under hela min tid här"

I fangelset alltsa
... inte tappat tvålen en enda gång alltså ...
Någon som vet något om hans nya , Catarina, 32, undersköterska som tränar regelbundet ... ?
Citera
2011-02-28, 07:46
Medlem
"Jag har räknat ned dagarna nu på slutet"
Kan han inte räkna så långt att han räknat ned från första dagen inne?
Citera
2011-02-28, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Inne på kåken?
Tvivlar.
what???

får man fråga varför du skulle tveka på att det finns steroider i en öppen anstalt???
Citera
2011-02-28, 19:30
Medlem
Skönt att han tror att han är Matthew Mcconaughey och verkar ha glömt bort hur en tröja fungerar.

Han skall väl gifta sig nu också med sin undersköterska. Jag vill mest veta hur han träffade henne? Är hon ännu en av dessa kåkfararluder som bara mååååste rädda män som har slagit in på fel väg i livet. Sitter ensam i sina 2:a med sina 2 katter och skriver brev efter brev efter brev till kriminella män och hoppas att en dag få svar.
Gud vad jag hoppas.
Citera
2011-02-28, 21:22
Medlem
Chelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffrose
Skönt att han tror att han är Matthew Mcconaughey och verkar ha glömt bort hur en tröja fungerar.

Han skall väl gifta sig nu också med sin undersköterska. Jag vill mest veta hur han träffade henne? Är hon ännu en av dessa kåkfararluder som bara mååååste rädda män som har slagit in på fel väg i livet. Sitter ensam i sina 2:a med sina 2 katter och skriver brev efter brev efter brev till kriminella män och hoppas att en dag få svar.
Gud vad jag hoppas.
Det står ju: "Catarina som jobbar som undersköterska och även hon tränar regelbundet skrev upprepade gånger till Fadde på fängelset. Faktiskt efter Extras uppmärksammade artikel om att han satt inne där han även publicerade sitt eget brev där han bad om ursäkt."
Citera
2011-02-28, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chelo
Det står ju: "Catarina som jobbar som undersköterska och även hon tränar regelbundet skrev upprepade gånger till Fadde på fängelset. Faktiskt efter Extras uppmärksammade artikel om att han satt inne där han även publicerade sitt eget brev där han bad om ursäkt."

Ahaaaa. Jag har inte läst artikeln. Jag såg den och gick vidare förbi tidningsstället haha.
Ush. vad tragiskt. En undersköterska som måste hitta sin man på fängelset. Blir bukis med Linda Trosing och skall nu, enligt faddde själv, leva resten av sitt liv med en småkriminell, fd kåkfarare som aldrig kommit längre än D på kändisskalan.

Sakerna var för sig är misstag som går att glömma, förlåta och låtsas som de aldrig har hänt. All mixed together makes /sad. (och nej. det är ABSOLUT INGET fel med att vara undersköterska. Det jag syftar till är den ganska råa stereotypen av en undersköterska).
Citera
2011-03-04, 18:31
Medlem
Citat:

Gud vad jag hoppas.
Brud från Linköping tror jag, har varit ihop med flera kända pundare, just precis den stabila brud som mr F behöver.
Citera
2011-03-04, 18:40
Medlem
Citat:
Ahaaaa. Jag har inte läst artikeln. Jag såg den och gick vidare förbi tidningsstället haha.
Ush. vad tragiskt. En undersköterska som måste hitta sin man på fängelset. Blir bukis med Linda Trosing och skall nu, enligt faddde själv, leva resten av sitt liv med en småkriminell, fd kåkfarare som aldrig kommit längre än D på kändisskalan.

Sakerna var för sig är misstag som går att glömma, förlåta och låtsas som de aldrig har hänt. All mixed together makes /sad. (och nej. det är ABSOLUT INGET fel med att vara undersköterska. Det jag syftar till är den ganska råa stereotypen av en undersköterska).

Undersköterskor är ofta för lata för att ha studerat till sjuksköterska.
Jag vet. Har träffat 100-tals av bägge sorten. En sjuksköterska är ofta
betydligt vassare som partner. I detta fall verkar det vara en kvinna
som tänder på kåkfarare. Dom finns i alla kulturer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in