2010-06-14, 02:08
Medlem
faddes magrutor: http://s.improveme.se/data/filearchive/132379.510x0.jpg
OMG! man ser ju att när han väl bestämmer sig för att genomföra något så gör han det! Och med besked dessutom!
Citera
2010-06-14, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vrakletaren
Alla vet att fadde, lädret och Hedman dragit "puderlinor" gemensamt. Alla tre har säkert dragit över Magdalena också. Lädret har givetvis fått slicka som vanligt efteråt.

AIK!!!!

Slicka rent Det vita eller Magdalena ?
Citera
2010-06-15, 11:01
Medlem
flutts avatar
Jag är nog mest av allt fascinerad av att han ens vill SKRIVA om sina s k uppdrag. Stå i dörren och leka Spyan på någons 50-årsfest en lördagskväll? Hur föredetting kan det BLI? Och han får stanna på festen efteråt. Ja, men det låter ju jättekul. Ett gäng som tycker att det är kul-coolt att ha Fadde i dörren, vad är det för underliga typer? Bor de i Hillbillyboda?
Citera
2010-06-15, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flutt
Jag är nog mest av allt fascinerad av att han ens vill SKRIVA om sina s k uppdrag. Stå i dörren och leka Spyan på någons 50-årsfest en lördagskväll? Hur föredetting kan det BLI? Och han får stanna på festen efteråt. Ja, men det låter ju jättekul. Ett gäng som tycker att det är kul-coolt att ha Fadde i dörren, vad är det för underliga typer? Bor de i Hillbillyboda?
Lustigt också att Fadde som har näringsförbud efter sina tidigare skattebedrägerier kan ta såna här småjobb. Innebär inte näringsförbud att man bara kan ta jobb som anställd?
För - Gud förbjude - han tar väl inte emot svarta pengar?
Citera
2010-06-15, 15:08
Bannlyst
Hittade lite om Faddes bror som alltså ska vara vitat "knullad i röven" av Läderlasse enligt Vivanco.

Citat:

Faddes bror - En kontraktsmördare!

Infogar här ett avsnitt ur artikeln som mannen i svart hänvisar till:

http://www.etc.se/radikala/templates...p?number=34414

"Under hösten samma år är jag på Kumla för att intervjua Johan Darwich. Han är då mig veterligen den enda som sitter i ett svenskt fängelse som har utfört ett beställningsmord. Alltså, en svensk hitman. När vi efter två dagar är färdiga med all inspelning, säger han:
– Är du klar nu?
– Ja.
– Då måste du titta på det här.
Han visar mig två a4 där fängelsepastorn Bengt-Göran Johansson skrivit ner sina tvivel runt livstidsdomen mot Joy Rahman.
– Jag har suttit med den där killen, säger Darwich. Han är så djävla oskyldig som en människa kan bli.
– Men du måste ju ha mött hundratals killar på kåken som påstår att dom är oskyldiga. Kanske tusentals.
– Javisst. Men den här killen är oskyldig.
– Hur kan du påstå det så säkert?
– Jag vet väl för fan hur en våldsman ser ut i ögonen. Annars hade jag ju inte levt idag.
Det är konstigt hur ett till synes fullständigt orationellt argument kan bita sig fast. I bilen på vägen hem tänker jag på vad fängelseprästerna på Kumla kan ha gemensamt med gangstern och mördaren Johan Darwich. Inte mycket. Men en sak. De har varit med ett tag. Är härdade och därmed inte speciellt lättlurade."
Citera
2010-06-15, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vrakletaren
Hittade lite om Faddes bror som alltså ska vara vitat "knullad i röven" av Läderlasse enligt Vivanco.
hitman,åklagare,kändis,polisen m,m blir dom inte alla knullade i röven av han
Citera
2010-06-15, 20:35
Medlem
flutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pseudotropheus
Lustigt också att Fadde som har näringsförbud efter sina tidigare skattebedrägerier kan ta såna här småjobb. Innebär inte näringsförbud att man bara kan ta jobb som anställd?
För - Gud förbjude - han tar väl inte emot svarta pengar?

Inte skulle väl han...

