2010-06-07, 17:39
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av love-power
Tror Vivanco är ute och cykla när det gäller Läderlasse o Fadde eller är det något
jag har missat.????????????..Eller tänker du på skrönan om Spybar ?

Det var nog allt man läst och fått reda på andra vägar om Fadde som grundade det uttalandet.
Men om Läderlasse har en koppling till Faddes bror.....vilken väl suttit för mord.....då finns nog en naturlig koppling till Fadde också eller vad tror du?
Citera
2010-06-07, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Det var nog allt man läst och fått reda på andra vägar om Fadde som grundade det uttalandet.
Men om Läderlasse har en koppling till Faddes bror.....vilken väl suttit för mord.....då finns nog en naturlig koppling till Fadde också eller vad tror du?
Ja ni kanske har rätt
Citera
2010-06-07, 18:15
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ja ni kanske har rätt

.............ja eller också inte. Det blir mycket spekulationer mellan varven
Men man får vrida och vända på information så gott man kan och försöka tyda ut något av det.
Citera
2010-06-07, 23:15
Bannlyst
Citat:
.............ja eller också inte. Det blir mycket spekulationer mellan varven
Men man får vrida och vända på information så gott man kan och försöka tyda ut något av det.
Skulle vara bra med mer fakta om det här
Citera
2010-06-08, 01:18
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Det troliga är att snaran börjar dras åt för vår gode Fadde. Nu när både Läderlasse och Magnus Hedman ligger under luppen då kan inte Fadderullan känna sig säker.
Men tack gode gud om det vore så att han försvann. Men vad fan skulle han försörja sig på därnere? Nåja han är ju en gigolo här hemma och utnyttjar damer så varför inte fortsätta.....

Tja...Emilio Ingrosso flydde ju till någon solarieö, träffade en okunnig, rik kvinna där som, kan ni tänka er, både vill gifta sig med hustrumisshandlaren OCH satsa pengar i en krog! WOW!
Ja, hon är äldre än honom. Men ålder är väl inget för en kvinna med flis?
Citera
2010-06-08, 13:16
Medlem
Tagelapas avatar
Det blir bättre och bättre:

Ex. kändis A vill ha droger, Fadde fixar det. Efter något år vill ha kändisen ha droger igen och går tillbaka till Fadde. Fadde fixar det igen men den här gången vill ha han ha något mer än bara pengar. Nämligen PR (bilder till bloggen på kändisen eller bli inbjuden till diverse saker osv) Vem hjälper Fadde med sakerna hans kändisvänner vill ha om inte brorsan som låter sig knullas av Läderlasse. När Läderlasse knäpper med fingrarna så kommer Fadde med bror, likaså de s k kändisar som när de väl är nere i träsket inte har så mycket att välja på.

Fadde vet att han börjar få grova problem nu. Hedmans gloria börja falla och fler kommer att falla inom sinom tid. Det är inte konstigt att Fadde drar utomlands. Jag är mer förvånad att han inte gjort det tidigare.

Källa: Vivanco i tråden om Magnus Hedman

Men undrar om han drar utomlands eller om han ska börja avtjäna sitt straff.
Citera
2010-06-08, 18:32
Medlem
Citat:
Lite intressant information om Fadde som jag hittade här på Fb.

Citat:
Fundera på hur kom Hedman i kontakt med Läderlasse Någon som vet ?
http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2rnd3rd&s=6

Fadde är vän sedan många år med Hedman, Fadde har goda kontakter med Läderlasse sedan länge via Faddes brorsa. När Hedman vill ha något så är det via Fadde precis som alla andra kändisar.

Den Hedman som syftas på ovan är Magnus Hedman som ju åter är i blåsväder.

Läderlasse?

Appropå Fadde så ska han ju tydligen flytta utomlands och ska nu lära sig antigen franska eller spanska.
han avslutar med orden: När jag ger mig in i något så ser jag till att avsluta det också.
Sån är jag.

hur gick det med magmusklerna? hur gick det med videon som det var så bråttom med?
Herregud. kan ni tänka er fadde stolpa runt på den franska landsbyggden, eller kanske köra sitt sthlms race i paris där INGEN vet vem han är?
Senast redigerad av Saffrose 2010-06-08 kl. 18:37.
Citera
2010-06-08, 18:54
Medlem
Airwolfs avatar
Har Fadde avtjänat sitt fängelsestraff eller får han jönsa runt som han vill och gå till fängelse när han har lust?
Är det för skattebrott han är dömd eller?
Citera
2010-06-08, 19:35
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwolf
Har Fadde avtjänat sitt fängelsestraff eller får han jönsa runt som han vill och gå till fängelse när han har lust?
Är det för skattebrott han är dömd eller?

Han blev dömd till fängelse. Men jag vet inte om han redan hunnit avverka straffet. Eller så kanske han dömdes till samhällstjänst genom att tvingas åka på barturné med sitt ex?
Det verkar ju inte som att han skulle kunna ha suttit av tiden. Han satt väl inte häktad särskilt länge?
Och har han inte gjort det kan han ju glömma att flytta utomlands. Men det kanske inte är någon som berättat det för honom?
Citera
2010-06-08, 22:40
Bannlyst
Citat:
Det blir bättre och bättre:

Ex. kändis A vill ha droger, Fadde fixar det. Efter något år vill ha kändisen ha droger igen och går tillbaka till Fadde. Fadde fixar det igen men den här gången vill ha han ha något mer än bara pengar. Nämligen PR (bilder till bloggen på kändisen eller bli inbjuden till diverse saker osv) Vem hjälper Fadde med sakerna hans kändisvänner vill ha om inte brorsan som låter sig knullas av Läderlasse. När Läderlasse knäpper med fingrarna så kommer Fadde med bror, likaså de s k kändisar som när de väl är nere i träsket inte har så mycket att välja på.

Fadde vet att han börjar få grova problem nu. Hedmans gloria börja falla och fler kommer att falla inom sinom tid. Det är inte konstigt att Fadde drar utomlands. Jag är mer förvånad att han inte gjort det tidigare.

Källa: Vivanco i tråden om Magnus Hedman

Men undrar om han drar utomlands eller om han ska börja avtjäna sitt straff.

Undrar om Läderlasse och Fadde är buksvågrar.
Citera
2010-06-09, 07:48
Medlem
rogerks avatar
Förhoppningsvis ska han börja avtjäna sitt straff, men han är väl så j-a dum att han tror vi ska gå på nån historia om att resa bort... nu finns ju Internet globalt, så om han åker nånstans så ser vi fram emot bloggande från det nya landet. Från fängelset blir det däremot svårare att blogga...
Citera
2010-06-09, 18:31
Medlem
Tagelapas avatar
Katrin Zytomierska hade ett inlägg om Fadde och hans brudar på sin blogg på finest.
Kommentarerna var ganska kul att läsa.
www.finest.se

Inlägget ifråga var daterat den 7 juni
Senast redigerad av Tagelapa 2010-06-09 kl. 18:35. Anledning: Tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här