Jag har för mig att han skrev något om eventfirman han jobbar för (Fantastiska Nöjen, eller nåt?), han hade tagit ledigt från tellus för att delta i nån dokusåpa om detta minst sagt speciella företag och blev sedan tvärsur när han insåg att TV3 - som skulle sända - inte direkt tyckte att det var prime time TV och både sköt på premiären och sen lade det på nån rätt knasig tid.

Linda Rosing får mycket skit i granntråden för hur blåst, patetisk och lögnaktig hon är, men jag tycker nog att hennes kära ex är sju resor värre.

Gud vad det är skönt att vara en nöjd okänd svennebanan med Töntigt Men Bra Jobb. Det där desperata klamrandet vid en allt solkigare "offentig karriär" verkar så otroligt förnedrande och jobbigt.
Citera
2010-06-23, 12:30
Medlem
Airwolfs avatar
Fadde skriver på sin blogg att han ska dra sig tillbaka, sluta blogga och ägna sig åt annat.
Kanske fängelsestraff han egentligen menar?

Vem ska vi nu göra narr av?
Citera
2010-06-23, 15:35
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwolf
Fadde skriver på sin blogg att han ska dra sig tillbaka, sluta blogga och ägna sig åt annat.
Kanske fängelsestraff han egentligen menar?

Vem ska vi nu göra narr av?

Var inte ledsen. Vi har inte sett det sista av Fadde Fåntratt. Nu har intresset för hans blogg falnat och då går han ut med att han tänker sluta blogga och ägna sig åt sina barn. Det var ta mig fan inte en dag för tidigt. Men tyvärr är det enbart lögner.
Det troliga är att han ska börja avtjäna sitt straff och kanske inte får möjlighet att blogga från fängelset.
Alternativ två är att improveme har tröttnat på honom och hivat ut honom i kylan. Det är ju en sajt för skönhet och hälsa och var passar en lönnfet, botoxpumpad gubbe med Hitlerfrisyr in?
Inte är han särskilt varierad i sitt bloggande heller och besitter heller inte den minsta humor.

Nä som sagt vi har inte sett/hört/läst det sista av Tvättstugerambon. Han har bara tagit lite rast och vila för att avtjäna sitt straff och efter det återkommer han med nya dumheter. Jag lovar . Och fram till dess kan du ju gå in och roa dig i Linda Rosingtråden för den är mellan varven riktigt underhållande. Och Fadde och Linda spelar ju i samma division intelligensmässigt så det dyker ständigt upp nya saker att garva sig harmynt över.
Citera
2010-06-23, 15:36
Medlem
Det är nog bara ett pr-trick av Fadde, för så mediakåt som han är han snart tillbaka igen
Citera
2010-06-23, 16:33
Medlem
ååh fadde...
Varför överger du oss? Kommer vi aldrig mer att få läsa dina samhällskommenterande texter, dina försök till ironi och få bilder på så kallade "muskler"?
När du skriver "Jag tänker aldrig mer ge några experter, radiopratare eller andra mediala individer en enda anledning att få trycka till mig igen." så hoppas jag verkligen inte du menar dina fans här på flashback.
Hoppas du kommer tillbaka snart annars tycker jag du ska skriva en erotisk roman! För är det nått du kan så är det kärleksförklaringar och erotik.
jag kommer sakna dig fadde och jag kommer sakna den här tråden som antagligen kommer dö ut under din kommande fängelsevistelse.

//saffrose
Citera
2010-06-23, 17:38
Medlem
Airwolfs avatar
Citat:
Var inte ledsen. Vi har inte sett det sista av Fadde Fåntratt.

Tack för dina tröstande ord
Även Fadde tröstar oss med att vi kan nå honom via hans facebook. Alltid nåt
Orsaken till att han upphör att blogga lär väl visa sig. Åker han in i finkan kommer skvallertidningarna rapportera det. Om det inte är pga fängelse tror jag inte han kan hålla sig borta från att börja blogga igen, på annan sajt då.

Men vi har så många frågor kvar!
Vad blev det av musikvideon till we can pööörtey?
Vad blev det av magmusklerna?
Hur ska han vinna tillbaka Madame Armstark?
Ska han lära sig franska eller spanska?
När ska han botoxa sig igen?

Jag är uttråkad....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in